TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gij hebt nog niet veel dealers ontmoet precies.
En hij zegt enkel dat zijn spullen van underground labs komen uit Nederland. Daar heeft de koper niet veel aan hé.
Trouwens, zijn web-site is blijkbaar niet meer te bereiken. Ik denk dat hij niet lang meer zal dealen. Na 5 minuten zoeken heb ik zijn naam en adres kunnen vinden. Ik vermoed dat de politie dat ook gevonden heeft.

Haha grappig, hij wist zelf nog niet dat hij op tv ging komenIk denk dat de meeste wel weten wie dat is van pharmacon?

wat ik het meest haatte is dat die presentator van koppen de reportage inleid met "...of hoe makkelijk het is om met een mooi lichaam rond te lopen".

Even een vraagje hoor, zag ook snel werkende insuline staan waar wordt dat voor gebruikt dan?
Tja,hopelijk heeft hij nadien toch (een beetje) nagedacht en alle "gevoelige" informatie van leveranciers gedelete,samen met die van zijn klanten.
Anders brengt hij die mensen ook nog in gevaar met zijn exhibitionisme op tv.
De politie heeft natuurlijk ook info genoeg nu om te weten wie hij is,dus die kerel kan zich best voorbereiden.
Ongelofelijk stom van hem!
![]()
Zoveel info hebben ze toch niet? Enkel de website... en voor zover ik weet moet je daar niet je persoonsgegevens voor ingeven.

Zoveel info hebben ze toch niet? Enkel de website... en voor zover ik weet moet je daar niet je persoonsgegevens voor ingeven.
Misschien wel, maar het heeft toch geen prioriteitSites als safe-mail gaan echt geen email adres gegevens doorsturen en sowieso is het sturen van mailtjes niet illegaal.

Ik heb net de reportage gekeken en zoals velen hier zeggen zit er veel onzin bij.
Kreeg er net weer een discussie met men moeder over hehe.
Lopen kerels die bij hem besteld hebben eigelijk een risico?

Weet je hoe easy ze aan zijn ip adres raken?, gewoon even naar de host bellen en vragen welk ip adres de site upload. klik boem patat en ze staan aan je deur.
Als ie slim is gebruikt hij ergens een onbeveiligd draadloos netwerk. Maarjah dan beginnen ze gewoon bij je e-mail adres.
De FCCU heeft ons is paar uurtjes info komen geven. Die weten je zo zitten hoor.