MuscleMeat

Reportage over AAS en Peps

Status
Niet open voor verdere reacties.
die acne in die erge vorm laat je wel even schrikken zeg

Gij hebt nog niet veel dealers ontmoet precies. :)

En hij zegt enkel dat zijn spullen van underground labs komen uit Nederland. Daar heeft de koper niet veel aan hé.
Trouwens, zijn web-site is blijkbaar niet meer te bereiken. Ik denk dat hij niet lang meer zal dealen. Na 5 minuten zoeken heb ik zijn naam en adres kunnen vinden. Ik vermoed dat de politie dat ook gevonden heeft.

Tja,hopelijk heeft hij nadien toch (een beetje) nagedacht en alle "gevoelige" informatie van leveranciers gedelete,samen met die van zijn klanten.
Anders brengt hij die mensen ook nog in gevaar met zijn exhibitionisme op tv.
De politie heeft natuurlijk ook info genoeg nu om te weten wie hij is,dus die kerel kan zich best voorbereiden.
Ongelofelijk stom van hem!
:headbang:

wat ik het meest haatte is dat die presentator van koppen de reportage inleid met "...of hoe makkelijk het is om met een mooi lichaam rond te lopen". Je ziet al dat die ectoke nog nooit een gym heeft gezien langs de binnenkant. Zelfs met aas is het helemaal niet zo gemakkelijk zoals wij bb'ers wel weten.

Tenzij je monstergenen hebt, dan **** you :D

wat ik het meest haatte is dat die presentator van koppen de reportage inleid met "...of hoe makkelijk het is om met een mooi lichaam rond te lopen".

Dat ergerde mij ook al!
Ik wist meteen hoe informatief die 3minuut en halve bullshit weer ging zijn.. :rolleyes:

Tja,hopelijk heeft hij nadien toch (een beetje) nagedacht en alle "gevoelige" informatie van leveranciers gedelete,samen met die van zijn klanten.
Anders brengt hij die mensen ook nog in gevaar met zijn exhibitionisme op tv.
De politie heeft natuurlijk ook info genoeg nu om te weten wie hij is,dus die kerel kan zich best voorbereiden.
Ongelofelijk stom van hem!
:headbang:

Zoveel info hebben ze toch niet? Enkel de website... en voor zover ik weet moet je daar niet je persoonsgegevens voor ingeven.

Zoveel info hebben ze toch niet? Enkel de website... en voor zover ik weet moet je daar niet je persoonsgegevens voor ingeven.

Geloof me,veel hebben ze niet nodig hoor,we leven in 2010.
Zijn emailadres saat er op zag ik net.
Mails (hoe Safe ook) kunnen ze gewoon nachecken bij providers in buitenland,net als gsm verkeer.
Trouwens, gsmverkeer (sms bvb) staat ook bij je provider opgeslagen een tijdje dus makkelijk om na te trekken als je toegang hebt voor juridisch onderzoek.
Waarschijnlijk werkt hij nog via een vast abbo ook met zijn gsm ipv een kaartje....duh!
Die dude zal wel "hoog" bezoek krijgen vrees ik :eek:

Weet je hoe easy ze aan zijn ip adres raken?, gewoon even naar de host bellen en vragen welk ip adres de site upload. klik boem patat en ze staan aan je deur.
Als ie slim is gebruikt hij ergens een onbeveiligd draadloos netwerk. Maarjah dan beginnen ze gewoon bij je e-mail adres.
De FCCU heeft ons is paar uurtjes info komen geven. Die weten je zo zitten hoor.

Misschien wel, maar het heeft toch geen prioriteit :P Sites als safe-mail gaan echt geen email adres gegevens doorsturen en sowieso is het sturen van mailtjes niet illegaal.

Ik heb net de reportage gekeken en zoals velen hier zeggen zit er veel onzin bij.
Kreeg er net weer een discussie met men moeder over hehe :D.
Lopen kerels die bij hem besteld hebben eigelijk een risico?

Misschien wel, maar het heeft toch geen prioriteit :P Sites als safe-mail gaan echt geen email adres gegevens doorsturen en sowieso is het sturen van mailtjes niet illegaal.

Quote:
"PRIVACY: SAFe-mail Ltd. will not disclose information about you or your use of the SAFe-mail system, unless SAFe-mail believes that such action is necessary to comply with its legal requirements or process; enforce these terms; or protect the interests of SAFe-mail Ltd., its members or others. You agree that SAFe-mail may access your account, including its contents, for these reasons or for service or technical reasons. Please note that your Internet Protocol address is transmitted with each message sent from your account."

Voila...mailtjes sturen is idd niet illegaal,maar de inhoud kan wél bewijsmateriaal zijn.
Iedere provider is verplicht (internationaal) om mee te werken in welk land het ook is gevestigd voor onderzoek.
Hun prioriteiten vullen ze zelf wel in...:D

Ja handig he als je als NL politie mailt dat die persoon iets illegaal heeft zonder dat je bevoegdheid hebt in Israël. IP adres kun je met een proxy veranderen. Providers zijn misschien wel/niet verplicht, maar het gaat hier niet om een provider en wie zegt dat die persoon correcte info heeft ingevuld. Het is allemaal niet zo makkelijk als een briefje sturen en je hebt wat voor een inval bij iemand.

Waarom legt John zen anabolen in de koelkast?Das niet zo goed.

Ik heb net de reportage gekeken en zoals velen hier zeggen zit er veel onzin bij.
Kreeg er net weer een discussie met men moeder over hehe :D.
Lopen kerels die bij hem besteld hebben eigelijk een risico?

moet je braaf zijn hier want hier lezen ze ook mee trust me:rolleyes:

Pffff wat een bullshit, ongelooflijk.. Die belgen zijn nog erger dan de nederlanders.. Pure bangmakerij dit.. En alle normale burgers nemen de media weer voor waarheid, en hebben na het zien van dit soort crap ineens een mening.. :(

dat dat op de VTM komt ok, maar nu is EEN even slecht als VTM, ze geven ook al reclame, het enigste respectabele zendertje is canvas (belgisch dan)

Weet je hoe easy ze aan zijn ip adres raken?, gewoon even naar de host bellen en vragen welk ip adres de site upload. klik boem patat en ze staan aan je deur.
Als ie slim is gebruikt hij ergens een onbeveiligd draadloos netwerk. Maarjah dan beginnen ze gewoon bij je e-mail adres.
De FCCU heeft ons is paar uurtjes info komen geven. Die weten je zo zitten hoor.

Ik heb gewoon zijn volledige naam en adres gevonden. Ik ga niet zeggen hoe, je weet nooit dat de politie hier meeleest en er is misschien toch een kleine kans dat ze nog niets hebben.

Wat een grap. 10 weken on en 4 off? Die John met zijn 5jaar achter elkaar. Belgen zijn koekwous:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven