Fitness Seller

Reps verlagen voor meer massa?

Als ik jou was zou ik niet te traag en niet te snel trainen. Snel is mee voor kracht(explosiviteit) terwijl langzaam juist voor massa is

BenchEzel zei:
Als ik jou was zou ik niet te traag en niet te snel trainen. Snel is mee voor kracht(explosiviteit) terwijl langzaam juist voor massa is

Variatie blijft toch het toverwoord voor mij dus ook variatie in snelheid. Af en toe langzaam en supergecontroleerd trainen kan echt geen kwaad mits je ook op explosiviteit traint. Dus lekker blijven afwisselen.

probeer een "piramide" trainen

Weet niet zeker of het zo heet maar probeer eens geen setjes te maken maar gewoon je oefening doen en elke keer je gewicht opvoeren totdat je het aantal reps niet meer haalt(voor mij een min aantal is 8 maarja doe wat je lekker vind) en dan maak je je oefening af met een gewicht lager.
Met setjes maken limiteer je je spieren door dit haal je altijd het max uit je spieren en je oefening.
Maar zaols al vaker gezehd is afwisseling is the key als je spieren ergens aan gewend zijn heb het weinig nut meer,zoveel mogelijk laten schikken die spieren!
Suc6
Chees070

Terug
Naar boven