- Waardering
- 530
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 97kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, net zo apart als mensen die hun eigen volk minderwaardig vinden aan al dat een kleurtje heeft. En kosten wat kost een ''one love'' claimen terwijl ze zelf direct agressief worden als het ze niet bevalt. Zullen ze wel ergens geleerd hebben denk ik zo...Toch apart hoe sommigen door het rooie gaan voor een land waar ze alleen op vakantie zijn gegaan.
Zwakkeling zwijg
Vind t toch minder schokkend dan wat Hitler heeft gedaan.

Er zijn meerderde motieven denk ik.
- Turkije stapt uit de NAVO en haalt de (verzuurde) banden aan met Rusland. (en de EAEU)
- De virtuele muur die is opgetrokken i.v.m. vluchtelingen komt te vervallen.
- Ze beginnen eindelijk mee te werken in de strijd tegen IS
- De VS steunt Turkije
Je kan dus wel stellen dat er koude oorlog-regels gelden i.v.m. Erdogan. Dat land kan morgen een compleet totalitaire staat worden. Ik denk niet dat het iets zou uitmaken.
![]()
Er komen de komende weken nog meer Turkse ministers naar Europa om campagne te voeren. Als ze ook in België zulke meetings willen houden, dan "staat ons land paraat" om in te grijpen.
Nederland verbood dit weekend al een bijeenkomst over het veelbesproken referendum op 16 april, dat Erdogan meer macht moet geven. Het vliegtuig van één Turkse minister mocht niet landen, een tweede minister werd het land uitgezet. Daarop gingen honderden Erdogan-aanhangers in de clinch met de politie in Rotterdam. De Turkse president laat weten dat Nederland een prijs zal betalen voor zijn brutaliteit.
De Unie van Europese Democratische Turken (UETD) wil eind maart ook een grote verkiezingsrally houden in België. Maar zelfs voordat Erdogan of een hooggeplaatste minister voet aan grond zet in ons land, zorgt de kwestie al voor onrust. De Gentse burgemeester Termont riep minister Jambon op om instructies naar de gemeentebesturen te sturen over hoe ze moeten omgaan met zulke meetings. Jambon wil dat niet doen, maar zegt dat de overheid paraat staat om de burgemeesters bij te staan. De voorbije dagen zijn er contacten geweest tussen het Crisiscentrum van Binnenlandse Zaken en verschillende lokale overheden. "We zullen ingrijpen als dat nodig en wenselijk is, en steeds geval per geval", aldus Jambon. Hij benadrukt dat de situatie op de voet wordt gevolgd.
N-VA-Kamerlid Peter De Roover roept zaaluitbaters intussen op om "geen ruimte te bieden aan propaganda". Zijn partij werkt aan een "fijnmazig" wetsvoorstel, om bijvoorbeeld campagnemeetings te verbieden. "Want dat komt neer op inmenging."

Dit is echt fucking niet normaal racistisch. Ik tel tot 10 en wacht op uitleg!!!