MuscleMeat

Republiek Turkije

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Ahja, nu we nog relatief jong zijn. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alle Turken terug naar Tanger!

299ce08a_Erdogan.jpeg.jpg

• Like
Waarderingen: mat
Ik ben een frietje? :)

De Duitse bondskanselier Merkel heeft telefonisch overleg gevoerd met president Hollande van Frankrijk over de diplomatieke crisis met Turkije. De twee spraken af optredens van Turkse politici in hun landen toe te staan, zolang de bezoeken helder en op tijd worden aangekondigd en iedereen zich aan de regels houdt.

:rolleyes:

Otto draait zich om in zijn graf.

?????????

Erdoganmedia kregen tonnen aan Nederlandse subsidie - Binnenland - PAROOL

Turks-Nederlandse media die op hand zijn van de Turkse president Erdogan zijn jarenlang overeind gehouden met Nederlands belastinggeld, dat schrijft Het Parool. In totaal gaat het om tonnen subsidie uit de koker van het ministerie van OCW.

Een groot deel van de pro-Erdoganmedia is na de ontvangst van de subside failliet gegaan. Volgens het Stimuleringsfonds voor de Journalistiek omdat er te weinig aandacht werd besteed aan de zakelijk kant van ondernemen. Dat is een probleem voor de overheid omdat door de faillissementen de subsidie niet kan worden teruggevorderd.
Niet te geloven.

Erdogan roept Europese Turken op meer kinderen te maken: "Zo vergroten we onze invloed in Europa"
De Turkse president Recep Tayyip Erdogan heeft zijn in Europa levende landgenoten opgeroepen meer kinderen te nemen om zo de invloed te vergroten. "Neem niet drie, maar vijf kinderen", zei hij tijdens een campagnebijeenkomst in Eskisehir, in het westen van Turkije.

Meer kinderen is volgens Erdogan een antwoord op het onrecht dat Turken in Europa wordt aangedaan doordat landen als Nederland en Duitsland Turkse ministers geen campagne laten voeren voor een referendum in april. Die volksraadpleging moet hem als president meer macht geven.

Het staatshoofd riep de Turken in Europa op hun leven over de hele linie op een hoger plan te brengen. "Daar waar u werkt en woont, daar is nu uw vaderland. Richt meer bedrijven op. Stuur uw kinderen naar betere scholen. Laat uw familie in betere wijken wonen. Stap in de beste auto's. Ga in de mooiste huizen wonen."

Heims ins reich lijkt me een beter idee, pik.

rn9CK45.gif

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
We hebben gastarbeiders nodig!

- Een Germaanse of Romaanse taal spreken is geen must.
- Hun religie moet niet compatibel zijn met een christelijke cultuur.
- Ze mogen politiek sterk verbonden blijven met hun land van herkomst.
- Integreren hoeft niet.

Turken
Tom-Cruise-crazy-laugh.gif

We hebben gastarbeiders nodig!

- Een Germaanse of Romaanse taal spreken is geen must.
- Hun religie moet niet compatibel zijn met een christelijke cultuur.
- Ze mogen politiek sterk verbonden blijven met hun land van herkomst.
- Integreren hoeft niet.

Turken
Tom-Cruise-crazy-laugh.gif
Heb nooit begrepen dat links het heeft gepikt hier de schuld van te krijgen terwijl bedrijven en de rechtse politiek de deuren naar ons land hebben opengezet voor de gastarbeider. Op de korte termijn goedkope arbeidskrachten en op de lange termijn het land naar de knoppen helpen en dan afschuiven op links terwijl links nauwelijks in een kabinet heeft gezeten.

Burgers zijn zo onnozel.

De VS heeft de Turken door de strot van Adenauer geramd. Hij moet wel seniel geweest zijn.

Heb nooit begrepen dat links het heeft gepikt hier de schuld van te krijgen terwijl bedrijven en de rechtse politiek de deuren naar ons land hebben opengezet voor de gastarbeider. Op de korte termijn goedkope arbeidskrachten en op de lange termijn het land naar de knoppen helpen en dan afschuiven op links terwijl links nauwelijks in een kabinet heeft gezeten.

Burgers zijn zo onnozel.

Het is gewoon de schuld geweest van de kabinetten in de jaren '60 -deels '70- met name, onder invloed van het bedrijfsleven.
Voor zover ik me kan herinneren waren die kabinetten inderdaad met name centrum-rechts. (Het linkse kabinet Den Uyl daarop uitgezonderd)

Je zult mij persoonlijk in ieder geval nooit horen dat het 'allemaal door links komt', dat is volkomen onterecht.
Wel vind ik het naïef dat met name links partijen geneigd zijn om de massa-immigratie problematiek te ontkennen of van tafel te vegen.
Maar dat is een op zich zelf staand probleem op dit moment en geen oorzakelijke schuldige aanwijzen in het verleden.

Terug
Naar boven