Fitness Seller

resultaat 2,5 maand fitness

Jongens jongens toch dit is toch wel mogelijk? dit ben ik na 3 maanden serieus trainen.

4712634182_1eea99164b.jpg

Moest de topicstarter liegen zou hij geen 2,5 maand zeggen maar 3 maand. Dat het zo specifiek is maaakt het toch iets waarschijnlijker. Ook is zijn progressie zeer goed mogelijk in die korte tijd. De negatieve reacties komen louter van mensen die jaloers zijn denk ik.

Goed en gezond blijven trainen en je zal een mooie resultaten boeken.

Moest de topicstarter liegen zou hij geen 2,5 maand zeggen maar 3 maand. Dat het zo specifiek is maaakt het toch iets waarschijnlijker. Ook is zijn progressie zeer goed mogelijk in die korte tijd. De negatieve reacties komen louter van mensen die jaloers zijn denk ik.

Goed en gezond blijven trainen en je zal een mooie resultaten boeken.

Mooi gesproken, en je hebt gelijk ik ben stiekem jaloers.

Natuurlijk kan dit wel. En maakt ook weinig uit hoe lang ie er precies over heeft gedaan. Het gaat natuurlijk ook nog steeds om de begin fase.

Nog effe door buffelen xD

Natuurlijk kan dit wel. En maakt ook weinig uit hoe lang ie er precies over heeft gedaan. Het gaat natuurlijk ook nog steeds om de begin fase.

Nog effe door buffelen xD

Klopt. Mijn eerste maand nam ik vier a 5 kilo toe maar echt spier is dat niet denk ik. Mss 1 kilo of zo. Maar het staat wat strakker en zo en met een wat flatterende foto ziet het er al snel goed uit. Wat niet wegneemt dat de topicstarter goed vooruitgaat. Dit zal hem motiveren om zo verder te doen.

• Topic Starter Topic Starter
vandaag wezen pompen resultaat mag er wezen
danoontje powerrrr!!

danoontje.jpg

Photoshop komt er niet vanaf hoor..

xoxo

vandaag wezen pompen resultaat mag er wezen
danoontje powerrrr!!

??? wat is jouw bedoeling van zo'n post nu, maar als je dan toch fotoshoped had je beter je gezicht mee geshopt:p(...trollface ofzo):D

Maar blijven trainen en wie weet kan je binnenkort echte vooruitgang posten:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Hahah die vergelijking van Steve van that 70 show zie ik maar trollface? Nee die zie ik er niet in misschien word het dan tijd voor een bril :p

Terug
Naar boven