MuscleMeat

Resultaat in 2 maanden

Sunlight

Cool Novice
Waardering
6
Hoi, ik ga over 2 maanden op zonvakantie, dus moet ff aan de bak! Ik train nu ook gewoon, maar merk 0 progressie ;x
Ik weeg nu 76kg en ben 1.83m

Ik kan 2 keer per week trainen (kan echt niet meer jammer genoeg). Ik train(de) rippetoe en nu doe ik eigenlijk 2x full body per week.
Mijn oefeningen per dag:
- Squat
- Bench press
- Flys
- Military press
- Schouderoefening voor de zijkanten
- Bench over row
- Chin ups
Ik doe setjes van 3x6 en 1/2 setjes opbouwen per spiergroep.
Deadliften lukt niet, keuring van de arts en die zei dat als ik nog een rug wil overhouden ik daar mee moet kappen. Lag niet aan m'n techniek volgens verschillende mensen in m'n sportschool.

Ik merk met dit schema geen vooruitgang meer, terwijl ik wel goed genoeg eet (150-200g eiwitten per dag +/-, veel brood,aardappels, rijst, macaroni en optimel).

Ik trainde eerst rippetoe en nu dus 2x full body.
Hebben jullie misschien andere schema's die werken? En zal ik na m'n training gaan cardio'en? Want ik moet ook wel wat droger worden. Ik weet dat bulken + cutten niet samengaat..maarja op het strand wil ik ook niet met veel vet rondlopen dus moet maar beetje van beide.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!!

Groet,
Sunlight

ga op vakantie en bedenk na de vakantie wat je gaat doen voor volgend jaar
zo snel kan je geen reslutaat boeken tenzijn je een kuurtje anabolen gaat bestellen blijf reeel denken
suc6

• Topic Starter Topic Starter
In 2 maanden moet toch wel wat resultaat te bereiken zijn? Oke niet veel, maar toch.

Misschien is topic titel ook niet goed...want ik ga daarna gewoon door met trainen, maar merk nu gewoon nul progressie qua kracht en massa!

misschien dat rippetoe wel het beste is. als je gewoon iedere keer het gewicht verhoogt dan wordt je toch vanzelf sterker?

en bulken en cutten gaan inderdaad niet samen. :lol:

Aan eiwitten alleen heb je niet genoeg, stel een schema als richtlijn op en bereken je voedingsbehoefte.

Maar imo, hopeloos.. In 2 maand ga je misschien 2 hoogstens 3 kilo bijkomen, hopeloos.. Waarom dacht je hier niet eerder aan? Vakantie plan je toch meer dan 2 maand vroeger..

• Topic Starter Topic Starter
Aan eiwitten alleen heb je niet genoeg, stel een schema als richtlijn op en bereken je voedingsbehoefte.

Maar imo, hopeloos.. In 2 maand ga je misschien 2 hoogstens 3 kilo bijkomen, hopeloos.. Waarom dacht je hier niet eerder aan? Vakantie plan je toch meer dan 2 maand vroeger..

toevallig was de vakantie heel onverwacht, ik weet het pas 1 week.

Ik heb mijn trainingsschema opgesteld in de openingspost alleen ik merk er geen vooruitgang mee.
Ik eet ongeveer 2600-2900 calorieën per dag.

Dus ik heb hulp nodig om een goed trainingsschema te creëren voor 2 dagen per week. Het moet toch wel mogelijk zijn om vooruit te gaan met 2 dagen per week trainen?

misschien dat rippetoe wel het beste is. als je gewoon iedere keer het gewicht verhoogt dan wordt je toch vanzelf sterker?

en bulken en cutten gaan inderdaad niet samen. :lol:
Ja maar als je het niet kan tillen :P

als je het niet kan tillen moet je harder je best doen.
het is puur mentaal. ''the mind is the limit''

Veel eten en hard trainen, zie je vanzelf wat resultaat voor de zomervakantie. In 2 maanden is niet realistisch.

Mja we hebben je eigenlijk al een goed beginners schema gegeven, rippetoe..
Dag 1 squat, bench press, pull-up of een row
Dag 2 squat, military press, deadlift

Je kan na 2 maand toch een 10-20tal kilo bij je presses verwachten en een 30-40 bij je squat deadlifts..
Mits je voeding in orde is.. Anders zoek es GOMAD op.. Gallon of milk a day

Verwacht alleen qua fysiek niet te veel na 2 maand anders zul je tegen de muur lopen, en ook geen sixpack met GOMAD..

Edit: no offence makker, maar ik heb es je geschiedenis bekeken en je zit al van 2010 op dit forum, en nu kom je met dit topic af, je doet iets verkeerd, en ik kan je nu al zeggen het is je voeding..
Ik zou de sticky's GOED doorlezen en zorgen dat je het volledig verstaat, en train een jaartje en ga dan nog eens op reis..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven