Hoi, ik ga over 2 maanden op zonvakantie, dus moet ff aan de bak! Ik train nu ook gewoon, maar merk 0 progressie ;x
Ik weeg nu 76kg en ben 1.83m
Ik kan 2 keer per week trainen (kan echt niet meer jammer genoeg). Ik train(de) rippetoe en nu doe ik eigenlijk 2x full body per week.
Mijn oefeningen per dag:
- Squat
- Bench press
- Flys
- Military press
- Schouderoefening voor de zijkanten
- Bench over row
- Chin ups
Ik doe setjes van 3x6 en 1/2 setjes opbouwen per spiergroep.
Deadliften lukt niet, keuring van de arts en die zei dat als ik nog een rug wil overhouden ik daar mee moet kappen. Lag niet aan m'n techniek volgens verschillende mensen in m'n sportschool.
Ik merk met dit schema geen vooruitgang meer, terwijl ik wel goed genoeg eet (150-200g eiwitten per dag +/-, veel brood,aardappels, rijst, macaroni en optimel).
Ik trainde eerst rippetoe en nu dus 2x full body.
Hebben jullie misschien andere schema's die werken? En zal ik na m'n training gaan cardio'en? Want ik moet ook wel wat droger worden. Ik weet dat bulken + cutten niet samengaat..maarja op het strand wil ik ook niet met veel vet rondlopen dus moet maar beetje van beide.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!!
Groet,
Sunlight
Ik weeg nu 76kg en ben 1.83m
Ik kan 2 keer per week trainen (kan echt niet meer jammer genoeg). Ik train(de) rippetoe en nu doe ik eigenlijk 2x full body per week.
Mijn oefeningen per dag:
- Squat
- Bench press
- Flys
- Military press
- Schouderoefening voor de zijkanten
- Bench over row
- Chin ups
Ik doe setjes van 3x6 en 1/2 setjes opbouwen per spiergroep.
Deadliften lukt niet, keuring van de arts en die zei dat als ik nog een rug wil overhouden ik daar mee moet kappen. Lag niet aan m'n techniek volgens verschillende mensen in m'n sportschool.
Ik merk met dit schema geen vooruitgang meer, terwijl ik wel goed genoeg eet (150-200g eiwitten per dag +/-, veel brood,aardappels, rijst, macaroni en optimel).
Ik trainde eerst rippetoe en nu dus 2x full body.
Hebben jullie misschien andere schema's die werken? En zal ik na m'n training gaan cardio'en? Want ik moet ook wel wat droger worden. Ik weet dat bulken + cutten niet samengaat..maarja op het strand wil ik ook niet met veel vet rondlopen dus moet maar beetje van beide.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!!
Groet,
Sunlight