XXL Nutrition

Resultaat mogelijk zonder drugs?

xHyped

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
79kg
Vetpercentage
16%
Iemand die ik ken is van 145 kilo (zeer hoog vet%) naar 85 kilo gegaan met 8% vet in 2 jaar tijd.
Hij heeft hier hard voor getraind maar denken jullie dat dit mogelijk is zonder de bekende middelen zoals steroide etc.

AAS en andere illegale middelen zijn niet noodzakelijk voor een lager vetpercentage.

• Topic Starter Topic Starter
Oke, maar is het mogelijk denk je in een periode van 2 jaar?

Train zelf ook hard met een strak dieet zonder suikers, verzadigde vetten en voldoende eiwitten en met een kcal inname onder mijn kcal onderhoud maar ik heb een stuk minder gepresteerd in de afgelopen 2 jaar, zijn resultaten zijn 2x zo hoog dan die van mij namelijk dus ben gewoon benieuwd

jij verdenkt hem van aas en hij ontkent het?

Ik ben in minder dan een half jaar 20kg afgevallen, en heb spiermassa opgebouwd. Niet gemeten in de zin van met calipers of wat ook, maar de gewichten die ik kan versjouwen zijn duidelijk meer dan eerst. Oftewel, ik ga er maar vanuit dat ik minstens 20kg vet kwijt ben geraakt. Zonder AAS of wat dan ook. Dus ja, ik denk dat dat kan. Heeft veel meer te maken met dieet dan met trainen.

Train zelf ook hard met een strak dieet zonder suikers, verzadigde vetten en voldoende eiwitten en met een kcal inname onder mijn kcal onderhoud maar ik heb een stuk minder gepresteerd in de afgelopen 2 jaar, zijn resultaten zijn 2x zo hoog dan die van mij namelijk dus ben gewoon benieuwd

Je hebt een balans nodig qua vetten verzadigd/onverzadigd. Als je niet afvalt (als je stats kloppen 16%) dan eet je te veel of doe je te weinig cardio.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt een balans nodig qua vetten verzadigd/onverzadigd. Als je niet afvalt (als je stats kloppen 16%) dan eet je te veel of doe je te weinig cardio.
In middels zit ik op 12% alleen ik was vroeger redelijk dik en had ooit 29% vet

Vervolgens had ik gesolliciteerd bij defensie en ben ik eigenlijk een jaar lang 6 keer per week hard gaan lopen (10km) per keer en nooit krachttraining waardoor ik onwijs veel spier ben verloren.
Misschien dat het daardoor voor mij zo onrealistisch lijkt omdat ik nou eenmaal een stuk harder moest werken om calorieën te verbranden en ook nog is spiermassa moest aankomen.

Je gaat niet afvallen door (verzadigd) vet te ontwijken of door minder suiker te eten. Snel afvallen is daarbij ook niet echt moeilijk als je geen waarde hecht aan je spiermassa.

Ik ben in minder dan een half jaar 20kg afgevallen, en heb spiermassa opgebouwd. Niet gemeten in de zin van met calipers of wat ook, maar de gewichten die ik kan versjouwen zijn duidelijk meer dan eerst. Oftewel, ik ga er maar vanuit dat ik minstens 20kg vet kwijt ben geraakt. Zonder AAS of wat dan ook. Dus ja, ik denk dat dat kan. Heeft veel meer te maken met dieet dan met trainen.

20kg of 60kg is een heel verschil

Verzadigde vetten zijn een must voor bodybuilding. Ze zijn erg belangrijk voor de aanmaak van testosteron, het onmisbare hormoon voor spiergroei. Verzadigde vetten zijn niet slecht voor de gezondheid. Je moet, zoals insanityy zegt, een balans vinden tussen de verschillende soorten vetten. Dus niet alleen maar verzadigde vetten, maar ook niet alleen maar omega 6 (dat laatste is in een Westers dieet helaas van toepassing).

Terug
Naar boven