- Waardering
- 174
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 152kg
Nooit geweten, zal ik eens moeten uitzoeken!Ken je je maximale hartslag, want anders zegt 134/142 niet zoveel... Om vet te verbranden best je hartslag op 65-70% van het maximum houden met 75% als absolute max !
Denk dat ik op dat punt niet echt op 70% van mijn max zit!
Bedankt!Wow heel tof om te lezen! Lekker bezig! Al tien dagen niks gepost, gaat ie nog goed? Je hebt al heel veel goede tips gekregen, maar dit helpt mij met mijn eten:
![]()
Macro Calculator: Count Your Macros Like a Pro!
Find your macronutrient ratio for flexible dieting and "if it fits your macros." Build a meal plan around your ideal ratio of proteins, carbs, and fats!www.bodybuilding.com
Echter, de link doet het niet, maar ik vond deze ook. Die is misschien nog beter. Succes!!
![]()
Macro Calculator: Determine Custom Macronutrients | Legion
Use this free macro calculator to create a plan for goals target calories and macros. Count macros for body recomposition, bulking, or losing body fat.legionathletics.com
Ja zag inderdaad dat het al ff geleden was dat ik een update geplaatst heb.
Ben ook echt blij met de tips en feedback die gekomen is, vooral omdat je gewoon even een juiste richting op geduwd wordt.
In navolging van de laatste update merkte ik dat het heel erg goed beviel om een uur per dag cardio te doen. Krachttraining mistte ik wel maar dit heb ik wel echt een week achterwege gelaten. Weightdrop deze week ging harder en waren geen pieken. Vermoeden was dat ik op deze manier wellicht best wat spiermassa verloren is gegaan.
Dit vermoeden werd wel een beetje bevestigd toen ik vorige week weer met kracht begon, pieken waren behoorlijk afgevlakt maar dat vind ik in principe niet zo'n ramp gezien ik nog steeds in deficit eet.
Heb het uurtje cardio wel in m'n schema gehouden. Dus kom nu steeds op een goed uur kracht en een uur cardio. Als ik wat minder tijd heb, dan laat ik dat voor nu even ten koste gaan van krachttraining in plaats van cardio.
Thanks voor de links. Heb inderdaad eerder wel eens aan de slag gegaan met macro calculatie, maar vanuit hier kreeg ik toch meer het advies om hier nog even mee te wachten en meer te focussen op lean eten/drinken en te letten op kcal in en uit.
Heb dit overigens voor deze week met 200 kcal verlaagd op eigen initiatief zodat ik een beetje dezelfde curve kan aanhouden met gewicht(verlies).
De macro's wil ik in later stadium wel echt gaan toepassen, vooral omdat ik er aan zit te denken om iets met powerlifting te gaan doen (just for fun).
Huidige stats is -15 kg.

donderdag en vrijdag na training voelde ik mezelf echt 'leeg'. Geen fut meer om wat uit te voeren.