XXL Nutrition

Resultaat na 16 maanden.

Wel belangrijk dat je goed piekt op je toppunt, want kijk zolang jij goed piekt, kunnen je spieren niet dalen, dus dat betekent groei. En zolang jij groeit, breken je spieren niet af. Succes!
Gr Johan

Ik zou vooral je lats stevig aanpakken.
Tbars, seated rows, dikke massapakkers snap je?

Verder niet slecht

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

Wel belangrijk dat je goed piekt op je toppunt, want kijk zolang jij goed piekt, kunnen je spieren niet dalen, dus dat betekent groei. En zolang jij groeit, breken je spieren niet af. Succes!
Gr Johan

Ik snap je uitleg niet?

train evenlang als jij :) en krachtstats zijn ongeveer hetzelfde:)
dl: 110x5
Squat:90x6
bench: 70x6
dus geen zorgen:) we zijn nog jong;) en als je ziet sommige doen 100 kilo benchpress wat je niet eens een benchpress kan noemen. Voor de rest goede progressie, keep going.

• Topic Starter Topic Starter
train evenlang als jij :) en krachtstats zijn ongeveer hetzelfde:)
dl: 110x5
Squat:90x6
bench: 70x6
dus geen zorgen:) we zijn nog jong;) en als je ziet sommige doen 100 kilo benchpress wat je niet eens een benchpress kan noemen. Voor de rest goede progressie, keep going.
+1!
Precies ja hahaha, hoe sommige benchen in de gym, trekt echt op niks.
Waar vlaanderen ben je ergens?

Goede vooruitgang! Op de naar volgende 12kg.

Thanks, ja die 12kg mag er snel bij haha :d.
@Maryton: Waar train je dan? Ben van riemst, train in bilzen!

Activ Togneren!:D waar je ook kan bowlen,snookeren enzo. weet niet of je het kent:D

Netjes!

Echt goed, niet te droog, niet te vet... weet ge ongeveer uw vetpercentage? En hebt ge al es gecut, of hebt ge 1 jaar en paar maand gewoon blijven bulken, in dat geval vind ik u wel nog goed qua vetpercentage!

Ik vind wel dat op foto er precies droger uitzie als in echt. Bij de fitness heb je bij ons alleen digitale vetmeter maar dat is maar niks.
Heb niet speciaal gecut, eerste maanden wel gebulkt als een gek.
Vanaf toen gewoon beetje op eten letten, niet tevaak vettig eten, niet teveel frisdrank mr water.
En woensdagje wat cardio.
Maar heb wel wat buikvet haha, jammer genoeg geen zichtbare abs :d!
Bedankt voor je positieve commentaar!

Terug
Naar boven