Fitness Seller

Resultaat na een half jaar vet verbranden

Ik begin ook te twijfelen, maak gwn een foto met een a4tje met daarop DBB, dan stopt iedereen met zeiken...

Nice.. more pics please :D

zeer nette foto ga zo door breng wat defenitie aan op de benen buik en je kan de fitness klasse in op het podium zonder voor gek te staan succes de basis is er zeer goed taille borst verhouding en benen zie er zo niet verkeerd en kont lijkt me ook dus goed bezig meid

als jij echt bent, goede vooruitgang zou ik zeggen... maar waarom geen before pic, we zien je gezicht toch niet. dan zien we vanwaar je komt:cool:

Ziet er goed uit, gewoon zo door blijven gaan dan komt het helemaal goed !

lol een vrouw post een foto van zichzelf en DBB word meteen helemaal gek...
Er zijn ook gewoon vrouwen die hard trainen en resultaten halen.

waarom zou ze dit in godsnaam faken man, jeez

Welkom

• Topic Starter Topic Starter
Nou goed, nog even voor de wantrouwige people onder ons deze fotootje. Hou er niet van om als bedrieger gezien te worden namelijk..

2n74haw.jpg

Kunnen we nu allemaal normaal reageren ? :D

Ziet er top uit, goed bezig geweest!

Complimenten voor je gewichtsverlies. Je hebt een heel mooi vrouwelijk (zandloper) figuur. (No Lesbo :))

wtf staat er op dat briefje? :>

Nou goed, nog even voor de wantrouwige people onder ons deze fotootje. Hou er niet van om als bedrieger gezien te worden namelijk..

2n74haw.jpg

Kunnen we nu allemaal normaal reageren ? :D

Goed bezig , de grootste kunst is het volhouden .

Ik hoop dat je het vooral voor jezelf doet .

Je ziet er goed uit , keep us posted ;)

goed slank en mooi rond op de juiste plaatsen ;)

okay, respect :o Mooi figuur idd!

wat zijn je doelen op lange termijn? heb je een voorbeeld bodybuildster of iets dergelijks? ga je ene log bij houden?

Welkom. Goed dat je afgevallen bent.
Waar ik meer in geinteresseerd ben is: hoe train je? Wat eet je? Hoe vaak train je? Heb je hulp gehad bij het onder de knie krijgen van de uitvoering?Wat is je einddoel?

Persoonlijk vind ik vrouwen logjes het leukste om te volgens, motiverend. Als Kitty/Sanne/Abfab/Aradev/TigerCatty iets neerzet: WIL IK OOK :D *compliment voor de dames*

Moeten er wel motiverende dingen in staan. Geen 6 pagina's bullshit.;)

Hmmz, zie net dat dit een foto log is. Geen trainings log. Desalniettemin: ik ben nieuwsgieriger naar hoe je het voor elkaar hebt gekregen dan alleen naar een foto te kijken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven