stefanbegint
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat zijn je doelen op lange termijn? heb je een voorbeeld bodybuildster of iets dergelijks? ga je ene log bij houden?
Maar kzou wel om de paar maanden hier foto's van mn vooruitgang willen plaatsen, en tips willen krijgen!!
Welkom. Goed dat je afgevallen bent.
Waar ik meer in geinteresseerd ben is: hoe train je? Wat eet je? Hoe vaak train je? Heb je hulp gehad bij het onder de knie krijgen van de uitvoering?Wat is je einddoel?
Persoonlijk vind ik vrouwen logjes het leukste om te volgens, motiverend. Als Kitty/Sanne/Abfab/Aradev/TigerCatty iets neerzet: WIL IK OOK*compliment voor de dames*
Moeten er wel motiverende dingen in staan. Geen 6 pagina's bullshit.
Hmmz, zie net dat dit een foto log is. Geen trainings log. Desalniettemin: ik ben nieuwsgieriger naar hoe je het voor elkaar hebt gekregen dan alleen naar een foto te kijken.

Persoonlijk vind ik haar figuur prachtig! Ik zou wel graag zulke benen en buik willen krijgen!! Een log lijkt me niet echt iets voor mij, ik zou het niet regelmatig bijhouden, mezelf kennende.Maar kzou wel om de paar maanden hier foto's van mn vooruitgang willen plaatsen, en tips willen krijgen!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post toegevoegd Sat 18 Feb 2012 om 12:23 ----------
Thanx, zal er zeker wel wat aan hebben!!
---------- Post toegevoegd Sat 18 Feb 2012 om 12:27 ----------
Wat ik de afgelopen 6 maanden gedaan heb is eigenlijk voornamelijk veel cardio en geprobeerd op mn eten te letten. Dus na 8 uur niks meer eten, alleen veel drinken, en zoveel mogelijk koolhydraten vermijden. Sinds een paar weken eet ik weer wat meer, en probeer ik meer krachttraining te doen.
Zo een log lijkt me niks voor mij, ik wil liever andere logs volgen. Heb jij er ook 1? Je ziet er superstrak uit, dat is mijn streven.![]()

Nou nee, eigenlijk niet.Veel werk te verrichten nog als je dat fysiek zoals die madame wilt bereiken. maar als je instelling blijft zoals die nu is, moet dat goed komen![]()
Veel werk te verrichten nog als je dat fysiek zoals die madame wilt bereiken. maar als je instelling blijft zoals die nu is, moet dat goed komen

Nou nee, eigenlijk niet.
'Niet eten na 8 uur' en veel cardio is prut natuurlijk.. Leuk voor de afvalclub maar niet op DBB.
Sorry, niet lullig bedoeld, maar als je dat lichaam wilt zul je aan de krachttraining moeten.
Zoals eerder al gezegd: lees de voedingssticky's en de trainingschema's eens door. Kijk in de logs van de andere dames.
Mijn lichaam is ook niet komen aanwaaien, ik eet strikt en veel (dik 2000kcal) en train naar behoren.
Met cardio: ga je er niet komen.
Maar toch bedankt voor je bijdrage