Fitness Seller

Resultaat na een half jaar vet verbranden

Super mooi lichaam meid, blijf zo doorgaan;)

Mooi, is een keer wat anders dan al die kerels die hier voorbijkomen.

Mooi lichaam hoor!
Keep up the good work! :thumbs:

Goed gedaan met afvallen, ben benieuwd naar je progressie als je met kt gaat beginnen

Ik vroeg me al of hoe het kwam dat dit topic op 1 dag +3000 views had. En toen zag ik dat het een topic van een vrouw was!

on-topic: goed bezig, doe zo voort!

Wat een lichaam! :eek:

Mooi, before foto zou een goed beeld geven van de behaalde resultaten.

benen en billen: zoek youtube: athlean x leg workout

Laatst bewerkt:
keep up being sexy

Kunnen nog wel een paar kilos vanaf :p

Laatst bewerkt:
Er zullen veel vrouwen zijn die een moord doen voor jou lichaam, verhoudingen zijn perfecttt

• Topic Starter Topic Starter
wat zijn je doelen op lange termijn? heb je een voorbeeld bodybuildster of iets dergelijks? ga je ene log bij houden?

Persoonlijk vind ik haar figuur prachtig! Ik zou wel graag zulke benen en buik willen krijgen!! Een log lijkt me niet echt iets voor mij, ik zou het niet regelmatig bijhouden, mezelf kennende. :p Maar kzou wel om de paar maanden hier foto's van mn vooruitgang willen plaatsen, en tips willen krijgen!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sat 18 Feb 2012 om 12:23 ----------

Ik hoop dat je wat aan mijn schema hebt ;)

Thanx, zal er zeker wel wat aan hebben!! ;)

---------- Post toegevoegd Sat 18 Feb 2012 om 12:27 ----------

Welkom. Goed dat je afgevallen bent.
Waar ik meer in geinteresseerd ben is: hoe train je? Wat eet je? Hoe vaak train je? Heb je hulp gehad bij het onder de knie krijgen van de uitvoering?Wat is je einddoel?

Persoonlijk vind ik vrouwen logjes het leukste om te volgens, motiverend. Als Kitty/Sanne/Abfab/Aradev/TigerCatty iets neerzet: WIL IK OOK :D *compliment voor de dames*

Moeten er wel motiverende dingen in staan. Geen 6 pagina's bullshit.;)

Hmmz, zie net dat dit een foto log is. Geen trainings log. Desalniettemin: ik ben nieuwsgieriger naar hoe je het voor elkaar hebt gekregen dan alleen naar een foto te kijken.

Wat ik de afgelopen 6 maanden gedaan heb is eigenlijk voornamelijk veel cardio en geprobeerd op mn eten te letten. Dus na 8 uur niks meer eten, alleen veel drinken, en zoveel mogelijk koolhydraten vermijden. Sinds een paar weken eet ik weer wat meer, en probeer ik meer krachttraining te doen.

Zo een log lijkt me niks voor mij, ik wil liever andere logs volgen. Heb jij er ook 1? Je ziet er superstrak uit, dat is mijn streven. :D

Mooie progressie,
Ik zou even in de training sectie spitten voor een goed schema, En vergeet de voeding stickys niet want afvallen begrijp je duidelijk, maar aankomen in massa is weer een hele andere tak van de sport, Ik zou in jou geval ook de logjes van de vrouwen doorlezen daar kom je denk ik een hoop info tegen die je kan gebruiken.

Wow je hebt nu al mooi figuurtje:D
Zijn heel wat dames jaloers op.
Veel succes met verdere progressie.

Persoonlijk vind ik haar figuur prachtig! Ik zou wel graag zulke benen en buik willen krijgen!! Een log lijkt me niet echt iets voor mij, ik zou het niet regelmatig bijhouden, mezelf kennende. :p Maar kzou wel om de paar maanden hier foto's van mn vooruitgang willen plaatsen, en tips willen krijgen!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sat 18 Feb 2012 om 12:23 ----------

Thanx, zal er zeker wel wat aan hebben!! ;)

---------- Post toegevoegd Sat 18 Feb 2012 om 12:27 ----------

Wat ik de afgelopen 6 maanden gedaan heb is eigenlijk voornamelijk veel cardio en geprobeerd op mn eten te letten. Dus na 8 uur niks meer eten, alleen veel drinken, en zoveel mogelijk koolhydraten vermijden. Sinds een paar weken eet ik weer wat meer, en probeer ik meer krachttraining te doen.

Zo een log lijkt me niks voor mij, ik wil liever andere logs volgen. Heb jij er ook 1? Je ziet er superstrak uit, dat is mijn streven. :D

dat is idd een mooi voorbeeld zit wel wat werk in maar je moet doelen stellen natuurlijk:D

Veel werk te verrichten nog als je dat fysiek zoals die madame wilt bereiken. maar als je instelling blijft zoals die nu is, moet dat goed komen :)

Veel werk te verrichten nog als je dat fysiek zoals die madame wilt bereiken. maar als je instelling blijft zoals die nu is, moet dat goed komen :)
Nou nee, eigenlijk niet.
'Niet eten na 8 uur' en veel cardio is prut natuurlijk.. Leuk voor de afvalclub maar niet op DBB.

Sorry, niet lullig bedoeld, maar als je dat lichaam wilt zul je aan de krachttraining moeten.

Zoals eerder al gezegd: lees de voedingssticky's en de trainingschema's eens door. Kijk in de logs van de andere dames.
Mijn lichaam is ook niet komen aanwaaien, ik eet strikt en veel (dik 2000kcal) en train naar behoren.

Met cardio: ga je er niet komen.

• Topic Starter Topic Starter
Veel werk te verrichten nog als je dat fysiek zoals die madame wilt bereiken. maar als je instelling blijft zoals die nu is, moet dat goed komen

Ik ben gemotiveerd en heb wel geduld. Ik hoef niet perse precies haar figuur, maar als ik al in de buurt zou komen ben ik blij :D

Nou nee, eigenlijk niet.
'Niet eten na 8 uur' en veel cardio is prut natuurlijk.. Leuk voor de afvalclub maar niet op DBB.

Sorry, niet lullig bedoeld, maar als je dat lichaam wilt zul je aan de krachttraining moeten.

Zoals eerder al gezegd: lees de voedingssticky's en de trainingschema's eens door. Kijk in de logs van de andere dames.
Mijn lichaam is ook niet komen aanwaaien, ik eet strikt en veel (dik 2000kcal) en train naar behoren.

Met cardio: ga je er niet komen.

Met cardio zal ik dat inderdaad niet bereiken, dat was dan ook puur om af te vallen. Als je mn openingspost gelezen had zag je staan dat ik nu met krachttraining wil beginnen. Zo naief ben ik niet, ik weet dat ik hard werken moet, en een strakke schema zal moeten volgen ;) Maar toch bedankt voor je bijdrage

Je hebt nu een mooier fysiek, niks meer aan veranderen.

no wk, no homo.

Maar als je trainen echt leuk vind dan moet je natuurlijk voor je doel gaan.

Wat een figuur. Top bezig!

Heel netjes, ik denk dat je voor vele vrouwen een inspiratie zal zijn. Alleen zijn er op dit forum vele mannen, waaronder ik zelf die pieken in hun testosteron. Vandaar ook dat er dergelijke reacties komen. En ja, ik hou mezelf nu in. Heel goed bezig, hoop dat je je doelen zult halen. :$

Terug
Naar boven