TechN9ne
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 45
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was een dikkertje en heb afgelopen maanden hard getraind om van overtollig vet af te komen. Daar wil ik natuurlijk wel even mee pronken. Dit is het resultaat ! Ik ga natuurlijk verder, daarom graag tips voor spieropbouw!!
![]()

Thanx people ! Ben ook trots op mijn vooruitgang !
![]()
Ik zal over een paar maanden weer foto's plaatsen. Hopelijk blijf ik gemotiveerd, ook als t lekker weer word![]()
Misschien langzaam opbouwen met bodyweight squats, waarbij je begint met letten op je techniek en ademhaling. Vervolgens langzaam opbouwen met wat gewichten. Legpress is ook een alternatief uiteraard. Mooi hoor verder, ga zo door![]()
Leg press doe ik wel regelmatig, is het zo dat je met de legpress minder snel resultaat krijgt dan met de squats?
Kan je ook een beginfoto plaatsen? Goed, je was toen dikker. But, who cares? We kennen je toch niet. Bovendien zou het je extra motiveren om het niet meer zo ver te laten komen.
Nu nog fullbody pics voor de vergelijking met andere bb dames... Enige tips zijn is dat het eventuele vet op de buik en benen aangepakt moet worden, maar ga vanuit gezien je motivatie dat het goed moet komen. Succes