XXL Nutrition

Resultaat na een half jaar vet verbranden

mooi figuurtje, zo'n figuurtje met een strakke buik zou perfectie zijn. Zal dus hard moeten werken om vetpercentage iets lager te krijgen maar dat zal wel lukken.

Ziet er very nicee uit!

• Topic Starter Topic Starter
Thanx people ! Ben ook trots op mijn vooruitgang ! :D

jic94k.jpg

Ik zal over een paar maanden weer foto's plaatsen. Hopelijk blijf ik gemotiveerd, ook als t lekker weer word :o

Niets meer aan doen...:heart:

Anyway keep up the good work:)

saa er zijn wel omin veel virgins hier man sommige hebben nooit een meid hier gezien

Enige tips voor spieropbouw:

Stel je doelen: soort fysiek ,gewicht dat je binnen 1 bepaalde tyd zou willen verwezelyken.

Lees je in, kennis = macht dus probeer zoveel mogelijk te weten te komen over de door jou te behalen doelen.
Probeer dingen uit ,elk lichaam is toch uniek ,wat voor jouw werkt hoeft voor my niet te werken.

Laat jezelf niet in 1 routine vervallen, zelf merk ik na 4 /6 maanden dat ik weer wat anders moet gaan doen om geprikkeld te blijven.

Eten is ook vitaal maar dat wist je al, probeer je er nog verder in te verdiepen & je zult nog versteld staan van jezelf.

Suc6 & blijf ons verblyden met je posts

Misschien langzaam opbouwen met bodyweight squats, waarbij je begint met letten op je techniek en ademhaling. Vervolgens langzaam opbouwen met wat gewichten. Legpress is ook een alternatief uiteraard. Mooi hoor verder, ga zo door :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Misschien langzaam opbouwen met bodyweight squats, waarbij je begint met letten op je techniek en ademhaling. Vervolgens langzaam opbouwen met wat gewichten. Legpress is ook een alternatief uiteraard. Mooi hoor verder, ga zo door :cool:

Leg press doe ik wel regelmatig, is het zo dat je met de legpress minder snel resultaat krijgt dan met de squats?

Leg press doe ik wel regelmatig, is het zo dat je met de legpress minder snel resultaat krijgt dan met de squats?

Als je de squat nog niet zo lang kunt volhouden, betekent dat niet dat je die helemaal niet kunt doen. Je kunt een paar sets doen, en het daarna afmaken op de leg press. En het vervolgens opbouwen door steeds meer/zwaardere squats te doen. Squat is niet te vergelijken met welke beenoefening maar ook. Maar toch kun je ook met de legpress behoorlijk kracht/massa opbouwen, vooral quadriceps.

Kan je ook een beginfoto plaatsen? Goed, je was toen dikker. But, who cares? We kennen je toch niet. Bovendien zou het je extra motiveren om het niet meer zo ver te laten komen.

Kan je ook een beginfoto plaatsen? Goed, je was toen dikker. But, who cares? We kennen je toch niet. Bovendien zou het je extra motiveren om het niet meer zo ver te laten komen.

inderdaad, ik zocht ook al naar een begin foto. Zou wel leuk zijn om je progressie te zien. Het eind resultaat is in iedergeval al redelijk goed!

Nou ziet er goed uit, alvast veel succes..
En wat je als doel hebt vind ik persoonlijk ook wel mooi voor een vrouw, waren er maar meer zo'n

Mooie prestatie, die 15 kg in een half jaar. Sexy vrouwelijk figuur, al heeft het nog weinig met fitness of boydbuilding te maken.

Inderdaad zul je als je je doelen bijstelt, nog eens goed naar je train- en voedingsschema moeten kijken. Open gewoon een log, altijd leuk om te volgen en je krijgt genoeg handige tips!

Zeker een mooie prestatie, misschien een idee om toch een logje te beginnen incl. voeding/trainingsschema zodat de forumleden wat gedetaileerder kunnen helpen met eventuele aanpassingen zodat je effectiever kunt gaan trainen en eten.
Ik begrijp dat je vooral nadruk wil leggen op je billen, maar de rest van je lichaam trainen is natuurlijk net zo belangrijk om tot een evenwichtig figuur te komen.

Leuk topic, maar nog veel werk aan de winkel. Vind dit meer iets voor het fitness forum en/of sugababes. Anyway als je echt veel afgevallen bent is dit een goede progressie! :) Nu nog fullbody pics voor de vergelijking met andere bb dames... Enige tips zijn is dat het eventuele vet op de buik en benen aangepakt moet worden, maar ga vanuit gezien je motivatie dat het goed moet komen. Succes :)

Mooi resultaat al. En als het doel was vet of vetrollen kwijt te raken heb je je doel bereikt.
Ik vind dat je meer definitie en massa nodig hebt om in DBB termen te blijven.

oh heavenly blessed beauty whose beauty is devine and everlasting.....

Nee ff serieus goed dat je al zo bent afgevallen. Nu flink aan de krachttraining en een goede voedingsschemaerbij (zoals Nitwit al zei) en je komt er wel.
Mooie slanke gespierde vrouwen worden met uitsterven bedreigd in NL.

11.000 views in minder dan een week, gaat iemand dit ooit nog inhalen :p?

Terug
Naar boven