AndroidHealthClinic

Reverze 2013

• Topic Starter Topic Starter
Al ken ik in Antwerpen wel geen goeie kebab zaak in de buurt van het Sportpaleis (ben van Mechelen)
moet wel goedkomen? :D

Volgens mij meen ik me wel een "Pitza bar" te herrineren recht tegenover lotto arena, weet wel niet of ze nu pita of pizza bedoelen :D

Hmm kan ook, ga zowiezo ook eventjes eten op het feest zelf, ook al zijnt woekerprijzen :D
Heb er iig al vet zin in!
Ik ook! was dik in orde vorig jaar (flashback hhhnnnngggg)

Goh...het eten daar trekt op niets :p mss enkel de nacho's nog de moeite!

Ik ook! was dik in orde vorig jaar (flashback hhhnnnngggg)

Goh...het eten daar trekt op niets :p mss enkel de nacho's nog de moeite!

Kan geen 3+ uur meer zonder iets te eten :( gaat voor mij eerste keer reverze zijn wel. 2 jaar terug had ik kaartje maar vrienden van me wilden niet meer gaan(kaartje hier nog verkocht op dbb overigens :) ) en vorig jaar ben ik door andere omstandigheden niet kunnen gaan :mad:

Kan geen 3+ uur meer zonder iets te eten :( gaat voor mij eerste keer reverze zijn wel. 2 jaar terug had ik kaartje maar vrienden van me wilden niet meer gaan(kaartje hier nog verkocht op dbb overigens :) ) en vorig jaar ben ik door andere omstandigheden niet kunnen gaan :mad:
ben de laatste 2 edities geweest, echt de moeite! als je me nr wilt pm je maar even, nog nooit DBB'rs tegengekomen maar mensen die dezelfde smaak hebben kan altijd wel lachen zijn :D

ben de laatste 2 edities geweest, echt de moeite! als je me nr wilt pm je maar even, nog nooit DBB'rs tegengekomen maar mensen die dezelfde smaak hebben kan altijd wel lachen zijn :D

Vind een bescheiden DBB meet wel een goed plan, wel op tijd natuurlijk. :D
Is het mogelijk om een groep of iets dergelijks te maken? Weetniet goed hoe die meetings nu echt in z'n werk gaan :p

Ben er wel voor te vinden. Ik ga met enkele kameraden en m'n neef (komen van Mechelen met de trein en dan met de metro).

Ergens meeten aan het centraal station? Meeten aan de ingang?

Ben er wel voor te vinden. Ik ga met enkele kameraden en m'n neef (komen van Mechelen met de trein en dan met de metro).

Ergens meeten aan het centraal station? Meeten aan de ingang?
Maakt gewoon allemaal een felgekleurde t-shirt met erop :'I love DBB'... je weet dan direct wie je moet hebben :D

Meeten aan station wordt misschien moeilijk aangezien niet iedereen op hetzelfde uur gaat aankomen lijkt me? Ik ga zowiezo vanaf het begin af aan al :)

Meet gewoon aan de ingang van het sportpaleis op een bepaald uur? Ik kan een whapp groep maken voor diegenen wat whapp hebben en voor de rest kunnen we sms gebruiken?

Ik ga gewoon iedereen aanspreken die ook maar een beetje getrained eruitziet

In be4 ik kom geen enkele Dbb'er tegen -.-'

Ik kan whatsapp installen op mn gsm maar ben er totaal niet bekend mee...
in pm wil ik mn gsm nr wel geven en zo meeten aan de ingang.

is precies hetzelfde als sms bro...

Kan blijkbaar wel whatsapp installeren op m'n nokia c3. Zometeen even uitvogelen :p

heb nu dus whatsapp blijkbaar

Laatst bewerkt:
nice, let me know! nummers in PM en ik maak een whapp group

Terug
Naar boven