MuscleMeat

Reverze 2013

• Topic Starter Topic Starter
heb dezelfde gsm :p is het wat op die gsm om mee te werken?

Weetniet heb net paar berichten gestuurd naar een chick maar ben er niet weg van(mede omdat ik niet overal gratis internet heb), maar lijkt me wel handig voor een meet bv

EDIT: heb m net maar verwijderd omdat hij met internet verbonden bleef, en hij dus constant bleef aanrekenen.. Kan ik die whatsapp op pauze zetten ofzo? :D

Laatst bewerkt:
PM me jullie nummer voor DBB meet, dan voeg ik je toe in whapp groep

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aanwaaaaazziigg, DBB meet zie ik wel zitten. Enkel heb ik helaas k*t gsm dus geen Whatsapp. Ander idee?

Mss gwn in de zaal afspreken op een bepaald tijdstip via sms?

Heb me nr naar hard gains doorgespeeld, ook gezegd dat ik geen whatsapp heb.

Misschien wel handig om aan de hand v.d line-up ergens samen te komen?

Ik fix wel ff een gorilla wear tanktop. Heb groene draak halvesleeve + borststuk.
Sms meet loopt wss toch mis..

heb zelf wel whatsapp(als ik wil), maar deze blijft me hele tijd belwaarde aanrekenen aangezien ik geen gratis internet heb.. sms zou dus handiger zijn voor me. nr is doorgemailed naar hard gains trouwens :)

zou de timetable afwachten, maar kan nog wel weekje of 2 duren vrees ik :(

Ik fix wel ff een gorilla wear tanktop. Heb groene draak halvesleeve + borststuk.

Deze jongen zal denk ik armypants aanhebben met een zwarte v -hals(nohomo) of zwarte tanktop

Ik denk dan direct: lal gaat niet makkelijk worde, maar het kan werken? :D

---------- Post toegevoegd Mon 28 Jan 2013 om 19:02 ----------

heb zelf wel whatsapp(als ik wil), maar deze blijft me hele tijd belwaarde aanrekenen aangezien ik geen gratis internet heb.. sms zou dus handiger zijn voor me. nr is doorgemailed naar hard gains trouwens :)

zou de timetable afwachten, maar kan nog wel weekje of 2 duren vrees ik :(

Kan toch geen kwaad? we moeten nu niet afspreken he :D als we zaterdag zelf maar in dit topic definitief beslist hebben waar en hoe laat komt dat wel goed :D

Vriend en ik gaan een t shirt kopen en dan gwn DBB erop schrijven. Zolang ik t shirt aanheb natuurlijk :D

Zeg maar welke artiest we meeten? :D

Maakt nie uit of je whatsapp hebt of niet, als je het niet hebt hou ik je gewoon via sms op de hoogte

.

Laatst bewerkt:
moet jullie wel waarschuwen, van de X ga ik verdoet typen (srs)
dus kan een tijdje duren voor je mijn berichtjes hebt ontcijferd

Haha nice :p ik ga wss beta als phuck zijn en zelf niet drinken (doe nooit drugs, maar sinds enkele maanden drink ik ook neit meer :p)

.

Laatst bewerkt:
Drink zelf ook niet op festivals(tenzij camping). Keer verschrikkelijk misselijk van geweest op bassleader en tomorrowland.

Ik zoop vroeger (veel blackouts gehad ook enzo) maar past niet in me dieet (so hardkoor)

Nee ik voel me gwn beter sinds ik niet drink, klinkt gek maar doet me goed!! :D

Bon, ik ben die avond wel met maten op stap dus hoop dat ik niet te veel vertraging op loop :D

Mss wel goed dat we hier op voorhand al plaats posten (ik stel voor ergens in de tribune, naast de VIP area ofzo?) om een bepaald uur (flashback iemand? :D)

Ik zoop vroeger (veel blackouts gehad ook enzo) maar past niet in me dieet (so hardkoor)

Nee ik voel me gwn beter sinds ik niet drink, klinkt gek maar doet me goed!! :D

Bon, ik ben die avond wel met maten op stap dus hoop dat ik niet te veel vertraging op loop :D

Mss wel goed dat we hier op voorhand al plaats posten (ik stel voor ergens in de tribune, naast de VIP area ofzo?) om een bepaald uur (flashback iemand? :D)

Niks beta aan man, juist alpha.
enne is voor mij goed

Die flashback..was altijd dr00l de voorbije 2 jaar. (ben er persoonlijk enorm fan van!)

Iemand hier die VIP gaat?

Terug
Naar boven