AndroidHealthClinic

Review "The Cost of Redemption" - Ja mensen, ik heb m binnen:D

Het is zoals kamali over ronnie zei "We are all a bunch of apes and thats the Silverback Gorilla"..

Niemand komt ook maar in de buurt van hem, hij is absoluut een klasse apart..

er staat trouwens een filpje op kazaa

The Unbelievable? Het gaat hier over The Cost of Redemption, iedereen heeft The Unbelievable al 1000x gezien denk ik.

soulreaver zei:
Het is zoals kamali over ronnie zei "We are all a bunch of apes and thats the Silverback Gorilla"..

Niemand komt ook maar in de buurt van hem, hij is absoluut een klasse apart..

ik denk dat er dit jaar nog verrassingen zullen komen op de olympia en dat
ronnie het nog flink moeilijk zal krijgen

Ik ben erg benieuwd! Light weight baby!!! :thumbs:

Whaha, die review op muscle mayhem forum is vet. ''After the workout, he takes off his shirt and starts to pose. What I saw, blew my mind. Freak is an understatement. I never knew a day would come that I would ever say this, but Ronnie is too damn big. Jesus Christ. How does he wipe his ass? He was barely able to get his tank top off to pose? ''

:D

Laatst bewerkt:
dream warrior zei:
ik denk dat er dit jaar nog verrassingen zullen komen op de olympia en dat
ronnie het nog flink moeilijk zal krijgen

vanuit welke hoe dan?? de > gaat altijd om massa, een dexter is leuk maar geen massamonster, ruhl is wel een massamonster maar kan qua fysiek niet aan ronnie tippen. niemand die dat overigens kan. jay zijn benen beginnen steeds meer verpeste symmetrie te krijgen en jay moet of keihard en iets kleiner komen en als die groot komt toont die minder. ik denk dat niemand de komende jaren nog aan ronnie kan komen.

Een huidige Mr Olympia is ook amper te verslaan, zo laat de historie zien. Zo lang Coleman actief is zal hij de standaard zijn waarnaar iedereen wordt gemeten. Zijn compleetheid kunnen maar weinigen aan tippen.

soulreaver zei:
vanuit welke hoe dan?? de > gaat altijd om massa, een dexter is leuk maar geen massamonster, ruhl is wel een massamonster maar kan qua fysiek niet aan ronnie tippen. niemand die dat overigens kan. jay zijn benen beginnen steeds meer verpeste symmetrie te krijgen en jay moet of keihard en iets kleiner komen en als die groot komt toont die minder. ik denk dat niemand de komende jaren nog aan ronnie kan komen.

Yup precies. BTW Ronnie zal nog verbeteren dit jaar, let maar op.

Ron Is ZwaarDeMan! :D

Heb de dvd ook binnen, zeker een must om te hebben :D

soms ook beetje saai maar over het algemeen wel vet. in deze dvd zie je dat die ook kwetsbaar is aangezien die klaagt over elleboog en Schouder blessure. maja das ook niet zo gek als je die gewichten ziet :D
400 Kilo squat x 2 was toch wel OGEN EN MOND OPEN kijken zeg jies.
en 1100 Kilo legpress waarbij de stangen waar de schijven aanhangen zowat afbreken. echt ZIEK :D

en zijn ontbijt maakt hem al the king, Jies ga bijna nekken als ik het zie :D

Wat nou als coleman zich zou richten op powerliften? Zou hij dan ook record na record verbrijzelen? Ken helaas de huidige wereldrecords niet van de zwaargewichten.

als coleman er echt voor gaat trainen denk ik dat hij zeker wel vreselijk hoog kan komen!

hij was powerlifter he.. vandaar dat die ook zo idioot sterk is..

i know ;)

is er niet een nederlandse site waar je hem kan halen??

Wij hebben em sinds gisteren binnen. Ik heb nog heel weinig gekeken ivm tijdgebrek en goed weer. Maar als die gast gaat poseren, damn wat een massa!! Die rug van hem is echt zo f*ckn groot!! Echt een beest!! Het squatten met 360 kg is ook indrukwekkend!

thanks ecto :thumbs:

Terug
Naar boven