Fitness Seller

Rice & Protein

Superdry1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
63kg
Hallo mede sporters,

Ik kon nergens een koopjes hoek o.i.d. vinden dus ik dacht ik plaats het hier. Ik ben sinds kort pas aangemeld op het dutch fitness gedeelte maar wie weet kan ik een van jullie hier ook wel blij maken.

Op 19 december heb ik twee emmers Rice & Protein besteld. Echter kan ik de smaak niet hebben en kan ik het gewoon weg niet gebruiken omdat het dan toch blijft staan. Beetje dom, ik had eerst even een monster moeten vragen. Dit is niet om reclame ofzo te maken maar ik heb gewoon het verkeerde besteld en dit vind ik zonde om weg te gooien.

Wie interesse heeft kan een emmer van me overnemen voor een schappelijkprijsje.

Emmer 1: één maal open geweest om een shake te maken. Hierna niet meer gebruikt. Emmer is op 20 december (gister dus) binnen gekomen. Zie ook foto's. Nog helemaal vol. Prijs €24 inclusief verzenden. goed tot 09-2014

Emmer 2: Dicht en zit nog verzegeld. Niet gebruikt dus. Prijs €28 inclusief verzenden.

Dan ben ik ook geholpen en heeft een van jullie een goedkopere emmer Rice en Protein.

Stuur maar een PM bij interesse.

De fotos:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekker, ik gebruik al jaren rice pro en soypro.

• Topic Starter Topic Starter
Maar ook deze smaak Porterhouse?

Ik had deze smaak toentertijd ook gekocht, gelukkig was de pot snel leeg.. Wat een chemische (na)smaak had het product. Proeft niet naar aardbei of naar rood fruit. Ik houd het lekker bij oats door m'n shakes..

Ja hij is sowieso goed te roeren. Niks mis mee. Binnen 30 seconden geshaked. De romigheid en substantie is ook echt niks mis mee.

Het is geen chemische nasmaak maar je proeft het rode fruit goed. En ik weet hoe dat smaakt omdat we soms wel eens fruitdranken of toetjes in huis hebben met roodfruit en dat is exact het zelfde qua smaak. Dus ik moet zeggen, de smaak is wel erg goed. Geen bullshit smaak. Ik vind hem persoonlijk gewoon niet lekker.

Of met vruchtensappen

Ik heb nog een emmertje over. Bij interesse laat maar een PM achter.
Groetjes

Terug
Naar boven