AndroidHealthClinic

Rich Piana Liver&Organ defender

Bezoekers in dit topic

Is het vrij verkrijgbaar Tudca/udca?
 
N-acetylcysteine en mariadistel zijn in bulk redelijk goedkoop te verkrijgen moet je alleen zelf doseren (mariadistelpoeder plakt wel als de neten). Smaak is ook niet tot nauwelijks merkbaar naar mijn mening en de meesten die dit nodig hebben zullen vast wel containers voor whey/oats etc. hebben.
 
Ik kom vast weer over als een achterlijk persoon maar waarom anavar en winny geen probleem en dianabol wel?
Dacht dat ze allemaal gewoon 17aa waren en dus slecht voor je lever?
 
Cools, waarom ben je eigenlijk altijd anti Tudca? Je hebt dit al meerdere keren gezegd over Tudca maar nooit waarom.

In de USA zijn ze er 100% duidelijk over:
- Tudca (en Udca) geven de allerbeste bescherming
- het nemen van Tudca kan absoluut geen kwaad

Tudca werd vroeger gebruikt maar is in hoge dosis toxisch en zet om naar toxische metabolieten.

Mijn excuses ;) Ik was in de war met een ander galzuur. TUDCA veiligheid staat inderdaad gelijk aan die van UDCA.

Ik herinner me wel bepaalde voordelen voor elke stof. Moet ik nog eens even opzoeken allemaal gezien het jaren geleden is.

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Ik kom vast weer over als een achterlijk persoon maar waarom anavar en winny geen probleem en dianabol wel?
Dacht dat ze allemaal gewoon 17aa waren en dus slecht voor je lever?

Komt door dianabol zijn structuur dat deze toxischer is voor de lever. Dus er zit verschil tussen de 17aa's.
 
Laatst bewerkt:
winny en var zijn net zo fucked voor je lever hoor.... ga maar eens bloed tappen tijdens var of win..
 
winny en var zijn net zo fucked voor je lever hoor.... ga maar eens bloed tappen tijdens var of win..

Vergeleken met een zelfde dosis dianabol niet.

Als je natuurlijk 60 a 80mg anavar of winny neemt voor langere periode is er om vragen.
 
Vergeleken met een zelfde dosis dianabol niet.

Als je natuurlijk 60 a 80mg anavar of winny neemt voor langere periode is er om vragen.

maatje van me zat op 50mg winny inject per dag voor een 6 weken dacht ik en zn leverwaarden waren echt compleet over de zeik. verder altijd prima waarden.
dbol op 100mg gaf m minder problemen.


Anavar moet je in hogere dosering nemen anders doet het niets.

Hoe dan ook, beter kun je alle orals (in win injects) ontwijken.
 
LGI - Damage control is ook zo'n product.
Deze bevat ook een kleine dosis TUDCA.
 
maatje van me zat op 50mg winny inject per dag voor een 6 weken dacht ik en zn leverwaarden waren echt compleet over de zeik. verder altijd prima waarden.
dbol op 100mg gaf m minder problemen.


Anavar moet je in hogere dosering nemen anders doet het niets.

Hoe dan ook, beter kun je alle orals (in win injects) ontwijken.

100mg dbol gaf minder problemen?

Was zijn winstrol kuur na dbol? Het is zo dat een hoge dosis dianabol de functie van de lever kan verslechteren. Hierdoor wordt je gevoeliger aan de toxische belasting van aas.
 
Cools, waarom ben je eigenlijk altijd anti Tudca? Je hebt dit al meerdere keren gezegd over Tudca maar nooit waarom.

In de USA zijn ze er 100% duidelijk over:
- Tudca (en Udca) geven de allerbeste bescherming
- het nemen van Tudca kan absoluut geen kwaad

UDCA ed. is vooral symptoombestrijding, of eigenlijk meer een resultaat van de eigenlijke toxiciteit oplossen. Als je preventief te werk wilt gaan moet je vooral (mitochondriale) antioxidanten nemen.

Ik kom vast weer over als een achterlijk persoon maar waarom anavar en winny geen probleem en dianabol wel?
Dacht dat ze allemaal gewoon 17aa waren en dus slecht voor je lever?
Hepatotoxiciteit loopt evenredig met de potentie van de substantie voor AR activatie in levercellen, i.e. des te androgener en resistenter tegen metabolisatie, des te hepatotoxischer.

AR activatie in levercellen leidt tot een verhoogde mitochondriale b-oxidatie met bijgevolg meer oxidatieve stress en uiteindelijk mitochondriale degeneratie met alle gevolgen van dien.

---------- Post added at 19:19 ---------- Previous post was at 19:00 ----------

Speciaal voor DBB het hepatotoxiciteit hoofdstuk uit m'n boek. Het boek is overigens bijna klaar, ik ga aankomende maand proefexemplaren drukken. Manuscript over hepatotoxiciteit die bovenstaande verhaal onderbouwd ligt ook ergens in januari bij een journal ter beoordeling.

FrdpkKg.png
 
Laatst bewerkt:
100mg dbol gaf minder problemen?

Was zijn winstrol kuur na dbol? Het is zo dat een hoge dosis dianabol de functie van de lever kan verslechteren. Hierdoor wordt je gevoeliger aan de toxische belasting van aas.

Dbol was zelfs jaren later..
 
UDCA ed. is vooral symptoombestrijding, of eigenlijk meer een resultaat van de eigenlijke toxiciteit oplossen. Als je preventief te werk wilt gaan moet je vooral (mitochondriale) antioxidanten nemen.


Hepatotoxiciteit loopt evenredig met de potentie van de substantie voor AR activatie in levercellen, i.e. des te androgener en resistenter tegen metabolisatie, des te hepatotoxischer.

AR activatie in levercellen leidt tot een verhoogde mitochondriale b-oxidatie met bijgevolg meer oxidatieve stress en uiteindelijk mitochondriale degeneratie met alle gevolgen van dien.

---------- Post added at 19:19 ---------- Previous post was at 19:00 ----------

Speciaal voor DBB het hepatotoxiciteit hoofdstuk uit m'n boek. Het boek is overigens bijna klaar, ik ga aankomende maand proefexemplaren drukken. Manuscript over hepatotoxiciteit die bovenstaande verhaal onderbouwd ligt ook ergens in januari bij een journal ter beoordeling.

http://i.imgur.com/FrdpkKg.png?1

Goed bezig Galen! Benieuwd naar je boek
 
Interessant stuk Galen, ben ook benieuwd naar het boek. Is de studie waar je het over hebt op pag. 62 trouwens geen experimentele studie ipv een observationele studie?
 
Interessant stuk Galen, ben ook benieuwd naar het boek. Is de studie waar je het over hebt op pag. 62 trouwens geen experimentele studie ipv een observationele studie?
Was een observationele studie en geen experimentele studie. Ik verwoord het wel wat verkeerd zie ik verderop (alsof ze compound N gesuppleerd kregen door de onderzoekers, terwijl ze dit zelf deden).
 
kan je deze combineren met een multi-vitamine of zou dat overkill zijn?
 
kan je nou tudca van apotheek halen?
 
Ben ik ook benieuwd naar
 
iemand het produkt van Rich ook al eens uitgeprobeerd gehad? heb ze in gebruik maar ben er na paar dagen mee gestopt,word er niet goed van
 
Back
Naar boven