XXL Nutrition

Rich Piana Mutant

Kerel als je dat niet ziet is t echt tijd voor een bril :roflol:

Ik zou zeggen de triceps wat, maar waar voor de rest dan? Je kan wel roepen tijd voor een bril, maar volgens mij zie jij dingen die er niet zijn.
Heb zo'n gevoel dat wanneer 1 iemand synthol roept dat de rest gaat lopen roepen dat hij een en al synthol is terwijl dat IMO dikke onzin is.

Check deze gast zijn armen, dat is synthol misbruik:
[Link niet meer beschikbaar]

Ik zou zeggen de triceps wat, maar waar voor de rest dan? Je kan wel roepen tijd voor een bril, maar volgens mij zie jij dingen die er niet zijn.
Heb zo'n gevoel dat wanneer 1 iemand synthol roept dat de rest gaat lopen roepen dat hij een en al synthol is terwijl dat IMO dikke onzin is.

Als je zelfs al vergelijking foto's nodig hebt om te kunnen zien of er synthol in Rich ze armen zit is t echt een fail

Komop Rich heeft wel duidelijk synthol in z'n triceps gespoten hoor

Ja triceps zei ik toch al? Mijn punt is dat er dan niet moet gedaan worden alsof ie 1 en al synthol is

Het ging me meer om de nuancering 'wat'

Moet nou serieus elke pagina hier over synthol gaan, we weten het nu wel

Bah, hebben jullie wel enig idee hoeveel ml synthol je elke dag moet zetten om zulke armen te krijgen?

Heb je het over 7 tot 10ml PER DAG!
Als ze 1maal op maat zijn kan je bijhouden met minder.

Synthol ..synthol ...gvd all naturell baby:cool:

Zeer pijnlijk ja, maar als het goed gedaan wordt kan je er permanent mooie massa mee verkrijgen.
Het idee erachter is om je fascia op te rekken en dat mettertijd de synthol weg gaat en de spier zelf de opgerekte fascia opvult.
In het begin kan het er soms wat onnatuurlijk uitzien, maar zodra de synthol weg is ziet het er weer normaal uit.

Zeer pijnlijk ja, maar als het goed gedaan wordt kan je er permanent mooie massa mee verkrijgen.
Het idee erachter is om je fascia op te rekken en dat mettertijd de synthol weg gaat en de spier zelf de opgerekte fascia opvult.
In het begin kan het er soms wat onnatuurlijk uitzien, maar zodra de synthol weg is ziet het er weer normaal uit.

Waar haal je die bro science vandaan dan

wat is jouw bro onderbouwing dan? :)

wat Testoflesje zegt klopt, synthol is eigenlijk bedoeld om de fascia te rekken. ik zal maar weer een paar voorbeeld fotos zoeken (heb nu even geen tijd) van een kerel die een synthol protocol heeft toegepast op zn armen. En het ziet er inderdaad gewoon 'normaal' uit.

Laatst bewerkt:
Mijn bro onderbouwing is dat je wel je fascia kan rekken maar dat betekent niet dat t opeens sneller word opgevuld

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 20:43 ----------

En sowieso, waarom moet ik een onderbouwing hebben. Testovial zegt t, als die t zo goed weet mag die ook wel wat ''bewijs'' komen.

Mijn bro onderbouwing is dat je wel je fascia kan rekken maar dat betekent niet dat t opeens sneller word opgevuld

---------- Post toegevoegd Sat 19 Jan 2013 om 20:43 ----------

En sowieso, waarom moet ik een onderbouwing hebben. Testovial zegt t, als die t zo goed weet mag die ook wel wat ''bewijs'' komen.

er word nergens beweerd dat het sneller word opgevuld.

Hoezo bro science? Dat staat in de gebruiksaanwijzing van Syntherol.
Er staat online op het board waar ze sponsor zijn ook een hele uitleg hoe je het moet gebruiken om permanent goed resultaat mee te behalen.
Je moet elke dag flink wat ml injecteren om de fascia op te stretchen aangezien dat het enige effect is. Mensen zijn er erg over te spreken, dus tis zeker geen onzin.

verdoet het hele principe van bb'ing

Synthol in je lul voor echte epic gains hahaha

Hoezo bro science? Dat staat in de gebruiksaanwijzing van Syntherol.
Er staat online op het board waar ze sponsor zijn ook een hele uitleg hoe je het moet gebruiken om permanent goed resultaat mee te behalen.
Je moet elke dag flink wat ml injecteren om de fascia op te stretchen aangezien dat het enige effect is. Mensen zijn er erg over te spreken, dus tis zeker geen onzin.

Link?

Terug
Naar boven