Fitness Seller

Rich Piana Mutant

Haha, oh man die t**ten.
Ik heb niks tegen implantaten maar dit ziet er gewoon lachwekkend uit.
Vind die piano er ook aardig lachwekkend uit zien. Beest physique, sure, maar ik kan me niet voorstellen dat hij zijn eigen reet kan afvegen.
1/10 qua aesthetics imo.

Wat is dit dan implantaten?

2hpu9f8.jpg

staat een bikinifoto op haar instagram en die t**ten zijn imo echt wel te groot voor haar lichaam... plaatje past totaal niet

Naamloos.jpg

ligt misschien ook aan de hoek waarop het getrokken is, maar zo bekeken lijkt het nergens op :p
met meer kleren aan ziet het er weliswaar nog vrij "ok" uit daarentegen...

Iets te groot idd. Kan Rich wel mooi tussendoor stoten.

idd iets te groot maar wat ik nog spijtiger vind is dat het oke is met kleren, bh aan maar als je iemand naakt ziet met nepborsten vind ik het helemaal op niets trekken. Waarom? Het maakt niet uit of ze een bh aanhebben of niet, die borsten blijven gewoon staan. Er zit gewoon geen leven in... zelfs als ze hun armen bewegen blijven die bollen gewoon staan. Moeilijk uit te leggen maar als je het in het echt ziet dan snap je het direct.

Mijn mening: mooi met kleren aan maar lachwekkend in hun nakie. Wil niet zeggen dat ik niet op een vrouw zou kunnen vallen met nepborsten want hopelijk val je niet op een vrouw enkel omdat ze lekkere grote borsten heeft...

Sara Piana is echt wel een droge chick hoor, love it :p

Vent is zo lachen.
Dik binnen door slim te handelen, eigen bedrijfje erbij, trainen en eruit zien als een beest en eerlijk discussieeren over anabolen en de positieve en negatieve kant hiervan.
Waarom? Kan hem geen ene reet schelen, heeft geen contracten bij supplement bedrijven, hoeft dus ook niet te liegen tegen jochies van 16. Hij lacht iedereen uit!

Ja man goede positie heeft hij. Kijk die kali muscle maar eens dat is een slaaf van de industrie.

Damn! die kerel is aan het ontploffen :eek: slechts 2 weeks in?!!

Heeft iemand een schema van wat hij precies zet, niet in CC's maar in mg's en iu?

idd iets te groot maar wat ik nog spijtiger vind is dat het oke is met kleren, bh aan maar als je iemand naakt ziet met nepborsten vind ik het helemaal op niets trekken. Waarom? Het maakt niet uit of ze een bh aanhebben of niet, die borsten blijven gewoon staan. Er zit gewoon geen leven in... zelfs als ze hun armen bewegen blijven die bollen gewoon staan. Moeilijk uit te leggen maar als je het in het echt ziet dan snap je het direct.

Mijn mening: mooi met kleren aan maar lachwekkend in hun nakie. Wil niet zeggen dat ik niet op een vrouw zou kunnen vallen met nepborsten want hopelijk val je niet op een vrouw enkel omdat ze lekkere grote borsten heeft...

Sara Piana is echt wel een droge chick hoor, love it :p

Klopt en zeker als ze veel groter zijn geworden. Lijkt wel alsof ze dan altijd op ontploffen staan. Die huid staat gewoon veel te strak dan.

Seid oogt aardig groot in zijn eigen vids. Dan zie je hem naast Callum von Moger en hij lijkt een broekie. Dan zie je Seid naast mij en hij lijkt HUGE.
lyk dis if u cri

Naamloos.jpg

ligt misschien ook aan de hoek waarop het getrokken is, maar zo bekeken lijkt het nergens op :p
met meer kleren aan ziet het er weliswaar nog vrij "ok" uit daarentegen...

gatverdamme, dat wenkbrauw ook. IK zou der wel doen daar niet van maar het is geen plaatje.

Terug
Naar boven