XXL Nutrition

Rich Piana Mutant

Ik blijf het echt een aparte kerel vinden..???

Gozer staat in vroegere (contest) glorie in onze eigen DBB galerij, uiteraard met IETS kleinere armen...

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 07:36 ----------

Link:

[Link niet meer beschikbaar]

Daar viel het best wel mee hoor , maar nuu ...

Gelukkig praat hij in dat laatste filmpje niet 7 min en 10 sec. Anders was het 7 min. en 10 sec. bullshit geweest. Pff te triest dit en dan nog te bedenken dat dit voorbeelden moeten zijn voor beginnende sporters :(

Rich is de enige true natural bber

Whahaha toen hij kwam met de vraag hoe hij z'n armen zo groot heeft gekregen scheet ik al in me broek van het lachen!
Alles wat je vanaf nu verteld is poep vriend

Die "high" kick tegen die zak :roflol:
Komt tot op heup hoogte en hie viel nog bijna om ook haha.
What is he trying to be?

Superman

Maar ik bedoel, als je al zolang 3u per dag traint dan raakt je lichaam daar gewend aan en moet je wel breder worden zoals Rich. Dus ik denk wel dat die natural is gewoon

Hij is wel één vd weinige synthol gebruikers die zijn symmetrie weet te behouden.

Leuk filmpje!

Nee jo ....hij eet zoveel daarom kan hij 3u per dag trainen.....
Ik geloof ook wel dat hij naturel is.
Die armen... Ik riek toch wel synthol (zoals velen hier al zeiden). Die armen zijn HUGE maar toch niet droog gespierd imo

---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 00:04 ----------

dit maakt onderscheid tussen de champions en mensen die de sport niet serieus nemen. Mensen met doorzettingsvermogen zoals Rich bereiken dit gewoon natural.
heeft imo niets met doorzettingsvermogen te maken. Als je x uren intensief traint ben je op, heb je nix energie meer. Heeft nietste maken met de sport niet serieus te nemen (imo)

Terug
Naar boven