- Waardering
- 1.269
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gozer staat in vroegere (contest) glorie in onze eigen DBB galerij, uiteraard met IETS kleinere armen...
---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 07:36 ----------
Link:
[Link niet meer beschikbaar]
dit maakt onderscheid tussen de champions en mensen die de sport niet serieus nemen. Mensen met doorzettingsvermogen zoals rich bereiken dit gewoon natural.
Whahaha toen hij kwam met de vraag hoe hij z'n armen zo groot heeft gekregen scheet ik al in me broek van het lachen!
Alles wat je vanaf nu verteld is poep vriend
Die "high" kick tegen die zak
Komt tot op heup hoogte en hie viel nog bijna om ook haha.
What is he trying to be?

Weet ik
Was ook maar geintje.
Wie kan jou nou aan?
Behalve ik dan![]()
Hij is wel één vd weinige synthol gebruikers die zijn symmetrie weet te behouden.

Die armen... Ik riek toch wel synthol (zoals velen hier al zeiden). Die armen zijn HUGE maar toch niet droog gespierd imoNee jo ....hij eet zoveel daarom kan hij 3u per dag trainen.....
Ik geloof ook wel dat hij naturel is.
heeft imo niets met doorzettingsvermogen te maken. Als je x uren intensief traint ben je op, heb je nix energie meer. Heeft nietste maken met de sport niet serieus te nemen (imo)dit maakt onderscheid tussen de champions en mensen die de sport niet serieus nemen. Mensen met doorzettingsvermogen zoals Rich bereiken dit gewoon natural.