Fitness Seller

Rich Piana Mutant

echt een typische gast zoals er heel veel willen uitzien tegenwoordig.
groot , gespierd , regelmatig ander kapseltje , een dikke slee onder hun hol en tattoos...:rolleyes:
ik ben nu tevreden met alles , behalve de kapseltjes en tattoos...hahaha

ok , hij zit volgens sommigen niet goed ineen , maar dan zie ik hier op het forum toch heel wat andere misbaksels die op een Piana commentaar hebben...LOL
je moet hem zeker niet vergelijken met de pro toppers , daar ben ik het mee eens.
maar ik denk dat ie zo'n kilo'tje of 130 zal wegen op die lengte , en ik denk dat de meeste hier , hem zouden tegenkomen , in de rij staan om op de foto te gaan...

+1

Je moet hem respecteren zoals hij is, geen wedstrijd bodybuilder dus maar een blow-up mooiboy. Ik vind het geweldig zijn vids, al schiet hij veruit te ver door met zijn visie van 'the American dream'...

dit maakt onderscheid tussen de champions en mensen die de sport niet serieus nemen. Mensen met doorzettingsvermogen zoals Rich bereiken dit gewoon natural.

Als je de sport serieus neemt ga je niet domweg trainen, maar verdiep je je in hoe je het meest progressie kan boeken. De meesten bereiken dit door 4-5 keer per week een uur als een Spartaan te knallen en de rest van de tijd zo min mogelijk te doen en zo goed mogelijk te eten.

Naar mijn mening is het dus nooit een goed idee om 3 uur te trainen, ook al neem je ondersteunende middelen.
Ik kuur dan wel niet zo hard als die pro's maar ik merkte dat toen ik 4 keer per week bijna 3 uur trainde tijdens een kuur niet harder vooruit ging (leek wel iets minder).
Misschien dat dit met 5000 gram test per week, 20iu hgh per dag en 10iu slin bij elke maaltijd wel kan, maar een zogezegde "champion" kan dat in geen geval natural doen.

Tja als ik zoveel geld had .... Dan had ik het ook wel geweten...:cool:

Als je de sport serieus neemt ga je niet domweg trainen, maar verdiep je je in hoe je het meest progressie kan boeken. De meesten bereiken dit door 4-5 keer per week een uur als een Spartaan te knallen en de rest van de tijd zo min mogelijk te doen en zo goed mogelijk te eten.

Naar mijn mening is het dus nooit een goed idee om 3 uur te trainen, ook al neem je ondersteunende middelen.
Ik kuur dan wel niet zo hard als die pro's maar ik merkte dat toen ik 4 keer per week bijna 3 uur trainde tijdens een kuur niet harder vooruit ging (leek wel iets minder).
Misschien dat dit met 5000 gram test per week, 20iu hgh per dag en 10iu slin bij elke maaltijd wel kan, maar een zogezegde "champion" kan dat in geen geval natural doen.

wow jij bent slim

Waarom zegt ie niet gewoon dat ie ook synthol gebruikt...

Altijd dat gejank, teveel roids, teveel synthol.

Jezus, jaloersheid druipt er af :D

Altijd dat gejank, teveel roids, teveel synthol.

Jezus, jaloersheid druipt er af :D

dat denk ik er ook van , 98% hier op het forum wil Piana zen leven gerust hebben.
maar doen liever aan afbreken van deze jongens , en zelf zien ze er niet uit...;)

Toch weinigen waarbij het zo duidelijk is als bij Piana zelf.

Waar heeft ie volgens jou dan teveel gezet? Ik zie het eerlijk gezegd niet bij hem.
Ik heb wel gasten gezien bij wie het duidelijk zichtbaar was...echt van die hompen krijg je dan

Ik vind hem er gruwelijk uitzien, alleen jammer dat z'n tricpes 1 bom synthol is

Terug
Naar boven