Fitness Seller

Rich Piana Mutant

:rolleyes: ....:D

Mag toch hopen dat iedereen ziet dat dit niet naturel is lat jezelf toch niet voor de gek houden. Alleen van die wanhopige types denken dat dit naturel is

Mag toch hopen dat iedereen ziet dat dit niet naturel is lat jezelf toch niet voor de gek houden. Alleen van die wanhopige types denken dat dit naturel is

tumblr_mggrm2oB3O1s03x5xo1_500.gif

Laatst bewerkt:
Niet? Moet gewoon kunnen om dit natural te halen na 5 jaar ofzo toch?

Nope en ook niet na 10jaar dan zou mistr10 van het forum de nieuwe Ronnie coleman zijn die roept ook natty te zijn en is boven de 40 dus er vanuit gaande dat hij langer dan 10 jaar traint en hij komt niet eens in de buurt. Mensen hebben een vertekend beeld van wat naturel kan het gaat niet om de massa maar de combi hardheid, massa, vetpercentage en uitstraling rondingen dat plaatje krijg je naturel nooit compleet ;)

Nope en ook niet na 10jaar dan zou mistr10 van het forum de nieuwe Ronnie coleman zijn die roept ook natty te zijn en is boven de 40 dus er vanuit gaande dat hij langer dan 10 jaar traint en hij komt niet eens in de buurt. Mensen hebben een vertekend beeld van wat naturel kan het gaat niet om de massa maar de combi hardheid, massa, vetpercentage en uitstraling rondingen dat plaatje krijg je naturel nooit compleet ;)

Ow wel jammer om te horen! Dacht dat dit wel makkelijk zou kunnen in 4-5 jaar :mad:

Rich zou ons nooit voorliegen dit kan makkelijk naturel als je maar jarenlang traint en 3 uur per dag. Oja en goed eten.

niet zo happen jesse ;-)

Dan ga ik gewoon 6 u per dag trainen en 2x zoveel eten ...dan ben ik na 3 jaar
Groter dan hem :p......:D

---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 21:45 ----------

En jesse jij bent tog ook gwn naturel....:cool:

Ja zeker net zo naturel als rich ;)

Hier mocht Rich even mijn fiat lenen. vorig jaar in de herfst genomen

nxtm61.jpg

Shit we worden voorgelogen, en ik 9 scoops weight gainer nemen na de training om net zo buf te worden als Rich

Dan ga ik gewoon 6 u per dag trainen en 2x zoveel eten ...dan ben ik na 3 jaar
Groter dan hem :p......:D

---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 21:45 ----------

En jesse jij bent tog ook gwn naturel....:cool:

Groter dan hij

Sorry moet het doen dwangneurose

Grammar nazi

echt een typische gast zoals er heel veel willen uitzien tegenwoordig.
groot , gespierd , regelmatig ander kapseltje , een dikke slee onder hun hol en tattoos...:rolleyes:
ik ben nu tevreden met alles , behalve de kapseltjes en tattoos...hahaha

ok , hij zit volgens sommigen niet goed ineen , maar dan zie ik hier op het forum toch heel wat andere misbaksels die op een Piana commentaar hebben...LOL
je moet hem zeker niet vergelijken met de pro toppers , daar ben ik het mee eens.
maar ik denk dat ie zo'n kilo'tje of 130 zal wegen op die lengte , en ik denk dat de meeste hier , hem zouden tegenkomen , in de rij staan om op de foto te gaan...

Ey als ik hem tegen kom ga ik zekers met uhm op de foto ... haha:cool:

Terug
Naar boven