Terror Hennep
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 166
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag toch hopen dat iedereen ziet dat dit niet naturel is lat jezelf toch niet voor de gek houden. Alleen van die wanhopige types denken dat dit naturel is
Mag toch hopen dat iedereen ziet dat dit niet naturel is lat jezelf toch niet voor de gek houden. Alleen van die wanhopige types denken dat dit naturel is
Niet? Moet gewoon kunnen om dit natural te halen na 5 jaar ofzo toch?

Nope en ook niet na 10jaar dan zou mistr10 van het forum de nieuwe Ronnie coleman zijn die roept ook natty te zijn en is boven de 40 dus er vanuit gaande dat hij langer dan 10 jaar traint en hij komt niet eens in de buurt. Mensen hebben een vertekend beeld van wat naturel kan het gaat niet om de massa maar de combi hardheid, massa, vetpercentage en uitstraling rondingen dat plaatje krijg je naturel nooit compleet![]()

Nope en ook niet na 10jaar dan zou mistr10 van het forum de nieuwe Ronnie coleman zijn die roept ook natty te zijn en is boven de 40 dus er vanuit gaande dat hij langer dan 10 jaar traint en hij komt niet eens in de buurt. Mensen hebben een vertekend beeld van wat naturel kan het gaat niet om de massa maar de combi hardheid, massa, vetpercentage en uitstraling rondingen dat plaatje krijg je naturel nooit compleet![]()
Dan ga ik gewoon 6 u per dag trainen en 2x zoveel eten ...dan ben ik na 3 jaar
Groter dan hem......
---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 21:45 ----------
En jesse jij bent tog ook gwn naturel....![]()

Ey als ik hem tegen kom ga ik zekers met uhm op de foto ... haha![]()