denhaagfoahevah
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Ricky`s trainingsprogressie
zal dit logje bij gaan houden ten grote delen voor mezelf. natuurlijk hoop ik dat jullie me kunnen helpen en mij verder de goede richting op kunnen sturen.
toen ik begon woog ik 73 kilo dat is in 3 maanden gestegen naar 90(ook wel te zien aan de toename BF)
en in de 4e maand rond 90 blijven hangen. ik vind mezelf wel redeljk te dik worden nu maar wil toch eigenlijk een jaar flink bulken.
op de fotos zie ik weinig veranderingen ben wel redelijk flink gegroeid(buffer geworden) merk het vooral bij mijn armen, schouders en buik haha
Schema:
maandag: borst/triceps
dinsdag: rug/ biceps
donderdag:schouders/buik
vrijdag/zaterdag: benen
before pics (slechte poses en helaas geen benen fotos genomen
)
na 4 maanden
zal dit logje bij gaan houden ten grote delen voor mezelf. natuurlijk hoop ik dat jullie me kunnen helpen en mij verder de goede richting op kunnen sturen.
toen ik begon woog ik 73 kilo dat is in 3 maanden gestegen naar 90(ook wel te zien aan de toename BF)
en in de 4e maand rond 90 blijven hangen. ik vind mezelf wel redeljk te dik worden nu maar wil toch eigenlijk een jaar flink bulken.op de fotos zie ik weinig veranderingen ben wel redelijk flink gegroeid(buffer geworden) merk het vooral bij mijn armen, schouders en buik haha

Schema:
maandag: borst/triceps
dinsdag: rug/ biceps
donderdag:schouders/buik
vrijdag/zaterdag: benen
before pics (slechte poses en helaas geen benen fotos genomen

)
na 4 maanden

benen zien er ook goed uit.