AndroidHealthClinic

Ricky`s trainingsprogessie

• Topic Starter Topic Starter
Ontzettend, 17 kilo in 3 maanden, en zo aan je foto's te zien is het bijna alleen maar vet (kan ook niet anders in zo'n korte periode).
Of je liegt over je gewichtstoename, of je vreet jezelf echt helemaal de klote met spul wat je vet maakt, anyway je doet sowieso iets heel verkeerd.
Ik stel toch voor dat je wat meer op je voeding gaat letten en eventueel een paar cardiodagen naast je normale training erbij neemt, want ik neem aan dat je zelf ook niet tevreden bent met dit resultaat.

nee ben hier uiteraard niet tevreden mee. en nee ik lieg niet(de fotos liegen er niet om lijkt me?) ben nu ook flink aan het cutten/cardioen.

bedankt! en het gaat zeker lukken!:rolleyes:

Laatst bewerkt:
dude... WTF?

zou als ik jou was standaard 3x per week cardio pakken.
voeding trekt op niks, jammer het kan namelijk veel schoner.

Bulken betekend niet alles eten wat je maar kan heh. (ook al zeggen veel mensen het hier).

Probeer eens 3 maanden zo (ongeveer) te eten:
500gr rijst
600-800gr kip/vis
onbeperkt groente
100 gr brinta op half liter melk +fruit + shake(ochtend)
bakje kwark en wat noten (avond)
fruit +shake (post wo)

Ontzettend, 17 kilo in 3 maanden, en zo aan je foto's te zien is het bijna alleen maar vet (kan ook niet anders in zo'n korte periode).
Of je liegt over je gewichtstoename, of je vreet jezelf echt helemaal de klote met spul wat je vet maakt, anyway je doet sowieso iets heel verkeerd.
Ik stel toch voor dat je wat meer op je voeding gaat letten en eventueel een paar cardiodagen naast je normale training erbij neemt, want ik neem aan dat je zelf ook niet tevreden bent met dit resultaat.

dat is wat ik hele tijd bedoel... 3 maanden beetje trainen (ik weet niet hoe de training scheema eruitzat) spiergroei stel 1kg dus 17kg-1kg=16 kg vet, vocht en ander rotzooi, kan niet anders

dude... WTF?

zou als ik jou was standaard 3x per week cardio pakken.
voeding trekt op niks, jammer het kan namelijk veel schoner.

Bulken betekend niet alles eten wat je maar kan heh. (ook al zeggen veel mensen het hier).

Probeer eens 3 maanden zo (ongeveer) te eten:
500gr rijst
600-800gr kip/vis
onbeperkt groente
100 gr brinta op half liter melk +fruit + shake(ochtend)
bakje kwark en wat noten (avond)
fruit +shake (post wo)

daar ben ik wel vanuit gegaan. fout dus. ach ja weer wat geleerd. volgende keer ga ik het in ieder geval stukken beter aanpakken. ik moet zeggen dat mijn voedingsschema wel redelijk lijkt op jou schema dus ik zit in de goede richting:D.

Je kan ook gewoon overschakelen naar meer eiwitten en wat cardio erbij.
Een cut gaat je demotiveren denk ik, aangezien je vetmassa (maar ook die maakt je buf) ziet slinken en er niets voor terug krijgt. Er zal weinig onder zitten denk ik.
Ik zou dus overschakelen naar eieren/kwark/melk en zo'n zaken, en 3x per week cardio doen. Ik heb dit ook gedaan, zelfs zonder voedingsschema. Ik ben niet iemand die zich strikt aan voeding wil en kan houden. Ik kan wel nee zeggen tegen 'slecht' eten en ik kan zelf bepalen wat goed voor mij is en wat niet. Die lichte cardio na je training kost je ook niet zoveel moeite. Anyway, zonder veel moeite ben ik ook wat kg's vet kwijt gespeeld en ik denk dat jij dit ook kan.

Mijn tekstje hangt niet echt samen lees ik nu, dus hierbij mijn conclusie: stort je niet in een cut, maar ga eiwitrijker en minder eten gecombineerd met cardio. Het kost je weinig moeite en je kan tussendoor nog massa bijkweken ook.

Denk dat je alles z'n beetje wel gehoord heb,
suc6 man !

Nou nou, de omgekeerde wereld hier.

Je kan ook gewoon overschakelen naar meer eiwitten en wat cardio erbij.
Een cut gaat je demotiveren denk ik, aangezien je vetmassa (maar ook die maakt je buf) ziet slinken en er niets voor terug krijgt. Er zal weinig onder zitten denk ik.
Ik zou dus overschakelen naar eieren/kwark/melk en zo'n zaken, en 3x per week cardio doen. Ik heb dit ook gedaan, zelfs zonder voedingsschema. Ik ben niet iemand die zich strikt aan voeding wil en kan houden. Ik kan wel nee zeggen tegen 'slecht' eten en ik kan zelf bepalen wat goed voor mij is en wat niet. Die lichte cardio na je training kost je ook niet zoveel moeite. Anyway, zonder veel moeite ben ik ook wat kg's vet kwijt gespeeld en ik denk dat jij dit ook kan.

Mijn tekstje hangt niet echt samen lees ik nu, dus hierbij mijn conclusie: stort je niet in een cut, maar ga eiwitrijker en minder eten gecombineerd met cardio. Het kost je weinig moeite en je kan tussendoor nog massa bijkweken ook.

Idd.. zal niet te diep cutten, dan ben je gewoon weer terug bij af.
Maar tuurlijk is het leuk, dat vreten, je word zwaarder, je shitrs passen niet meer en je gaat dat zien als progressie, je bent idd ook buffer, maar ook op je armen rug enz sla je vet op, dus dit zal ook een gedeelte vet zijn, en door cutten zal deze 'massa'dus ook op de armen/ rug enz afnemen.

Daarnaast vind ik dat mensen hem niet veel kwalijk kunnen nemen als je in andere topics bij beginners alleen maar reacties als: 'meer vreten!' ,'eet je wel?' "eet eet eet"! "ga eens eten!' 'eerst eten dan pics posten' enz tegen komt.

Natuurlijk logisch dat je dit dan ook gaat proberen, alleen is een all you can eat bulk meer weggelegd voor ecto's en pakt het met jou lichaams type net iets anders uit. (geen ramp)

Als het je doel is om een droog en net fysiek te krijgen dan zou ik zeggen cut naar de +-12% en ga dan schoon wat massa erop plakken.

Maar als je gewoon groter wilt worden en je wat vetmassa wel voor lief neemt dan zou ik idd bovenstaand advies ter harte nemen en daarna als je rond de 15/17% staat lekker gaan clean bulken.

Het is maar net waar je doelen liggen..

Ben wel benieuwd wat je allemaal heb gegeten om in 3 maanden die 17 kilo te gainen:D

Laatst bewerkt:
Vind je t gek dat je zo lijp gegroeid bent, met zoveel carbs vs. zo weinig goede vetten en misschien nog wat aanleg om vet aan te zetten. Het spijt me om te zeggen, maar ik denk je hiermee meer kwaad hebt gedaan dan goed. Ach, je weet nu iig hoe het niet moet :)
3 maandjes hard trainen en daarnaast cardio en het is er weer af..

ga mijn best doen jongens ik heb de info nu gehad. ik houd jullie op de hoogte. en idd ik ga niet te diep cutten, want wil niet te veel kwijt raken. raak het vet liever wat langzamer kwijt met misschien nog wat spiergroei erbij. dan maar geen beachgod dit jaar, volgend jaar word mijn jaar(was zowiezo al mijn doelstelling).

Terug
Naar boven