Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ontzettend, 17 kilo in 3 maanden, en zo aan je foto's te zien is het bijna alleen maar vet (kan ook niet anders in zo'n korte periode).
Of je liegt over je gewichtstoename, of je vreet jezelf echt helemaal de klote met spul wat je vet maakt, anyway je doet sowieso iets heel verkeerd.
Ik stel toch voor dat je wat meer op je voeding gaat letten en eventueel een paar cardiodagen naast je normale training erbij neemt, want ik neem aan dat je zelf ook niet tevreden bent met dit resultaat.
bedankt! en het gaat zeker lukken!

Ontzettend, 17 kilo in 3 maanden, en zo aan je foto's te zien is het bijna alleen maar vet (kan ook niet anders in zo'n korte periode).
Of je liegt over je gewichtstoename, of je vreet jezelf echt helemaal de klote met spul wat je vet maakt, anyway je doet sowieso iets heel verkeerd.
Ik stel toch voor dat je wat meer op je voeding gaat letten en eventueel een paar cardiodagen naast je normale training erbij neemt, want ik neem aan dat je zelf ook niet tevreden bent met dit resultaat.
dude... WTF?
zou als ik jou was standaard 3x per week cardio pakken.
voeding trekt op niks, jammer het kan namelijk veel schoner.
Bulken betekend niet alles eten wat je maar kan heh. (ook al zeggen veel mensen het hier).
Probeer eens 3 maanden zo (ongeveer) te eten:
500gr rijst
600-800gr kip/vis
onbeperkt groente
100 gr brinta op half liter melk +fruit + shake(ochtend)
bakje kwark en wat noten (avond)
fruit +shake (post wo)
.Je kan ook gewoon overschakelen naar meer eiwitten en wat cardio erbij.
Een cut gaat je demotiveren denk ik, aangezien je vetmassa (maar ook die maakt je buf) ziet slinken en er niets voor terug krijgt. Er zal weinig onder zitten denk ik.
Ik zou dus overschakelen naar eieren/kwark/melk en zo'n zaken, en 3x per week cardio doen. Ik heb dit ook gedaan, zelfs zonder voedingsschema. Ik ben niet iemand die zich strikt aan voeding wil en kan houden. Ik kan wel nee zeggen tegen 'slecht' eten en ik kan zelf bepalen wat goed voor mij is en wat niet. Die lichte cardio na je training kost je ook niet zoveel moeite. Anyway, zonder veel moeite ben ik ook wat kg's vet kwijt gespeeld en ik denk dat jij dit ook kan.
Mijn tekstje hangt niet echt samen lees ik nu, dus hierbij mijn conclusie: stort je niet in een cut, maar ga eiwitrijker en minder eten gecombineerd met cardio. Het kost je weinig moeite en je kan tussendoor nog massa bijkweken ook.