Fitness Seller

Ricky`s trainingsprogessie

• Topic Starter Topic Starter
Waarom die AA drink en die banaan? En waarom om 19:00 die rijst met kip?
Ik zou wat meer kcal uit eiwitten halen. Doe wat eieren bij je schema ofzo.

die AA en banaan zitten er puur in omdat ik het lekker vind. die kunnen er best uit hoor zal er geen moeite mee hebben. die rijst met kip om 19:00 heb ik erin omdat het veel eiwitten bevat. suggesties voor een vervanger??? 4 eieren??

Zie ook veel toename in vet. Voeding dus beter afstemmen en cardio toevoegen.

Benen zien er goed uit hoor, gewoon doorgaan. Tip: Trek bij nieuwe benenfoto's ff je sokken uit, dit is geen gezicht.:)

~2700kcal per dag en ben je zoveel aangekomen? moet je zeker heele dag in bed liggen

450gr kwark is nooit 500kcal... zelfs volle kwark

heb je alles goed berekend? beter dubell check

dam je wordt wel vet zo? :s

Zie ook veel toename in vet. Voeding dus beter afstemmen en cardio toevoegen.

Benen zien er goed uit hoor, gewoon doorgaan. Tip: Trek bij nieuwe benenfoto's ff je sokken uit, dit is geen gezicht.:)
haha zal ik aan denken :D . ik ga een goed schema in elkaar zetten en als een gek knallen :D

~2700kcal per dag en ben je zoveel aangekomen? moet je zeker heele dag in bed liggen

dit is niet mijn oude schema!! dit probeer ik nu te maken. ik lig niet de hele dag in bed ben een hard werkende timmerman. die 500kcal was idd een fout zal het morgen aanpassen.

Laatst bewerkt:

Volle kwark heeft vaak rond de 130kcal per 100gram.

Nou ik vind het wel knap van je! Nu alleen nog zorgen dat je eten klopt. Maar als je dat dan goed hebt zal je ook echt knallen! zet m op kerel!

die AA en banaan zitten er puur in omdat ik het lekker vind. die kunnen er best uit hoor zal er geen moeite mee hebben. die rijst met kip om 19:00 heb ik erin omdat het veel eiwitten bevat. suggesties voor een vervanger??? 4 eieren??

Ja je eet eerste je avondeten, twee uur erna rijst met kip en een uurtje erna ga je trainen. 4 eitjes max en een eiwitshake met water vóór je training?

Ik zou gewoon meer koolhydraten omzetten naar eiwitten, aangezien je ziet dat je nogal wat vet hebt opgeslagen. Je hebt wel stevig gebulkt, oké :D, maar misschien wordt het toch tijd om wat overbodige koolhy's te schrappen.

Ja je eet eerste je avondeten, twee uur erna rijst met kip en een uurtje erna ga je trainen. 4 eitjes max en een eiwitshake met water vóór je training?

Ik zou gewoon meer koolhydraten omzetten naar eiwitten, aangezien je ziet dat je nogal wat vet hebt opgeslagen. Je hebt wel stevig gebulkt, oké :D, maar misschien wordt het toch tijd om wat overbodige koolhy's te schrappen.

oke thanx, ik heb het weer geprobeerd. ik hoop dat ik nu een beetje in de goede richting zit.

ik ga dan uit van 200 kcal burnen op werk en minimaal 500kcal op de sportschool.
met 2774 moet het toch wel lukken? ik ben ook van plan 20/30 min te lopen daar burn je ook zon 250kcal in dus (krachttraining 500kcal plus cardio en werk 450 =950) 2774-950= 1674 heb nu dus de ruimte af en toe nog een glas melk of een bakkie koffie te drinken.

op een dag dat ik niet train, kan ik dan wat minder eten? of gewoon dit schema aanhouden. ik hoop dat het schema wat is want het is toch wel pittig om het te maken:D

Hoe heb je het voor elkaar gekregen om zoveel (vet) aan te komen in 3 maanden tijd. Wat heb je gegeten?

Of wie?

OT: Veel te veel BF bijgekomen de laatste 3 maand. Zou gaan cutten nu, zoals de meesten hier voorstellen, BF terug onder de 15% laten komen en die dan daaronder houden en terug clean bulken.

Volgens mij is die 17 kilo niet echt massa... zie er iig niets van terug... beginnen met cutten en schoner eten want zo krijg je alleen maar meer werk om het straks er weer af te halen!

Volgens mij is die 17 kilo niet echt massa... zie er iig niets van terug... beginnen met cutten en schoner eten want zo krijg je alleen maar meer werk om het straks er weer af te halen!

nee ik weet het. ik kom er nu pas achter hoe dom ik bezig geweest ben. maarja ben nu hard bezig om het er weer af te krijgen. ach ja, ben pas begonnen moet nog veel leren maar ga er 100% voor.

nee ik weet het. ik kom er nu pas achter hoe dom ik bezig geweest ben. maarja ben nu hard bezig om het er weer af te krijgen. ach ja, ben pas begonnen moet nog veel leren maar ga er 100% voor.

Ik zou diep cutten tot je rond een 12% zit en kijken wat er over schiet van je Vvm. Probeer clean te eten zo'n 350Kcal boven je onderhoud, en wat cardio om je Bf op peil te houden.
Succes ermee!

Dat zijn best veel smileys..je moet wel zeer tevreden zijn met je voedingsschema:p

Geen man over boord. Gewoon ff flink cutten en dan lekker clean bulken.

Ik zou diep cutten tot je rond een 12% zit en kijken wat er over schiet van je Vvm. Probeer clean te eten zo'n 350Kcal boven je onderhoud, en wat cardio om je Bf op peil te houden.
Succes ermee!
Geen man over boord. Gewoon ff flink cutten en dan lekker clean bulken.
ben nu keihard bezig. er is al een kilotje af:rolleyes:. heb zelfs weer last van honger gevoel dat is een tijd geleden :D

Terug
Naar boven