Fitness Seller

Ricky`s trainingsprogessie

zou het "je" werk zijn, hoe zou "ik" het krijgen? misschien als het zo is kan ik ook "je" bankrekkening krijgen? of prat je onzinen, van je posten zie ik alleen dat ik tot nu toe je zin al genomen

Respect voor je bulk. Niet van dat halve werk.

Ga zo door Hagenees!

Zorg er dan voor dat jij het werk beter kan?

Idioot, denk na voor je dingen zegt!
Haha het werk beter doet? Enige wat hun doen is achter de loepnde band werken en savonds velgen en auto system stelen.
En ik denk heel goed na voordati k eits zeg, stink smurf

Haha het werk beter doet? Enige wat hun doen is achter de loepnde band werken en savonds velgen en auto system stelen.
En ik denk heel goed na voordati k eits zeg, stink smurf

Awel dan, als je niet achter de lopende band wilt staan, is er toch geen probleem? En scheer niet iedereen over dezelfde kam ...

Echt? Dat zie je er toch niet aan dan. Als er zelfs na nadenken niets nuttigers uitkomt, moet je het misschien toch eens afwegen om niets te zeggen en je mond te houden.

Anyway, ik ga aan jou geen woorden meer vuil maken. Blijf jij maar rustig verder mensen uitschelden en dan hoop ik dat je binnenkort een ban aan je been hebt. Mensen zoals jij kunnen we hier wel missen als de pest.

• Topic Starter Topic Starter
Respect voor je bulk. Niet van dat halve werk.

Ga zo door Hagenees!
thanx, alleen denk ik dat ik een beetje te ver doorgeslagen ben:D moet die ongein er weer allemaal aftrainen. pfff :D

zit er aan te denken om afslankpillen te nemen (fast diet van bodyfit). om dat vet er toch weer zo snel mogelijk af te knallen. zouden jullie dat aanraden of krijg je dan gewoon een jojo effect?

Laatst bewerkt:
doe t zonder pilletjes wie heeft ze nodig? zit je steeds ~2700kcal? misschien kan je zelfs ietsje lager gaan ~2500kcal?

doe t zonder pilletjes wie heeft ze nodig? zit je steeds ~2700kcal? misschien kan je zelfs ietsje lager gaan ~2500kcal?

ja ik zit nu al rond de 2500 kcal. echt veel lager wil ik niet gaan. maar ik dacht misschien gaat het met pilletjes nog sneller dus waarom niet?

eens gehoord/gelezen dat elke kilo vet op je lichaam geef je dagelijks ~64kcal ik weet niet je bf% en hoeveel je weeg nu maar stel 80kg en 25% vet dat is 20kg vet op je dat geef je ~1280kcal per dag dus je kan zelfs ~1000kcal onder je onderhoud zitten

eens gehoord/gelezen dat elke kilo vet op je lichaam geef je dagelijks ~64kcal ik weet niet je bf% en hoeveel je weeg nu maar stel 80kg en 25% vet dat is 20kg vet op je dat geef je ~1280kcal per dag dus je kan zelfs ~1000kcal onder je onderhoud zitten

oke ik weet niet of dat waar is. maar zo weinig eten kan ik niet. heb een fysieke baan en dan moet er ook nog geknalt worden in de sportschool. dan weet ik zeker dat ik een keer knock out ga:D. en denk toch dat je met zon lage kcal inname veel massa gaat verliezen.

1. wat voor baantje heb je?
2. je heb niet te veel spieren sowieso :P
3. zeg maar 700kcal onder onderhoud met essentiale eiwitten (direlijke) zeg maar 1gr eiwit per kg lichaam massa, essentiale vette (plaantaardige vetten) en rest van koolhydraten t zou kunnen

1. timmerman
2. lijkt op de fotos zo maar merk toch echt dat ik gegroeit ben. ik zie het aan mijn nek(trapezius) maar vooral mn schouders en armen zijn gegroeit. armen zijn 4 cm in omvang gegroeit(gemeten). ben tuurlijk bang dit alweer kwijt te raken.
3. dat is wel erg weinig ik ben wel benieuwd hoe andere hier nog over denken.

Zou ook eerst wat cutten nu

even wat opgezocht voor je

Hoe en hoeveel eiwit moet ik eten?

Gulden regel voor inname: 2 a 3 gram per kilogram lichaamsgewicht (LG). Bodybuilders in een kuur kunnen gaan tot 5 gram per kilogram LG Uit de dagelijkse voeding moet tussen de 25 a 30 % eiwitten worden gehaald. Tijdens de 'cut' periodes mag dit nog verhoogt worden tot 40%. Gulden regel voor goede opname van eiwitten: in combinatie met koolhydraten (extra suppletie met Zink en B6 helpt ook).

Zou ook eerst wat cutten nu

even wat opgezocht voor je

Hoe en hoeveel eiwit moet ik eten?

Gulden regel voor inname: 2 a 3 gram per kilogram lichaamsgewicht (LG). Bodybuilders in een kuur kunnen gaan tot 5 gram per kilogram LG Uit de dagelijkse voeding moet tussen de 25 a 30 % eiwitten worden gehaald. Tijdens de 'cut' periodes mag dit nog verhoogt worden tot 40%. Gulden regel voor goede opname van eiwitten: in combinatie met koolhydraten (extra suppletie met Zink en B6 helpt ook).

thnx heb ik wat aan. maar volgens mij zit ik wel goed met mijn eiwitten. en het afvallen gaat ook goed is al 3 kg vanaf.:D

3kg in week? dat hebt je misschien wat vocht verloren maar zeker niet te veel vet

Ik ben benieuwd hoe je traint, zeker als je je strak aan dit voedingsschema hebt gehouden.
Mijn inziens had je er veel meer uit kunnen halen, en is het nu vooral opgeslagen als vet.

Ik zie dat je uit den Haag komt, tip: Ga eens langs Marjolein van Body&Fashion (vlakbij Kneet's Gym).

3kg in week? dat hebt je misschien wat vocht verloren maar zeker niet te veel vet

ik eet al een week of 3 wat minder. omdat ik mijn voedingsschema niet meer aangehouden heb. en ben flink gaan cardioen. maar denk ook dat het met vocht te maken heeft hoor. ik ben in ieder geval op de goede weg en daar gaat het om. lijkt me ook sterk dat ik al 3kg aan vet kwijt ben.

het cardioen gaat in ieder geval stukken beter. heb gister in 30 min, 420 kcal er af gelopen, terwijl ik eerst al moeite had met 10 min lopen. voel me alleen stukken zwakker met pompen maarja is denk ik ook logisch als ik stukken minder eet.

Ik ben benieuwd hoe je traint, zeker als je je strak aan dit voedingsschema hebt gehouden.
Mijn inziens had je er veel meer uit kunnen halen, en is het nu vooral opgeslagen als vet.

Ik zie dat je uit den Haag komt, tip: Ga eens langs Marjolein van Body&Fashion (vlakbij Kneet's Gym).

bedankt voor de tip. ik wil toch benadrukken dat ik al best flink gegroeit ben. de fotos geven dit niet goed weer maar ik zie het duidelijk bij mezelf. mijn armen passen niet meer in mijn oude blousejes bijv. Ben echt buffer geworden en nee niet alleen vet. ik wil best mijn trainingsschema posten?

Laatst bewerkt:
Ontzettend, 17 kilo in 3 maanden, en zo aan je foto's te zien is het bijna alleen maar vet (kan ook niet anders in zo'n korte periode).
Of je liegt over je gewichtstoename, of je vreet jezelf echt helemaal de klote met spul wat je vet maakt, anyway je doet sowieso iets heel verkeerd.
Ik stel toch voor dat je wat meer op je voeding gaat letten en eventueel een paar cardiodagen naast je normale training erbij neemt, want ik neem aan dat je zelf ook niet tevreden bent met dit resultaat.

Terug
Naar boven