Jurek
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 21%
ga lekker terug naar armeodige t*ring land van je ofzo t*ring pool
k waardeere je opinie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga lekker terug naar armeodige t*ring land van je ofzo t*ring pool
omdat ik een typfout maak? hij is hier de gene die een lompe opmerking maakt. polen komen hier alleen om ons werk in te nemen
omdat ik een typfout maak? hij is hier de gene die een lompe opmerking maakt. polen komen hier alleen om ons werk in te nemen
Haha het werk beter doet? Enige wat hun doen is achter de loepnde band werken en savonds velgen en auto system stelen.Zorg er dan voor dat jij het werk beter kan?
Idioot, denk na voor je dingen zegt!
Haha het werk beter doet? Enige wat hun doen is achter de loepnde band werken en savonds velgen en auto system stelen.
En ik denk heel goed na voordati k eits zeg, stink smurf
thanx, alleen denk ik dat ik een beetje te ver doorgeslagen benRespect voor je bulk. Niet van dat halve werk.
Ga zo door Hagenees!
moet die ongein er weer allemaal aftrainen. pfff 
doe t zonder pilletjes wie heeft ze nodig? zit je steeds ~2700kcal? misschien kan je zelfs ietsje lager gaan ~2500kcal?
eens gehoord/gelezen dat elke kilo vet op je lichaam geef je dagelijks ~64kcal ik weet niet je bf% en hoeveel je weeg nu maar stel 80kg en 25% vet dat is 20kg vet op je dat geef je ~1280kcal per dag dus je kan zelfs ~1000kcal onder je onderhoud zitten
. en denk toch dat je met zon lage kcal inname veel massa gaat verliezen.Zou ook eerst wat cutten nu
even wat opgezocht voor je
Hoe en hoeveel eiwit moet ik eten?
Gulden regel voor inname: 2 a 3 gram per kilogram lichaamsgewicht (LG). Bodybuilders in een kuur kunnen gaan tot 5 gram per kilogram LG Uit de dagelijkse voeding moet tussen de 25 a 30 % eiwitten worden gehaald. Tijdens de 'cut' periodes mag dit nog verhoogt worden tot 40%. Gulden regel voor goede opname van eiwitten: in combinatie met koolhydraten (extra suppletie met Zink en B6 helpt ook).

3kg in week? dat hebt je misschien wat vocht verloren maar zeker niet te veel vet
Ik ben benieuwd hoe je traint, zeker als je je strak aan dit voedingsschema hebt gehouden.
Mijn inziens had je er veel meer uit kunnen halen, en is het nu vooral opgeslagen als vet.
Ik zie dat je uit den Haag komt, tip: Ga eens langs Marjolein van Body&Fashion (vlakbij Kneet's Gym).