AndroidHealthClinic

Riem gebruiken bij PL

mensen zeggen, hee sayid, waarom train jij zonder riem? heb jij geen geld voor riem ofzo? is niet aardig

Toen een tijdje terug, ik had heel lang gespaard voor riem. Ik had riem gekocht, hele dure. Was wel 15 euro. Dus ik riem omgedaan bij trainen. Mensen zeiden 'He sayid, heb je riem gestholen?' 'Ik zei nee hoor meneer' Beetje bij lachen, maar is niet leuk.

ik zag gewoon dat hij grapje ging maken, ik sta gewoon naast. kijk ik sta gewoon hier! hij geeft zo elleboogstootje aan trainingsmaat van moet je opletten

Toen een tijdje terug, ik had heel lang gespaard voor riem. Ik had riem gekocht, hele dure. Was wel 15 euro. Dus ik riem omgedaan bij trainen. Mensen zeiden 'He sayid, heb je riem gestholen?' 'Ik zei nee hoor meneer' Beetje bij lachen, maar is niet leuk.

Brutaal grappig... :roflol:

Ik had ook riem wit met groen, gekregen bij computer. Maar ineens, riem gaat stuk?
Maar waarom? hoezo onderzoeken, wat is probleem, kostte 50 gulden.
Dus ik ga naar hier onder voor dokter voor riem, ik vraag watis probleem? moest ik 25 euo betalen. 25!!!
Ja voorrijkosten zegt ie, dat kan niet ik til het, ik kom naar je toe.

ik heb wel is een riem gebruikt maar dat is op 1 hand te tellen. niet echt nodig nog met mijn monster lifts.

Het telt als raw en je kan iets meer gewicht pakken, waardoor je zware setjes draait met een iets hogere load. Eerst was ik er ook tegen en blabla, maar nu is het gewoon de normaalste zaak van de wereld voor mij geworden.

Een nieuw pr voor anton! ??? who sind die gewichten?

Wat ich allemaal nit heb mitgemakt, scheiven die verkeerd geladen waren, chinbars die nar benieden fhielen, apparaten die gaan roesten

je moest eens weten was ik hab mitgemacht
bij bench press zu laag of zu hoog touchen, whey protein dat niet werkt, schemas die niet kloppen
de zeit dat wij extra gewicht op bar stecken is ver achter ons

auch das falen bij squatten, tjah ist toch genânt he

wat ich allemaal heb mitgemakt,
niet of slekt squaten, ecto's die niet trainen, spotters die meetillen
de zeit dat wij extra gewicht op die bar stecken is ver achter ons
ich hab laatst eind handdoek bij iemand op die bar gelegd, die man merkte dat nicht eens

Ich zou pistols doen tussen 3 und 4!!

alleen bij oh-presses

DL vanaf 160/170kg
Bors vanaf 80kg(krijg dan niet zo fijne steken in me rug :/ )
Squats 150+
Frontsquats gedaan met 140kg zonder riem, maar ga voortaan vanaf 130kg daar ook een riem bij dragen.

ik ben een heleboel afgevallen dus nu moet ik wel altijd een riem gebruiken!

Terug
Naar boven