MuscleMeat

Riem gebruiken bij PL

ik ben een heleboel afgevallen dus nu moet ik wel altijd een riem gebruiken!

Zo veel mogelijk zonder riem trainer. daardoor worden uw onderrug en buik juist sterker. Het is maar als je echt zeer zwaar gaat dat een riem kan dienen als ondersteuning/veiligheid.

Je hebt zo van die heren die hun riem aan doen als ze de gym binnenlopen en hem pas uitdoen als ze terug vertrekken en dat is absoluut de bedoeling niet hoor.

Elke keer als ik me riem om doe fail ik bij 1RM pogingen en is mijn techniek ook stukken minder. Dan zou je zeggen dat je sterker bent met riem, maarjah. Kan aan me cheap-ass (bodybuilding) belt liggen, maar krijg zolangzamerhand een hekel aan dat ding. Enkel bij overhead werk gebruik ik hem nog.

Misschien tijd voor een echte belt, maar heb het een beetje gehad met die dingen. Nu al een aantal verschillende geprobeerd. Ook de PL belts van de gym zelf:dunno:

Zo veel mogelijk zonder riem trainer. daardoor worden uw onderrug en buik juist sterker. Het is maar als je echt zeer zwaar gaat dat een riem kan dienen als ondersteuning/veiligheid.

Je hebt zo van die heren die hun riem aan doen als ze de gym binnenlopen en hem pas uitdoen als ze terug vertrekken en dat is absoluut de bedoeling niet hoor.

tja ik moet m wel om!
anders zakt mn broek af, die zijn nu namelijk veel te groot!

moet er wel bij zeggen dat ik een onderrug blessure heb gehad(een uitpuillende tussenwervel) en dat ik daarom voorzichtig ben op die oefeningen.

moet er wel bij zeggen dat ik een onderrug blessure heb gehad(een uitpuillende tussenwervel) en dat ik daarom voorzichtig ben op die oefeningen.

uhm uhm

denk dat met jou stats het snel afgelopen is met voorzichtig doen he ;) in zekere zin dan!

ik gebruik riem bij
Deadlift:vanaf de 150KG
OHPresses:vanaf 70KG
BORs:vanaf 80KG
Squat:vanaf 150KG
enz

Ik ga 300kg deadliften zonder riem.(ooit)

Deadlift jij eerst maar 200 :o ;)

Nee, Gillain. Goede instelling, ik ben trots op je.

ga jij eerst maar serieus trainen Jesaja:P:P haha kidding bro:D

Stop de haat Niels!!!!

Argh..

Laatst bewerkt:
Riem bij deadlift vanaf 160 oid, squat vanaf 140. Niet bij OHP.
Moet erbij zeggen dat ik m'n riem zo losjes mogelijk doe, in het begin gebruikte ik het als corset, dat verdoet je techniek.

ik gebruik alleen gouden ketting.........

Terug
Naar boven