Ik zoek een degelijke riem voor een goede prijs. (taille tussen 70 en 90)
Iemand suggesties??
Alvast bedankt
, Sytse
Iemand suggesties??
Alvast bedankt
, SytseVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, SytseMega Fitness Gewichthefriem SF-0704 - Fitness SellerIk zoek een degelijke riem voor een goede prijs. (taille tussen 70 en 90)
Iemand suggesties??
Alvast bedankt, Sytse

Mega Fitness Gewichthefriem SF-0704 - Fitness Seller
Maat M (72 - 90 cm) is je op de buik geschreven![]()
).Ik vind niet dat verkopers van riemen hier mogen reageren.

Het reageren op te koop "gevraagd" is natuurlijk voor iedereen, dus ook voor bedrijven toegestaan.
Nou, er wordt gevraagd om suggesties! Maar ik begrijp wat je bedoelt hoorEr wordt hier om een duidelijke mening gevraagd van wat een goede riem is. Lijkt mij vrij logisch dat een verkoper van accesoires makkelijk zijn producten hier aanprijst met verkoop van zijn producten in het achterhoofd(ik zeg dus absoluut niet dat je producten slecht zijn he!).

heb deze en dit is echt een aanraderMega Fitness Gewichthefriem SF-0704 - Fitness Seller
Maat M (72 - 90 cm) is je op de buik geschreven![]()
als je riem voor powerliften wilt neem je het beste eentje die overal even breed is
??Waarom neem je er dan best eentje die overal even breed isals je riem voor powerliften wilt neem je het beste eentje die overal even breed is

Valeo Competition Classic Lifting Belt! bevalt erg goed!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kijk eens in mijn topic "Dit wilde je altijd al hebben...".
Daar staat het echte materiaal.

Ik vind niet dat verkopers van riemen hier mogen reageren. Er wordt hier om een duidelijke mening gevraagd van wat een goede riem is. Lijkt mij vrij logisch dat een verkoper van accesoires makkelijk zijn producten hier aanprijst met verkoop van zijn producten in het achterhoofd(ik zeg dus absoluut niet dat je producten slecht zijn he!).