AndroidHealthClinic

Riem

Ik vind niet dat verkopers van riemen hier mogen reageren. Er wordt hier om een duidelijke mening gevraagd van wat een goede riem is. Lijkt mij vrij logisch dat een verkoper van accesoires makkelijk zijn producten hier aanprijst met verkoop van zijn producten in het achterhoofd(ik zeg dus absoluut niet dat je producten slecht zijn he!:)).

Ik vind niet dat verkopers van riemen hier mogen reageren.

:(

Het reageren op te koop "gevraagd" is natuurlijk voor iedereen, dus ook voor bedrijven toegestaan.

Er wordt hier om een duidelijke mening gevraagd van wat een goede riem is. Lijkt mij vrij logisch dat een verkoper van accesoires makkelijk zijn producten hier aanprijst met verkoop van zijn producten in het achterhoofd(ik zeg dus absoluut niet dat je producten slecht zijn he!:)).
Nou, er wordt gevraagd om suggesties! Maar ik begrijp wat je bedoelt hoor :)

Laatst bewerkt:
En bovendien is het algemeen geweten dat Fitness-seller zeker niet de slechtste kwaliteit aanbiedt..
So what's the problem...

als je riem voor powerliften wilt neem je het beste eentje die overal even breed is

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties:D
Ik ga ff rondneuzen:p

Valeo Competition Classic Lifting Belt! bevalt erg goed!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kijk eens in mijn topic "Dit wilde je altijd al hebben...";):D.
Daar staat het echte materiaal:eek::D.

Kijk eens in mijn topic "Dit wilde je altijd al hebben...";):D.
Daar staat het echte materiaal:eek::D.

ja, maar je zet er geen prijs bij :p
En met die handtekeningen er op is hij wss nog duurder.
+ de verzending naar België.
Wat vraag je er voor ?
+ wat zou het kosten om zo'n riem op te sturen naar België ?
En zijn die riemen overal even groot ?

Alvast bedankt voor de info ;)

Ik vind niet dat verkopers van riemen hier mogen reageren. Er wordt hier om een duidelijke mening gevraagd van wat een goede riem is. Lijkt mij vrij logisch dat een verkoper van accesoires makkelijk zijn producten hier aanprijst met verkoop van zijn producten in het achterhoofd(ik zeg dus absoluut niet dat je producten slecht zijn he!:)).

O mijn God hahaha.. IMO is Fitness Seller VERPLICHT te reageren..

Terug
Naar boven