Fitness Seller

SBD riem (4 bezoekers)

Bezoekers Topic (Leden: 3, Gasten: 1)

Booyaka

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
3 aug 2010
Waardering
1.189
Lengte
1m78
Massa
90kg
@g-men heeft deze sinds kort. Hij is er geloof ik wel erg tevreden mee. Maar wellicht kan ie hier zelf nog z'n ervaring delen.

RockOfAges

Huge Freak
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
23 aug 2013
Waardering
8.940
Lengte
1m95
Massa
128kg
heb jarenlang met een double prong van body en fitshop getraind van een paar tientjes en nu sinds een half jaar oid de sbd belt. ja, de sbd belt is kwalitatief een stukje beter en persoonlijk vind ik het leversysteem erg fijn, maar ze doen beide gewoon wat ze moeten doen

g-men

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
12 sep 2003
Waardering
3.499
Lengte
1m79
Massa
105kg
Ik heb hem net. Heb er heel wat gehad. Standaard 10mm strengthshop was prima. De 13mm fortius gebruik ik nog steeds het meest. De sbd is een paradepaardje. Kon hem krijgen en toen gedaan want is gewoon pure bling en het is soms ook leuk om zoiets te hebben. Ja als je geld zat hebt kun je voor de sbd gaan. Zo niet dan zou ik die van strengthshop halen.

HeekFitness

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
30 dec 2019
Waardering
373
Lengte
1m63
Ik zou graag zo'n riem willen hebben maar helaas iets boven mijn budget.

Voor nu werkt een normale lever belt ook prima.

Chubs

Novice
Lid geworden
24 mei 2020
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Ik heb op dit moment een SBD belt, hiervoor had ik een strengthshop lever belt (10mm versie). De SBD belt is harder, biedt meer support, makkelijk verstelbaar en ziet er natuurlijk leuk uit. In alle aspecten iets beter, hiervoor moet je helaas wel 2x zoveel betalen tov simpelere belts. Als geld geen probleem is voor jou en je wilt de beste belt dan zou ik voor de SBD gaan, als je voor de beste kwaliteit/prijs verhouding wilt gaan dan is een strengthshop belt een betere keuze.

Dennis1973

Novice
Lid geworden
13 mei 2019
Waardering
3
Lengte
1m92
Massa
145kg
  • Topic Starter Topic Starter
Hai, ik heb idd de sbd besteld en reeds mee getraind. Een verademing. Kost idd meer, maar dat is het me dubbel en dwars waard. Thanks voor jullie advies.

chrash

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Waardering
9.484
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Hai, ik heb idd de sbd besteld en reeds mee getraind. Een verademing. Kost idd meer, maar dat is het me dubbel en dwars waard. Thanks voor jullie advies.
nice, meteen tegoei :)
ben er ook hard over aan het twijfelen. Als ik de 200squat doe ik de riem mezelf cadeau :p

Shadow Project

Fitgirl
Elite Member
Lid geworden
24 apr 2012
Waardering
10.417
Lengte
1m91
Massa
110kg
Vetpercentage
> 50%
Wahlanders juist de perfecte combi van lever en prong.

Bovenaan