MuscleMeat

Riem

Hebben ze in belgie geen winkels die verzenden?

een riem om te squatten?
ik heb me zo een rehband gekocht,geeft meer mee,en geeft toch ondersteuning aan je onderrug

raar toen ik hem kocht waren er geen verzendkosten ???
niet dat je hier iets aan hebt maar van 0 naar 24 euro vind ik toch veel...

---------- Toegevoegd om 02:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:15 ----------

alternatief: goodlift.cz

10euro verzendkosten wel...

Ik wil een riem aanschaffen voor mijn Squats.
Aangezien die van Fitness Seller niet meer beschikbaar, dacht ik die van Rumblestore te kopen: http://www.rumblestore.nl/product/powerlift_riem
Maar blijkbaar vragen die homo's 24 euro om te verzenden naar België en dat vind ik belachelijk veel.
Dus heeft iemand alternatieven?

Eeen winkel vlakbij decathlon Antwerpen verkoopt ook riemen (28 euro, gebruik ik al jaren)

Vond het kaartje niet in men portefeuille (wel 5 euro gevonden :D)

Link:
Martial sports http://www.martial-sport.com/Contact.asp

Ik zou er wel niet veel kopen buiten je Riem (op gebied van fitness) :D

zonde van de riem van rumble store, heb hem gister ook besteld..
ik had 6,95 verzendkosten, is het dan zoveel duurder om hem naar belgie te sturen!?

is wel opgelicht idd. want van duitsland naar nederland kost zelfs maar 7 euro.
ik ga hem trouwens voor kerst vragen

dat ding is wel zen geld waard...

Misschien heb je iemand hier van t forum waarbij je hem kan laten bezorgen voor €6,95, en dat die hem dan naar belgie stuurt. Dan blijf je wel onder de €24 verzendkosten neem ik aan.

Misschien heb je iemand hier van t forum waarbij je hem kan laten bezorgen voor €6,95, en dat die hem dan naar belgie stuurt. Dan blijf je wel onder de €24 verzendkosten neem ik aan.

Naar België sturen kost ook wel wat hoor...
Met wat geluk blijf je onder de €24 maar zal niet veel schelen dan is de site die hierboven vermeld werd met €10 verzending goedkoper.

als je hem heel strak zet dan wel, als ik ietsje speling laat heb ik hem ook meteen uit.

inderdaad! maar el k*t om uit te krijgen :roflol:

Ik zat serieus de eerste keer 10 minuten vast in dat ding:eek:

Ik kreeg em thuis gestuurd en natuurlijk meteen openmaken en omdoen. Maar dat ding was zo gigantisch stug dus toen ik em om had kreeg ik em niet meer los:eek:. Na een paar minuten begon het zweet uit te breken en begon er lichte paniek te onstaan denkende dat ik hem kapot moest knippen. Maar na lang scheuren heb ik hem toch los gekregen! Daarna de hele dag heen en weer gebogen en soepel gemaakt...nu heb ik er geen last meer van:D

inderdaad! maar el k*t om uit te krijgen :roflol:

Ik kreeg em thuis gestuurd en natuurlijk meteen openmaken en omdoen. Maar dat ding was zo gigantisch stug dus toen ik em om had kreeg ik em niet meer los:eek:. Na een paar minuten begon het zweet uit te breken en begon er lichte paniek te onstaan denkende dat ik hem kapot moest knippen. Maar na lang scheuren heb ik hem toch los gekregen! Daarna de hele dag heen en weer gebogen en soepel gemaakt...nu heb ik er geen last meer van:D

+1 hahahaha, ik kreeg hem ook niet meer af:P

Uitkrijgen kan ik altijd met mijn riem? En soms staan we er met 3 aan te trekken om hem nog strakker aan te spannen :D

Dat knip je niet zo snel door hoor :p
Plat gaan liggen kan ook al helpen om een riem uit te krijgen of vaster aan te krijgen.

iets waar ik aan moet denken dus als ik hem van de week thuis krijg XD

Terug
Naar boven