Fitness Seller

Riem

• Topic Starter Topic Starter
ik heb die van fitness seller besteld (maatje olifant he), zal er ook even aan denken als hij bezorgd wordt :D

Ik denk niet dat je die nog gaat binnen krijgen. :p

Ik ga trouwens mijn riem bestellen bij goodlift.cz bestellen. Ik heb die al een keertje gebruikt en vond het een heel fijne riem. Dan kom ik sowieso goedkoper uit. Thanks voor de tips, mannen!

Ik denk niet dat je die nog gaat binnen krijgen. :p

Ik ga trouwens mijn riem bestellen bij goodlift.cz bestellen. Ik heb die al een keertje gebruikt en vond het een heel fijne riem. Dan kom ik sowieso goedkoper uit. Thanks voor de tips, mannen!
XL van fitness seller is nog beschikbaar :p

die van goodlift zou ik ook nemen als ik geen belt had :p

Heb em net binnen gekregen, meteen omgedaan, en ja hoor, moeders mocht helpen met uit doen xD

Pics?

Het zou me verbazen als dit niet zo is?
Toen ik er mma gloves wou halen (tijdje terug) had ik me laten wijsmaken dat die winkel niet meer open is en enkel nog via internet verkoopt zijn.
Kan ook een dikke leugen zijn hoor, ik weet er het fijne niet van ^^

Toen ik er mma gloves wou halen (tijdje terug) had ik me laten wijsmaken dat die winkel niet meer open is en enkel nog via internet verkoopt zijn.
Kan ook een dikke leugen zijn hoor, ik weet er het fijne niet van ^^

Maat van me heeft er maand of drie geleden nog een riem gekocht, maar ik zie dat het niet ver is van je (ekeren), woon zelf in merksem :)

In welke Gym train je?

Maat van me heeft er maand of drie geleden nog een riem gekocht, maar ik zie dat het niet ver is van je (ekeren), woon zelf in merksem :)

In welke Gym train je?
Heathcity van Ekeren.
Geen aanrader; er is geen squatrek, noch powerrack/cage.
En de zwaarste Dumbbells zijn 34 kg, niet echt optimaal.:)

En goed om te horen dat Martial sport nog wel open is! Mijn moeder heeft er vroeger mijn kick/thaibox outfit nog gekocht.

Waar train jij dan?

Heathcity van Ekeren.
Geen aanrader; er is geen squatrek, noch powerrack/cage.
En de zwaarste Dumbbells zijn 34 kg, niet echt optimaal.:)

En goed om te horen dat Martial sport nog wel open is! Mijn moeder heeft er vroeger mijn kick/thaibox outfit nog gekocht.

Waar train jij dan?

Planet fitness in merksem (is vlak bij de pizzahut/carrefour) goedkope gym en je hebt er 3 powercages, 2 losse benchen en 2 squat racks (powercages heeft mogelijkheid tot incline, decline en flat bench en squat) 1 van de powercages heeft ook deadliftplatform. [Link niet meer beschikbaar]

Ideale gym voor ongeveer 300 euro per jaar. www.planetfitness.be

• Topic Starter Topic Starter
300 euro per maand?!

Planet fitness in merksem (is vlak bij de pizzahut/carrefour) goedkope gym en je hebt er 3 powercages, 2 losse benchen en 2 squat racks (powercages heeft mogelijkheid tot incline, decline en flat bench en squat) 1 van de powercages heeft ook deadliftplatform. [Link niet meer beschikbaar]

Ideale gym voor ongeveer 300 euro per maand. www.planetfitness.be

Ik neem aan dat je voor 300€ per jaar bedoeld?:rolleyes:

Is het ook niet 'vrij' dicht bij de Quick?

Terug
Naar boven