MuscleMeat

Riem

Ik neem aan dat je voor 300€ per jaar bedoeld?:rolleyes:

Is het ook niet 'vrij' dicht bij de Quick?

ja per maand :) ja idd niet ver van de quick, ongeveer 1 minuut fietsen ofzo. Leuke gym, aantal "hardcore" mannen, goede sfeer en uiteraard degelijk trainingsmateriaal :)

• Topic Starter Topic Starter
Zo, ik heb dus uiteindelijk de riem van Goodlift besteld. Een week nadat ik betaald had, was die al binnen. Bleek het wel om een Small te gaan. Dat was eigenlijk een communicatie-foutje en niet enkel zijn schuld. Ik stuur hem een mail om dat te zeggen en zonder problemen geeft hij mij een nieuwe riem met de juiste maat (Medium). Nu heb ik dus 2 riemen, moest iemand geïnteresseerd zijn in een Small..
Super service dus en als en ik kan ze zeker aanraden!

Je kan die small aan scrained geven..

ja per maand :) ja idd niet ver van de quick, ongeveer 1 minuut fietsen ofzo. Leuke gym, aantal "hardcore" mannen, goede sfeer en uiteraard degelijk trainingsmateriaal :)

**** man, dan train ik in een soort van fitness met brol squatfaciliteiten en ik betaal bijna 500 euro op een jaar:(

Je kan die small aan scrained geven..

:roflol: Ik denk dat die die net rond 1 been kan doen. :p

**** man, dan train ik in een soort van fitness met brol squatfaciliteiten en ik betaal bijna 500 euro op een jaar:(

Kan je er niet op 1 of andere manier voor zorgen dat je aangesloten bent bij de universiteit? Als je dan op niet te vervelende uren gaat trainen, zal je wel geen gezaag krijgen in de powerzaal.

Nog een paar bestellinkjes doen en je kan een belt handeltje beginnen :thumbs:

:roflol: Ik denk dat die die net rond 1 been kan doen. :p

Kan je er niet op 1 of andere manier voor zorgen dat je aangesloten bent bij de universiteit? Als je dan op niet te vervelende uren gaat trainen, zal je wel geen gezaag krijgen in de powerzaal.

We zijn al met een veel beter plan bezig voor volgend jaar. We gaan een garagebox huren en daar een hoop materiaal instoppen. De fitnessuitbater stribelt tegen om een barbell te kopen van 315 kilo belastbaarheid en 95euro:( Ik vermoed dat we binnenkort een tweede barbell naar de kloten zullen helpen:o

Beter L.. ik heb ook de XL en heb er 4 gaten (of dus 8 eigenlijk) extra bij moeten prikken.

We zijn al met een veel beter plan bezig voor volgend jaar. We gaan een garagebox huren en daar een hoop materiaal instoppen. De fitnessuitbater stribelt tegen om een barbell te kopen van 315 kilo belastbaarheid en 95euro:( Ik vermoed dat we binnenkort een tweede barbell naar de kloten zullen helpen:o

Een garagebox in Leuven huren? Lijkt me wel top. Wat ga je er allemaal inzetten? Dan wil ik ook zeker ook eens een keertje komen trainen daar. :D

Een garagebox in Leuven huren? Lijkt me wel top. Wat ga je er allemaal inzetten? Dan wil ik ook zeker ook eens een keertje komen trainen daar. :D

alles wat we nodig hebbe: cage, rack, box, dl platform (moet gerre nog maken als hij veel zin heeft:)) 2 of drie barbells, een shitload aan schijven et cetera. Meer dan genoeg dus;)

Terug
Naar boven