AndroidHealthClinic

Riem.

takka

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m77
Massa
91kg
Vetpercentage
12%
Wil eigenlijk standaard een riem aan doen onder me shirt, omdat het toch wel een stevig gevoel geeft. Nou heb ik op benen dagen standaard een dikke PL riem die ik gebruik. Weet er iemand een niet zo dikke maar toch stevige riem die ook gewoon normaal zit.

Moet je eens kijken op de site van fitness seller.

Weet wel niet of dit een goed idee is om dit standaard te dragen. Ik denk dat enkel bij de zwaarste sets voldoende is. Het is totaal niet nodig om een riem te dragen bij je opwarmsets.

Zou niet standaard een riem omdoen, als je hem de hele training om kan houden wilt dat alleen maar ztgen dat hij niet strak genoeg zit. Probeer eens zon rugbandage die strongman gebruiken, die zitten goed, geven lekkere steun en houden je rug warm.

Zou niet standaard een riem omdoen, als je hem de hele training om kan houden wilt dat alleen maar ztgen dat hij niet strak genoeg zit. Probeer eens zon rugbandage die strongman gebruiken, die zitten goed, geven lekkere steun en houden je rug warm.

Riem idd alleen bij de max. setjes squats, deads, ... omdoen. Of nog beter: helemaal geen riem en zorgen dat je een monster-core bouwt. :)

Terug
Naar boven