AndroidHealthClinic

Rijbewijs afgeven urine test

Bezoekers in dit topic

Volgens mij heeft TS zijn rijbewijs nog geen 3 jaar icm een "jonge bestuurder" te zijn, daar zijn ze heel streng op geworden.
Als je pas je rijbewijs hebt wordt je geacht de regels des te beter te kennen omdat je ze onlangs pas hebt moeten leren :p
Nee hoor ik heb hem al langer dan 3 jaar, maar ik heb een 10-tal snelheidsovertreding die overigens maar 10km/u te snel zijn maar toch.
En btw sommige geloven het niet maar door rood licht rijden is standaard rijbewijs kwijt hier in belgie tenzij er verzachtende omstandigheden zijn wat dat ook mag betekenen.
 
Nee hoor ik heb hem al langer dan 3 jaar, maar ik heb een 10-tal snelheidsovertreding die overigens maar 10km/u te snel zijn maar toch.
En btw sommige geloven het niet maar door rood licht rijden is standaard rijbewijs kwijt hier in belgie tenzij er verzachtende omstandigheden zijn wat dat ook mag betekenen.

Bijvoorbeeld als je blind bent ofzo? :roflol:
 
Maak je niet druk over die test. Ze gaan testen op recreatieve drugs zoals marihuana, coke, amfetamines, xtc, enz...
 
Kuur maar door, geen zorgen om roid testen want dat doen ze niet.

Ik vraag me overigens wel af waarom je een urine test moet afleggen Door die verkeersovertreding? Onder invloed rijden is nu veel te laat om het testen, zelf al zit er drugs in je urine, bewijst niets dat je onder invloed reed.

Tenzij het in het verleden al voorgevallen is en je mss vaste klant bent bij het gerecht?
 
Nee hoor ik heb hem al langer dan 3 jaar, maar ik heb een 10-tal snelheidsovertreding die overigens maar 10km/u te snel zijn maar toch.
En btw sommige geloven het niet maar door rood licht rijden is standaard rijbewijs kwijt hier in belgie tenzij er verzachtende omstandigheden zijn wat dat ook mag betekenen.
10 bekeuringen van 10 km/u te hard... Jezus over hard leers gesproken:roflol:
 
Kuur maar door, geen zorgen om roid testen want dat doen ze niet.

Ik vraag me overigens wel af waarom je een urine test moet afleggen Door die verkeersovertreding? Onder invloed rijden is nu veel te laat om het testen, zelf al zit er drugs in je urine, bewijst niets dat je onder invloed reed.

Tenzij het in het verleden al voorgevallen is en je mss vaste klant bent bij het gerecht?
Als je rijbewijs afgepakt word moet je standaard een urine test afgeven voor drugscontrole heeft niets te maken of ik onder invloed reed of niet.
 
Als je rijbewijs afgepakt word moet je standaard een urine test afgeven voor drugscontrole heeft niets te maken of ik onder invloed reed of niet.
Geloof ik niets van, m'n moeder heeft die van haar eens moeten afgeven wegens iets (:o) te snel te rijden. Heeft nooit moeten plassen
 
Back
Naar boven