XXL Nutrition

Rijstkoker

Bezoekers in dit topic

Wanna

Competitive Bodybuilder
Relnicht
10 jaar lid
Lid geworden
10 mei 2013
Berichten
1.615
Waardering
1.329
Lengte
1m80
Massa
97kg
Vetpercentage
13%
Iemand nog suggesties voor een goede rijstkoker die 800 gram rijst per keer kan bereiden?

Beetje budget vriendelijk.

Wil van het Russische gas af.
 
Ik zweer bij deze Inventum RK140ZW. Net even wat luxer dan de gemiddelde €20 rijstkoker, makkelijk schoon te houden en relatief snel klaar. Voor zowel grote als kleinere porties per keer, 10/10 recommend.

7179570A-82BD-436E-B142-89B6F07DA132.jpeg
 
Iemand ervaring met multicookers voor onder andere dit doel?

Zou het wel prettg vinden als ik een rijstkoker moet vervangen dit te doen door een apparaat dat meer kan en tegelijk een snelkookpan en een slowcooker hebt.
 
Turouise heeft minder waardering dan die ik aangaf.

Mentat https://www.bol.com/nl/nl/p/russell...h=q2p1CLfryYq4Cmygst5BVQ.2_12.14.ProductTitle
Dank, maar ik bedoel echt ervaringen met iets met nog meer opties, zoals:

 
Advantage Cooking, heel te doer
 
Werkt dit beter/goedkoper/sneller dan gewoon een waterkoker en daarna even op t gas?
 
Werkt dit beter/goedkoper/sneller dan gewoon een waterkoker en daarna even op t gas?
Idd, indien je van gas afgaat moet je wel, maar anders kost koken niet veel gasverbruik. Als ik kook doe ik ook kokend water er op
 
Idd, indien je van gas afgaat moet je wel, maar anders kost koken niet veel gasverbruik. Als ik kook doe ik ook kokend water er op
Dit!

Voor een bodybuilder zullen de verhouding wellicht iets anders liggen, maar gemiddeld gasverbruik iirc:
- verwarming 80%
- koken 4%
 
je kunt alleen al ~ €75,- per jaar besparen door minder lang te douchen(oude gastarief). Ook helpt het al als je je verwarming 1of 2 graden lager zet dan je normaal deed. Je went snel aan temperatuur.
 
Back
Naar boven