MuscleMeat

RIP Mike Matarazzo

Het is gewoon de harde waarheid die hij zegt. Als je op zijn niveau zit zal je veel moeten gebruiken dat natuurlijk schadelijk is voor je lichaam. De een kan er oud mee worden de ander niet. Al denk ik dat het niet fijn oud worden is voor de meeste door de complicaties die optreden bij de ''bodybuilders'' door veel en langdurig aas gebruik.

Tsja, lekker door knallen zonder je nier waardes te laten controleren. Lekker 500gr eiwitten per dag eten. En mensen krijgen vaak al een hartaanval terwijl ze 70kg vet vrije massa hebben. Wat denk je wat voor werk je hart moet doen als je 110kg vet vrije massa hebt...

Het leuke is dat die roids en shit allemaal niet nodig zijn, kijk maar naar Phil Heath...

Ik zou Ronnie's knieën niet willen hebben... "Light weight!" Verbaast me dat die nog kan recht staan.

Tsja, lekker door knallen zonder je nier waardes te laten controleren. Lekker 500gr eiwitten per dag eten. En mensen krijgen vaak al een hartaanval terwijl ze 70kg vet vrije massa hebben. Wat denk je wat voor werk je hart moet doen als je 110kg vet vrije massa hebt...

Het leuke is dat die roids en shit allemaal niet nodig zijn, kijk maar naar Phil Heath...

beweert phil datie natty is ? Of hoe bedoel je dit.

ben niet zo thuis in de BB wereld

Was ie natty

Meer = beter he tegenwoordig :thumb:

Fank Zane = Less is more = 72 jaar alive and kicking

Oh, god, where do I begin? I'd have to say that everything that led to my heart problem began the minute I started getting serious about competitive bodybuilding. In order to get bigger, I'd eat five, six, seven pounds of red meat a day, no vegetables. And I'd stay away from fruits because of their sugar.[8]Worst were the chemicals. I have so many memories of being alone in a hotel room the week, five days or two days before a contest, and doing unspeakable things to my bodysteroids, growth hormones, diureticsanything and everything that we as bodybuilders do to achieve a certain look.It has affected my whole life, so to all those guys who are on an eternal quest to have 21" arms and 20" calves, and who are so vain about their never-say-die attitude, I say, "Change your attitude." Worry about keeping that body of yours as healthy as possible, because it's going to have to last you not just through your next contest or to the end of your bodybuilding contract, but for a long time. And a long time for a human being is nothing. It goes by real quick, even quicker when your health is gone and you have nothing to stand live for.[9]

RIP,

zal niet zeggen dat het allemaal slim is, maar dit is nou eenmaal de wekelijkheid van de top van het bodybuilden. en het ergste is dat ze het alleen maar zo opvoeren omdat de fans het vragen.
ik zie ook liever een gestroomlijnd fysiek ipv van de massamonster, maar toch vindt ik het schitterend om ze zo te zien.

wat ik wel weet is dat een goeie bodybuilder is heen gegaan en het het de zoon van een vader en een moeder is.

http://www.musclesprod.com/bodybuil...nce-wisdom-for-those-who-have-a-first-chance/

nog een mooi stukje

ben bang dat er nog een paar zullen volgen

Idd de huidige generatie gebruikt nu mega dosissen tov van de oudere generatie die vallen straks bij bosjes dood neer imo

Hoewel ik nooit AAS heb gebruikt en het niet van plan ben, zoals Dorian Yates zelf zegt: tegenwoordig is er meer kennis en alles is veel beter overdraagbaar (kennis).

Yates zegt letterlijk dat hij het moest hebben van 2 gefotokopieerde boeken en de 'kennis' in de sportschool.

Kijk zoals op dit forum een aantal mensen met kennis ronddwaalt was de kans vroeger veel kleiner dat je iemand met kennis tegenkwam wat in het nadeel spreekt van de vroegere generatie in tegenstelling tot de huidige.

Ik blijf het lastig vinden Dorian zei dat ie 12 jaar lang gebruikt heeft, maar dat hij het relatief veilig vind en dat zijn zoon inmiddels ook al gebruikt heeft. Wat hij er wel bij zegt is dat het niet misbruikt heeft. probleem is dat het gebruik in de Vs dus verboden is en de pro's er dus niet snel over kunnen/willen praten. Meerdere pro's zijn opgepakt en zijn met justitie in aanraking gekomen

In het eerder geposte artikel over mike word juist weer gesteld dat die triple bypass niet gevolg was van zijn "supplementen" gebruik.

Daarnaast is het zo dat er maar een paar mensen van de pro's goed verdienen en de rest gewoon inkomsten uit andere dingen moeten hebben. Het is nl zo dat je een procard niet krijgt maar je moet ervoor betalen ook om hem te blijven behouden. Bij de meeste Proshows is het prijzengeld soweiso niet hoog

vanaf nature hart en nier problemen? of door aas gebruik.

valt me wel op dat ontzettend veel gebruikers hieraan doodgaan

Hartproblemen is doodsoorzaak nummer 1 of 2 (?) dus het komt gewoon weg heel erg veel voor. Alleen wanneer iemand vermoedelijk ongezond leeft wordt daar automatisch en logischer wijs de schuld aan gegeven.

Ik heb zelf toevallig vorige maand een compleet hartonderzoek laten doen ivm PVC's waar ik me aan stoorde.
Uit het onderzoek kwam dat ik een kerngezond hart heb. Het enige was dat mijn hart een paar procent groter is dan de gemiddelde waarde, maar volgens de cardioloog is dat niet zo raar gezien ik zelf ook vrij groot ben en al 10 jaar sport.

Mike Matarazzo zal waarschijnlijk meer gebruikt hebben dan ik, maar ik heb er zelf ook het nodige ingespoten de afgelopen 5 jaar en als dat echt zoveel invloed heeft op je hart zou ik dat zeker terug moeten zien.

huh? is ie natty msschn :D

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Meer = beter he tegenwoordig :thumb:

tegenwoordig? altijd al geweest, tegenwoordig is er gewoon meer variatie op de markt.

Hartproblemen is doodsoorzaak nummer 1 of 2 (?) dus het komt gewoon weg heel erg veel voor. Alleen wanneer iemand vermoedelijk ongezond leeft wordt daar automatisch en logischer wijs de schuld aan gegeven. Ik heb zelf toevallig vorige maand een compleet hartonderzoek laten doen ivm PVC's waar ik me aan stoorde. Uit het onderzoek kwam dat ik een kerngezond hart heb. Het enige was dat mijn hart een paar procent groter is dan de gemiddelde waarde, maar volgens de cardioloog is dat niet zo raar gezien ik zelf ook vrij groot ben en al 10 jaar sport. Mike Matarazzo zal waarschijnlijk meer gebruikt hebben dan ik, maar ik heb er zelf ook het nodige ingespoten de afgelopen 5 jaar en als dat echt zoveel invloed heeft op je hart zou ik dat zeker terug moeten zien.

Geen een lichaam is het zelfde. Jij hebt er dus geen last van wat natuurlijk super is! Alleen ik ken wel meer mensen die hartproblemen hebben die niet aangeboren zijn maar aan aas te danken zijn.

Terug
Naar boven