- Waardering
- 761
Wikipedia zegt toch van wel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tsja, lekker door knallen zonder je nier waardes te laten controleren. Lekker 500gr eiwitten per dag eten. En mensen krijgen vaak al een hartaanval terwijl ze 70kg vet vrije massa hebben. Wat denk je wat voor werk je hart moet doen als je 110kg vet vrije massa hebt...
Het leuke is dat die roids en shit allemaal niet nodig zijn, kijk maar naar Phil Heath...
beweert phil datie natty is ? Of hoe bedoel je dit. ben niet zo thuis in de BB wereld

Oh, god, where do I begin? I'd have to say that everything that led to my heart problem began the minute I started getting serious about competitive bodybuilding. In order to get bigger, I'd eat five, six, seven pounds of red meat a day, no vegetables. And I'd stay away from fruits because of their sugar.[8]Worst were the chemicals. I have so many memories of being alone in a hotel room the week, five days or two days before a contest, and doing unspeakable things to my bodysteroids, growth hormones, diureticsanything and everything that we as bodybuilders do to achieve a certain look.It has affected my whole life, so to all those guys who are on an eternal quest to have 21" arms and 20" calves, and who are so vain about their never-say-die attitude, I say, "Change your attitude." Worry about keeping that body of yours as healthy as possible, because it's going to have to last you not just through your next contest or to the end of your bodybuilding contract, but for a long time. And a long time for a human being is nothing. It goes by real quick, even quicker when your health is gone and you have nothing to stand live for.[9]
Idd de huidige generatie gebruikt nu mega dosissen tov van de oudere generatieWacht binnen 10, 15 jaar, er gaan er niet veel meer overblijven van die en de huidige generatie...
Idd de huidige generatie gebruikt nu mega dosissen tov van de oudere generatie die vallen straks bij bosjes dood neer imo
vanaf nature hart en nier problemen? of door aas gebruik.
valt me wel op dat ontzettend veel gebruikers hieraan doodgaan
Tsja, lekker door knallen zonder je nier waardes te laten controleren. Lekker 500gr eiwitten per dag eten. En mensen krijgen vaak al een hartaanval terwijl ze 70kg vet vrije massa hebben. Wat denk je wat voor werk je hart moet doen als je 110kg vet vrije massa hebt...
Het leuke is dat die roids en shit allemaal niet nodig zijn, kijk maar naar Phil Heath...

Hartproblemen is doodsoorzaak nummer 1 of 2 (?) dus het komt gewoon weg heel erg veel voor. Alleen wanneer iemand vermoedelijk ongezond leeft wordt daar automatisch en logischer wijs de schuld aan gegeven. Ik heb zelf toevallig vorige maand een compleet hartonderzoek laten doen ivm PVC's waar ik me aan stoorde. Uit het onderzoek kwam dat ik een kerngezond hart heb. Het enige was dat mijn hart een paar procent groter is dan de gemiddelde waarde, maar volgens de cardioloog is dat niet zo raar gezien ik zelf ook vrij groot ben en al 10 jaar sport. Mike Matarazzo zal waarschijnlijk meer gebruikt hebben dan ik, maar ik heb er zelf ook het nodige ingespoten de afgelopen 5 jaar en als dat echt zoveel invloed heeft op je hart zou ik dat zeker terug moeten zien.
huh? is ie natty msschn
tegenwoordig? altijd al geweest, tegenwoordig is er gewoon meer variatie op de markt.