AndroidHealthClinic

RIP Nasser El-Sonbaty

Rip

inb4 kix

Prettig fysiek, sneu zo jong.

Gaat lekker weer , de een na de ander..R.I.P !

dacht dat hij ouder was. rip anyway

RIP.. uiteraard niet zo verrassend dat het z'n nieren zijn.. tren =(

Weer een van de toppers die veel te jong is overleden .. RIP. Bazenfysiek!

Damn, RIP Nasser. Een van mijn oude favorieten.

Zag het vandaag ook op Facebook. Altijd spijtig om zo iets te horen.

RIP.. uiteraard niet zo verrassend dat het z'n nieren zijn.. tren =(
Dat was vooral vroeger een probleem met de kits, tegenwoordig met enth is dat niet echt een issue meer voor zover ik weet. Kan natuurlijk dat hij te weinig op controle is gegaan en/of al aangeboren probleem had.

Of een te grote inname van eiwit voor lange tijd, beschadigt je nieren ook.

What, Nasser El Sonbaty dies? How's this possible? Nobody knows exactly how this has happened yet, but several sources have confirmed that Nasser El Sonbaty has passed away at the age of 47. According to IFBB Pro Shawn Ray, the word on the street is that Nasser had kidney failure from kidney infection. As more info comes in, we'll keep you posted but this tragic story is sending shocks throughout the industry.

http://www.muscle-insider.com/news/nasser-el-sonbaty-dies

Of een te grote inname van eiwit voor lange tijd, beschadigt je nieren ook.

Mag je daar eens een studie van laten zien. Lange tijd veel eiwit is in principe alleen een probleem voor mensen met nierziekten. ;)

Edit: infectie, kijk, nooit te snel AAS of eiwit roepen maw.

Mag je daar eens een studie van laten zien. Lange tijd veel eiwit is in principe alleen een probleem voor mensen met nierziekten. ;)
Moet zelfs de eerste bloedresultaten van een bb'er nog zien met een verminderde nierfunctie, nu zegt dat niks, maar toch.

Dat was vooral vroeger een probleem met de kits, tegenwoordig met enth is dat niet echt een issue meer voor zover ik weet. Kan natuurlijk dat hij te weinig op controle is gegaan en/of al aangeboren probleem had.

Wordt alsnog gemixt met EO. Je hebt gelijk dat Enanthaat minder schadelijk is maar ik denk de doseringen die zij nemen kom je alsnog in de gevarenzone terecht.

Phil Hernon zei op PM dat iedereen die aan de tren zit of ooit heeft gezeten wel tegen dialyse aanloopt vroeger of later.

R.i.p. my friend.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 10:58 ----------

woops een beetje grote foto, sorry

Terug
Naar boven