Fitness Seller

Ripped! - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Het effectief verbranden van vet en verminderen van hongergevoel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Twee weken met pauze's.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? één capsule per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle verzending, diverse goodies, erg goeie service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Nvt, kostprijs €14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Dit is een prima fatburner met bewezen ingrediënten. De prijs-kwaliteit verhouding is top, zoals de meeste bodyenfitshop producten.

Mijn review:

Toen Ripped! uit kwam, zag het er interessant uit. Het probleem, zoals met vele fatburners, is dat ze niet altijd zo goed werken als dat de fabrikant beloofd.

Om deze reden besloot ik contact op te nemen met Bodyenfitshop om dit product te testen. Ilco ( Bodyenfitshop ) is hier mee akkoord gegaan en heeft mij een verpakking Ripped! gestuurd met 60 capsules. Ook kreeg ik hier nog een potje raspberry ketones bij. Vervolgens ben ik Ripped! gaan testen.

Ripped! Voor de training:
Bij het nemen van Ripped! voor de training merk ik een verhoogde concentratie en beschik ik over meer energie. Ook ga ik hier meer van zweten, wat o.a. betekend dat er afvalstoffen worden afgevoerd. Prima dus.

Ripped! in de ochtend:

Bij het nemen van Ripped! in de ochtend merk ik eigenlijk hetzelfde. Een andere handige bijkomstigheid is het verminderen van het hongergevoel. Ik heb gedurende dag veel minder last van vreetbuien en dergelijke. Dit is één van de redenen waardoor ik een fatburner zou kopen. Ook overdags dus meer zweet, wat nadelig kan zijn in bepaalde ruimtes. ( Werk, school etc. )

Ook ben ik wat meer vet verloren, zonder het aanpassen van mijn voeding of trainschema.
Vervolgens heb ik ook nog een aantal personen Ripped! laten testen. Hieronder hun bevindingen;

Een meisje van 14 met een gezond BMI;
Meer energie, minder honger, meer zweten.

Een jongen van 19 jaar met licht overgewicht
Minder honger, meer last van zweten. Meer energie was bij dit persoon niet van toepassing.

Een vrouw van 51 met licht overgewicht
Absoluut minder honger, een beetje richting misselijk maar niet vervelend. Ook ervaarde dit persoon meer concentratie.


Kopen of niet kopen?

Ja. Ik raad dit product absoluut aan voor mensen die een duwtje in de rug kunnen gebruiken bij het verbranden van vet.

Ripped-fatburner-150x150.jpg
 
Artificiële zoetstoffen zijn 100x erger dan suiker, wat begrijp je niet? Als je om suikers ga klagen neem helemaal geen whey met smaak.

Hier komt de anti-b&f leger weer tevoorschijn lmao

Wat een onzin, genoeg goede whey's met smaak die niet vol suiker gepropt zitten met een beperkte hoeveelheid artificiële suikers. En de vraag is dan nog welke zoetstoffen erin zitten. En vergelijk dat eens met de mogelijke nadelen van fructose of sucrose.

En vergeet niet dat de vanille smaak getest is.
 
Artificiële zoetstoffen zijn 100x erger dan suiker, wat begrijp je niet? Als je om suikers ga klagen neem helemaal geen whey met smaak.

Hier komt de anti-b&f leger weer tevoorschijn lmao

Het is niet dat ik dat niet begrijp, het klopt niet!!! Met bijvoorbeeld stevia of aspartaan is in normale hoeveelheden niets mis. Heb je daar anders een bron over niet gesponsord door suikerproducenten?
 
Goeie reply jij begrijpt het principe ervan tenminste! Zou bij whey toch wel wat vaker voor naturel mogen gaan vind ik...
 
Goeie reply jij begrijpt het principe ervan tenminste! Zou bij whey toch wel wat vaker voor naturel mogen gaan vind ik...

Sowieso nooit producten van bodyenfitshop kopen!

Bodyenfit heeft jarenlang mensen opgelicht door 20% minder eiwitten in hun producten te doen dan op het label vermeld staat. Ook zitten er veel meer koolhydraten in dan op het label vermeld staat.

Verder worden er van vitamines en mineralen altijd goedkoop afgekeurde partijen opgekocht. Veel mensen zijn nog steeds niet op de hoogte van deze schandalen. Mocht je dus mensen kennen die nog steeds bodyenfit gebruiken waarschuw ze dan!

Meer info:


http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/onafhankelijke-labtest-whey-perfection-378064/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-perfection-23-eiwit-bodyenfitshop-nl-379318/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...itshop-nl-testresultaten-labels-topic-378272/

http://www.supplementlabtest.com/
 
Negatieve aandacht is ook aandacht, elke keer als zo n topic omhoog gaat word die naam weer onthouden.
Beter stilletjes vergeten onderhand.
 
Dat gaat lastig als die B&F marketeers hele tijd zitten te bumpen, kansloos volk. Ik pleit voor een ban.
 
Vond het maar niks en mijn vriendin ook niet. Puur commercieel product waar je hoofdpijn en maagzuur van krijgt.
 
Het zal wel door bepaalde stofjes komen maar zo zie je toch dat veel mensen hier verschillend op reageren...
 
Back
Naar boven