Mensen,
Ik heb hier al verscheidene topics geopend over een trainingschema, en iedereen raadde mij aan om Stronglifts of Rippetoe te gaan doen.
Nou ik heb vandaag voor het eerst Rippetoe gedaan en het was SUPER
!
Ik vind het een fijn schema:
-Workout A
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift
*2x8 Dips
-Workout B
3x5 Frontsquat
3x5 Press
3x5 Bent Rows
*2x8 Chin-ups
Ik heb dus vandaag workout A gedaan en vond het fijn om te doen, alleen denk ik dat mijn gewichten te zwaar zijn, voor jullie is het een lachtertje maar ik ben ook een beginner
Frontsquat 20 KG
Bench Press 35 KG
Deadlift 30 KG
Frontsquat is vrij laag omdat ik deze eigenlijk nooit gedaan, en veilig wil beginnen. Hoe hoog in de gewichten moet je beginnen, moet het echt al vrij zwaar zijn of gewoon laag beginnen omdat je per training toch snel omhoog gaat met gewichten ( 5 KG per training ) ?
Wat zeggen jullie ervan?
Groeten Murray
Ik heb hier al verscheidene topics geopend over een trainingschema, en iedereen raadde mij aan om Stronglifts of Rippetoe te gaan doen.
Nou ik heb vandaag voor het eerst Rippetoe gedaan en het was SUPER
!Ik vind het een fijn schema:
-Workout A
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift
*2x8 Dips
-Workout B
3x5 Frontsquat
3x5 Press
3x5 Bent Rows
*2x8 Chin-ups
Ik heb dus vandaag workout A gedaan en vond het fijn om te doen, alleen denk ik dat mijn gewichten te zwaar zijn, voor jullie is het een lachtertje maar ik ben ook een beginner
Frontsquat 20 KG
Bench Press 35 KG
Deadlift 30 KG
Frontsquat is vrij laag omdat ik deze eigenlijk nooit gedaan, en veilig wil beginnen. Hoe hoog in de gewichten moet je beginnen, moet het echt al vrij zwaar zijn of gewoon laag beginnen omdat je per training toch snel omhoog gaat met gewichten ( 5 KG per training ) ?
Wat zeggen jullie ervan?
Groeten Murray