XXL Nutrition

Risico beschadingen Hypofyse test 250mg 8 weken?

Hunter020

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Beste DBB'ers, ik ben sinds 2 weken begonnen met mijn eerste kuur (Testo-E 250mg per week voor 8 weken) als nakuur neem ik Nolvadex 20mg per dag voor 1 maand. Nu heb ik gehoord dat er bij elke kuur het risico bestaat dat de natuurlijke werking van het aanmaken van testosteron (na de kuur) naar de kloten gaat en ook niet meer herstelt. Als ik het goed heb zou dit dan moeten liggen aan het feit dat de Hypofyse beschadigt is en dus niet meer correct functioneert (correct me if i'm wrong) Mijn vraag is echter hoe groot is die kans bij het nemen van de minimale dosis en wordt het risico aanzienelijk hoger bij het gebruik van hogere concentraties ?

Alvast bedankt voor jullie tijd

groter dan normaal op jou leeftijd

• Topic Starter Topic Starter
Aangezien mijn lul te groot is in vergelijking met de rest van mijn lichaam en hier snel verandering in wou brengen

Laatst bewerkt:
Waarom wacht je niet 2 jaar en dan 12 weken 500mg? Meer gains en minder risico.

edit: zie al dat je kuurt :P

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ja ga ik ook doen man thx!

Herstel van eigen aanmaak kan altijd, tenzij je een grote uitzondering bent.

Er zijn in totaal tien cases in de gehele literatuur van vermeende AAS geinduceerde secundaire hypogonadie die niet wegtrket (dus dat de hypofyse geen adequate hoeveelheid LH & FSH meer afgeeft). Tien. Meer niet, en gezien het case studies zijn is het maar de vraag of het uberhaupt door AAS komt, of dat men altijd al wat mankeerde.

Neemt niet weg dat er andere dingen zijn om je zorgen om te maken.

Terug
Naar boven