XXL Nutrition

Roaccutane + winstrol inject

wipem

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
hoi

Ben al een dikke maand roaccutane 20 mg aan het nemen en het lijkt erop dat ik het nog zal moeten nemen tot eind juni.
Nu wou ik voordat ik vertrek op vakantie in juli nog een winstrol kuurtje doen, met tabs weet ik dat het niet zou gaan ivm lever maar zou het met inject wel gaan? Ik weet dat het de gewrichten extra zal uitdrogen of zoiets maar valt dit niet best mee?
En als het echt niet gaat met winstrol heeft iemand dan suggesties om nog iets anders te gebruiken?

Thanx

Zowel de winstrol tabs als injects zijn 17aa, dus beide zijn even zwaar voor je lever.

Ik zou geen leverbelastende kuur doen als je aan de roa zit!

Onder de 21 geen advies btw!

...

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 20:23 ----------

Zowel de winstrol tabs als injects zijn 17aa, dus beide zijn even zwaar voor je lever.

7. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten!!! 21 ???

Ow 20? Ik dacht 21..

Sorry dan :)

Maja, had wel mn advies al gegeven en dat blijft staan dus :)

Winstrol zorgt voor een vettige huid en Roa droogt je huid uit

Je roa zal niet veel resultaat boeken met winny erbij, ze werken elkaar tegen

Voor de leverbelastiging moet je minder aantrekken, roa is niet ZO schadelijk als de meeste beweren (tenzij je al hoge dosissen gaat gebruiken), heb je schrik .. controlleer je bloed afentoe

Voor de leverbelastiging moet je minder aantrekken, roa is niet ZO schadelijk als de meeste beweren (tenzij je al hoge dosissen gaat gebruiken), heb je schrik .. controlleer je bloed afentoe

Roa zal juist voorkomen dat je pukkels krijgt tijdens welke kuur dan ook.
En 20mg is inderdaad niet heel hoog, maar ik zou altijd bloedwaarden controleren, maar dat is sowieso al verstandig als je kuurt.

Veel gasten hier pakken ROA op 20 mg. om de dag om acné tegen te gaan on cycle right? Zou het zelf niet pakken i.c.m 17aa's.

• Topic Starter Topic Starter

Inject passeert toch maar 1 maal de lever en tabs 2 maal. Dus is de inject toch veel minder belastend?

---------- Post toegevoegd Wed 14 Mar 2012 om 16:44 ----------

Van test krijg ik al hevige acne, dus zijn er nog andere opties waarbij ik gegarandeert geen acne krijg en toch samen met de roa kan nemen?

Wacht toch gewoon tot je roa kuur gedaan is.
Als je nu pukkels hebt, en je gaat kuren ben je aan het dweilen met de kraan open.
Zorg dat je terug een mooie huid hebt en zorg dat je wat roa weggesmokkeld hebt, en doe dan eens een kuurtje met lage dosis roa.

Als je zo'n erge ontstekingen krijgt, dat ze je 2 maand elke dag op 32mg cortisone pillen zetten, zul je wel ander piepen over je acne.
Maw het is nu mss geen pijnlijke of storende acne, maar het zou zomaar eens kunnen als je terug met je hormonon begint te spelen. Niet doen.

Lijkt me veel beter plan.

advice please....

Hello everyone,
I'm an aussie living in Holland. I can speak and read Dutch perfectly, but my writing is a bit dodgy...so sorry about that. I've been training for some years and I'm keen to try a course of steroids. Have no idea where to start, or where to buy....but I want to do it right. Can anyone please give me some advice? Cheers....

Hello everyone,
I'm an aussie living in Holland. I can speak and read Dutch perfectly, but my writing is a bit dodgy...so sorry about that. I've been training for some years and I'm keen to try a course of steroids. Have no idea where to start, or where to buy....but I want to do it right. Can anyone please give me some advice? Cheers....

Hello,u shouldn't ask for sources here or(where 2 buy)

U better read some stuff,do a littlebit research and than come

with a proposal in the aas section...grtz

Laatst bewerkt:
Denk dat je van winny (dht) meer acne krijgt dan van test.

nee heb al eens winny gedaan en had er toen zo goed als geen last van. Kreeg het enkel na mijn test only kuur tijdens de nakuur... Dus ligt het dan aan de test of aan de nakuur?

nee heb al eens winny gedaan en had er toen zo goed als geen last van. Kreeg het enkel na mijn test only kuur tijdens de nakuur... Dus ligt het dan aan de test of aan de nakuur?

Kijk,ik nam mijn eerste kuur en ik kreeg puisten(minimaal)terwijl ik als puber

helemaal onder stond(beetje overdreven) dus ben er gevoelig voor,

nu begon ik met de nakuur en wat denk je!? Jah juist,ik stond onder

vd puisten dus ...Komt denk ik door je hormoonschommeling!

Laatst bewerkt:

Precies, ik kreeg ook past las in m'n nakuur. Denk mede door nolvadex.

Probleem is dat nolvadex ook wel zwaar is voor de lever, als je daar nog Roa bij gaat slikken..

Precies, ik kreeg ook past las in m'n nakuur. Denk mede door nolvadex.

Probleem is dat nolvadex ook wel zwaar is voor de lever, als je daar nog Roa bij gaat slikken..

Dus het ligt niet aan de test?
want ik wou binnekort met nieuw kuurtje test verhogen naar 500EW en stacken met tren ofzo...
Maar dan hoef ik me niet te verwachten aan nog meer acne of wel?want heb het er wel voor over maar als het nog meer zou zijn begin ik toch te twijfelen :(

---------- Post toegevoegd Sun 25 Mar 2012 om 20:30 ----------

Dus het ligt niet aan de test?
want ik wou binnekort met nieuw kuurtje test verhogen naar 500EW en stacken met tren ofzo...
Maar dan hoef ik me niet te verwachten aan nog meer acne of wel?want heb het er wel voor over maar als het nog meer zou zijn begin ik toch te twijfelen :(

Als jij off gaat krijg je gewoon grote hormoonwisselingen, daarnaast staat nolvadex bekend dat het ook acne kan veroorzaken. Kan een ophoping zijn.

Maja ook per persoon verschillend.. Maar ik denk dat je PCT meer risico loopt.

Nolva is niet zwaar voor de lever.

Kan ik de acne, of een groot deel ervan dan verhinderen als ik op tijd aan de roa begin? In het begin van de nakuur of vroeger ofzo? Ben vorige keer pas begonnen 2weken na de nakuur toen ik al helemaal vol stond op mijn rug

Alleen roa is wat dat betreft 'sterker' dan de winny, dus je huid zal veel minder/niet vettig worden.

Ik zou me er inderdaad niet zo druk om maken, op 20mg/dag roa heb ik nog nooit iemand gehoord over afwijkende bloedwaarden

Terug
Naar boven