Fitness Seller

Road to the flexcup, kuurlog!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Komt in orde;)
 
goed fysiek hoor, en je kan nog meedoen met junioren nice!
 
Yep ben net 21 dus kan meedoen met junioren
 
In! Mooi gewicht voor een junior!

Je geeft aan dat je weer On bent dus je bent al vroeg begonnen met kuren? Hoeveelste kuur is dit nu?
 
3e kuur is het nu
 
In, de kans bestaan zomaar dat we bij elkaar staan denk ik :D
 
Hahahah ook dklas junioren?
 
Word m'n eerste wedstrijd dus zal bij D moeten beginnen denk ik.
En ben 20 jaar dus junioren idd.
Inschrijven moet ik vrijdag regelen als dat nog gaat dan
 
Gaat nog wel is nog niet vol ofzo
Hoeft niet perse d als je tijdens het wegen er goed uitziet zet de jury je sws op c
 
Succes, ga deze ook even volgen :)

heb zelf logje lopen moest het je interesseren
geen wedstrijd ambities tho
 
@TS: je had het over een nieuw UG merk? En een topic in de nep / echt sectie maar vind daar geen topic
 
Zojuist pr bench verbroken 145kilo 3x gaat lekker tot nu toe ben 1.5kilo zwaarder voornamelijk vocht denk ik helaas. Houd jullie op de hoogte
 
Het heet trouwens geen flexcup meer he:P ,dikke bench!
 
Hahahaha jaa ik weet sapcup maar ik noem het liever fkex hahaha
 
Beste mensen heb doordeweeks niet veel tijd om te posten omdat ik bezig ben met werk overdag en savonds school en gym.

Ff een update merk in kracht weldegelijk veel verschil 3n ben 2.5kilo zwarder sinds begin van de kuur.

Morgen ga ik me vet weer laten meten dus dan laat ik het meteen weten
 
Succes kerel! Ben benieuwd, ga zelf ook de sapcup doen, eerste wedstrijd..echter niet meer de junioren :)
 
lekkere bench man! nice!
 
yes we know je bent druk ect, maar update zou nice zijn :D
 
Hahahaha oke bij deze een update: weeg nu 102kilo op lege maag ofcourse en zit op 10proc vet me buik en onderrug zit de meeste vet, buik is altijd al een zwak punt geweest dus die train ik nu dagelijks volop. Heb volgende week weer een meting en ik ga voor de 9proc dus dagelijks 30mij stairmaster met de zekfde dieet tot nu toe aan de hand daarvan gan ik dus me dieet aangepast krijgen en hoge en lage carbdays.



uploadfromtaptalk1442066570654.jpg
 
Netjes!!

En je benen zijn dik in orde!
 
Back
Naar boven