AndroidHealthClinic

Road to the flexcup, kuurlog!!

Inn, succes bro :thumb:

Hahahaha oke bij deze een update: weeg nu 102kilo op lege maag ofcourse en zit op 10proc vet me buik en onderrug zit de meeste vet, buik is altijd al een zwak punt geweest dus die train ik nu dagelijks volop. Heb volgende week weer een meting en ik ga voor de 9proc dus dagelijks 30mij stairmaster met de zekfde dieet tot nu toe aan de hand daarvan gan ik dus me dieet aangepast krijgen en hoge en lage carbdays.

uploadfromtaptalk1442066570654.jpg

Goed fysiek man! Succes met de prep :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Thnx mensen, houd jullie voort vaker op de hoogte. Vandaag is t legdayy dus knallen maar

Je gear slaat dus goed aan? Nieuwe UG merk toch?
Ja nieuw ug merk, slaat super aan. Als je producten de juiste dosering bevatten als wat er op het label vermeld staat wel. Niet ondergedoseerd als de meeste merken van nu maar 250mg is ook 250mg!

Ja nieuw ug merk, slaat super aan. Als je producten de juiste dosering bevatten als wat er op het label vermeld staat wel. Niet ondergedoseerd als de meeste merken van nu maar 250mg is ook 250mg!

Jouw topic is niet terug te vinden. Afkortingen van merken mogen toch altijd wel genoemd worden, zoals ep en epl?

Yes die topic is verwijderd door een admin ofzo denk ik. Noem het merk maar IG dan

Hahahah nee je hebt nog niet veel gemist, lab is nog in volle.produxtie de eerste batches zijn pas geproduceerd kreeg ik te horen. Binnen een korte tijd is het een de best gekochte merk in nl gegarandeerd. Ga op 400mg denk 3 keer zo hard als 400mg van ep

Heb de hele dog door gelezen, respect man! Echt baas!!

Hahahaha oke bij deze een update: weeg nu 102kilo op lege maag ofcourse en zit op 10proc vet me buik en onderrug zit de meeste vet, buik is altijd al een zwak punt geweest dus die train ik nu dagelijks volop. Heb volgende week weer een meting en ik ga voor de 9proc dus dagelijks 30mij stairmaster met de zekfde dieet tot nu toe aan de hand daarvan gan ik dus me dieet aangepast krijgen en hoge en lage carbdays.

uploadfromtaptalk1442066570654.jpg

nice!

Hoe heet dit merk en waar verkrijgbaar? ?

ben ook wel benieuwd naar de ervaringen van PRL!

en IG ?? nog nooit van gehoord... maakt me toch nieuwschierig ^^

de naam begint met "Iron" en tweede vul zelf maar aan "G.N.T.CS" ;-)
na de G en na de N en na de T komt altijd 1 letter namelijk de klinker letters voor :p

ijzeren genen in't nederlands LOL :p hahaha

En hoe gaat het hier? Nog steeds hard?

Inn succes man!

zeer nice fysiek man ik volg

Terug
Naar boven