MuscleMeat

rock werchter 2007

Werchter moet toch verder ook niet veel te doen zijn
behalve muziek? Dat vind ik het leuke aan Lowlands,
je hebt gewoon bijna te veel te doen en te zien.

• Topic Starter Topic Starter
Vanop een site van Metallica (Metallica World - The most interactive Metallica fansite on the web!)

Metallica to tour this summer

Here we go again!! Metallica will be playing again this summer. We will keep you posted as soon as we here more about it but these are the rumored dates that they may be playing. Get your holiday booked now!!

FESTIVALS

Thursday June 28 Serbia Zredjanin, Saturday June 30 Spain Madrid, Sunday July 1 Belgium Werchter , Tuesday July 3 Greece Athens

METALLICA + support(s):

Thursday July 5 Austria Vienna, Sunday July 8 England Wembley, Tuesday July 10 Norway Oslo, Thursday July 12 Sweden Stockholm, Sunday July 15 Finland Helsinki, Wednesday July 18 Russia Moscow

top!!!
zijn ook al gepasseerd maar WTF?! :rocknana:

metalllica :bow:

Cool, marilyn manson, metallica, my chemical romance, allemaal goeie namen :) verder weet ik daar ook nog een adres kei dicht tegen de festival weide waar ik op den hof mag slapen :D dus ik zit dichter dan de mensen op camping A bvb...

Verder is dit ook nog eens een "event" zonder dat ik mijn vriendin meeneem :)... hopelijk wordt het tof :p

als 'Tallica komt ben ik zeker van de partij !!!! :rocker: :rocker: :rocker:

hopelijk komen Marilyn Manson en de Beastie Boys op dezelfde dag

de rest van de groepen vind ik maar k*t, behalve Pearl Jam misschien,
maar die moeten het dan ook enkel nog hebben van hun debuutplaat, de rest van hun platen is niet veel soeps...

ik hoop ook dat pearl jam meer speelt uit hun alive periode, dan word het garantie een feestje!!!

:rocknana:

Wie deze zomer naar Rock Werchter wil, zal daarvoor aardig in de beugel mogen tasten. De ticketprijs voor een ticketje stijgt maar liefst met een kwart. Voor een combiticket betaal je dit jaar 160 euro. Voor die prijs krijg je toegang tot de festivalweide voor vier dagen en een treinticket (geldig vanuit elk Belgisch treinstation) is in de prijs inbegrepen.

Vorig jaar betaalde je voor eenzelfde combiticket nog 132 euro. Een dagticket wordt liefst 15 euro duurder i.v.m. die van vorig jaar. Deze kosten dit jaar 75 euro. Enkel de zaterdag zal goedkoper zijn omdat het budget die dag lager ligt. Een campingticket, ongeacht de duur van het verblijf, kost nog eens 17 euro extra. Op die manier ben je al snel 177 euro kwijt voor een weekendje Werchter, reservatiekosten, drank en eten nog niet meegeteld.

De prijsstijging is volgens organisator Hermans Schueremans noodzakelijk. Hij verkiest een harde concurrentieslag boven het bijstellen van de ambities van het festival.

inderdaad, daarjuist ook op stubru gehoord
maja hou me toch niet tegen om te gaan hoor!
elk jaar is het weer het hoogtepunt van de zomer!!!

wtf ben nog de prijzen gewend van toen we naar torhout gingen maar de line-up ziet er goed uit zal eens zien want ik heb al iets staan in dat weekend

tja en dan komt er nog een hoop bij voor de drank

wtf ben nog de prijzen gewend van toen we naar torhout gingen maar de line-up ziet er goed uit zal eens zien want ik heb al iets staan in dat weekend

tja en dan komt er nog een hoop bij voor de drank
1996

Dit festival bestond voor het eerst uit 2 dagen.

[bewerk] Dag 1

* Humo Hoofdpodium: Skunk Anansie, Dog Eat Dog , Grant Lee Buffalo, Foo Fighters, Therapy?, David Bowie
* Studio Brussel Zijpodium: Meshell Ndegeocello, Fun Lovin' Criminals, Moby, Underworld, The Prodigy

[bewerk] Dag 2

* Humo Hoofdpodium: Metal Molly, Presidents of the United States of America, House of Pain, Afghan Whigs, Alanis Morissette, Sepultura, Rage Against The Machine, Red Hot Chili Peppers, Neil Young & Crazy Horse
* Studio Brussel Zijpodium: Moloko, Moondog Jr., Pulp, Massive Attack, Radiohead, Björk

:bow::bow: was er ook en blijf eraan denken

ik ga waarschijnlijk met m'n broer, een dbb meet zou super zijn ;)

holy shit tis retro jaar precies, de Smashing Pumpkins komen naar pinkpop :bow: en hopelijk ook naar werchter dan :bow:

goeie oude tijden gaan herleven heb wel goede tijden gehad begin negentigger jaren op die festivals beachrock in de panne was ook goed torhout was helemaal ok en dan de kleinere festivallekes gewoon beesten toen

goeie oude tijden gaan herleven heb wel goede tijden gehad begin negentigger jaren op die festivals beachrock in de panne was ook goed torhout was helemaal ok en dan de kleinere festivallekes gewoon beesten toen
earect was ook super in torhout, helaas eenmalig :(

tja roxxe heb genoeg gezien in torhout maar of ik dat allemaal echt meegemaakt heb toen was zo ongeveer de hele dag in hogere sferen (hahahaha wel lekker trouwens) maar wij sliepen toen altijd bij de plaatselijke voetbalvereniging op het terrein was ook gezellig bbq drinken wat roken

Terug
Naar boven