roberto24
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Werchter moet toch verder ook niet veel te doen zijn
behalve muziek? Dat vind ik het leuke aan Lowlands,
je hebt gewoon bijna te veel te doen en te zien.

verder weet ik daar ook nog een adres kei dicht tegen de festival weide waar ik op den hof mag slapen
dus ik zit dichter dan de mensen op camping A bvb...
... hopelijk wordt het tof 
wtf ben nog de prijzen gewend van toen we naar torhout gingen maar de line-up ziet er goed uit zal eens zien want ik heb al iets staan in dat weekend
tja en dan komt er nog een hoop bij voor de drank
1996
Dit festival bestond voor het eerst uit 2 dagen.
[bewerk] Dag 1
* Humo Hoofdpodium: Skunk Anansie, Dog Eat Dog , Grant Lee Buffalo, Foo Fighters, Therapy?, David Bowie
* Studio Brussel Zijpodium: Meshell Ndegeocello, Fun Lovin' Criminals, Moby, Underworld, The Prodigy
[bewerk] Dag 2
* Humo Hoofdpodium: Metal Molly, Presidents of the United States of America, House of Pain, Afghan Whigs, Alanis Morissette, Sepultura, Rage Against The Machine, Red Hot Chili Peppers, Neil Young & Crazy Horse
* Studio Brussel Zijpodium: Moloko, Moondog Jr., Pulp, Massive Attack, Radiohead, Björk

was er ook en blijf eraan denkenSepultura is dit jaar terug op festivals, en volgens de geruchten met Max Cavalera!![]()
Sepultura is dit jaar terug op festivals, en volgens de geruchten met Max Cavalera!![]()

earect was ook super in torhout, helaas eenmaliggoeie oude tijden gaan herleven heb wel goede tijden gehad begin negentigger jaren op die festivals beachrock in de panne was ook goed torhout was helemaal ok en dan de kleinere festivallekes gewoon beesten toen