AndroidHealthClinic

Rock Werchter 2008 : nieuwe namen bekend

• Topic Starter Topic Starter
ja, prijzen zijn schandalig duur... zelf voor de werkende burger :(

zit zelf nog te twijfelen : graspop of werchter... allebei is wat aan de dure kant... is maar een week verschil
nog een nachtje over slapen :zzz:

En iedereen maar zagen dat 't te duur is (dat is 't ook, daar niet van), ga dan niet! Als iedereen die 't te duur vindt ook daadwerkelijk eens NIET zou gaan, wordt die Schueremans eens op z'n plaats gezet en zullen die prijzen wel minder of niet stijgen. Een weekend zuipen, 'n groep of 4 meepikken en 500euro armer, leuk is dat.
Ik ben nog naar Graspop geweest voor 40-50euro voor 2 dagen. En dat is van net voor de eeuwwissel als ik me niet vergis (amper 10 jaar geleden dus). Nu al 130eur...? Waar gaat dat naartoe? Boycotten die handel, zeg ik, nah!

Inderdaad!! Kaka is bruin...

ik doe dour festival weer aan, of nature one in Duitsland.

En iedereen maar zagen dat 't te duur is (dat is 't ook, daar niet van), ga dan niet! Als iedereen die 't te duur vindt ook daadwerkelijk eens NIET zou gaan, wordt die Schueremans eens op z'n plaats gezet en zullen die prijzen wel minder of niet stijgen. Een weekend zuipen, 'n groep of 4 meepikken en 500euro armer, leuk is dat.
Ik ben nog naar Graspop geweest voor 40-50euro voor 2 dagen. En dat is van net voor de eeuwwissel als ik me niet vergis (amper 10 jaar geleden dus). Nu al 130eur...? Waar gaat dat naartoe? Boycotten die handel, zeg ik, nah!

haha, m'n vader zegt net hetzelfde : ze zouden Werchter beter eens boycotten zodat de prijzen weer dalen.
vorig jaar op straat nog een muurgraffiti gezien : boycot Werchter :D
ik herinner me wel dat ze x aantal jaar geleden eens een zeer luizige affiche hadden en dat er toen met moeite maar 20.000 man geweest was. hopelijk komt het er ooit nog eens van, al vrees ik ervoor.

en die Schueremans is gewoon crapuul : onlangs nog bij de vrt zijn interviewer die na het gesprek een sigaretje stond te roken veel kankers toegewenst + een telefoon aan de receptie vernietigd... trieste gast...

Nou ja, dan moeten ze (we) ALLE festivals boycotten want ze zijn ALLEMAAL duur. Wat op zich ook logisch is want die artiesten hierheen halen kost ook geld natuurlijk.

idd, maar nu Slayer komt overweeg ik wel te gaan...
ga nog ff afwachten hoe hoog ze op de affiche komen te staan + wie er die dag nog zal komen.

slayer is vet, jay z ook... hmmmmz eens even nadenken.. wil wel heel graag.

Ik baal zo dat awakenings festival samen met de Dutch TT valt.

Nou ja, dan moeten ze (we) ALLE festivals boycotten want ze zijn ALLEMAAL duur. Wat op zich ook logisch is want die artiesten hierheen halen kost ook geld natuurlijk.

Wat een flauwekul, alsof op ieder festival het bier 2,5 euro kost. :rolleyes: Ik ga jaarlijks naar Duitsland voor festival(s) en betaal 2 euro voor 'n halve liter, en 3euro voor 'n half kip aan't spit met frieten. Ok, het zijn dan wel brute metal-fests, maar dat rechtvaardigd de huidige woekerprijzen niet.
Trouwens voor hoeveel bands ga jij naar een festival? Tussen de 2 en 10 bands ofzo!!?? De meeste mensen gaan voor de "sfeer" en "omdat hun maten gaan" of "om zich eens een weekend lam te zuipen". Een alleenstaand optreden in een zaal heeft imo 1000x meer sfeer & charme + het geluid is nog 'tig keer zo goed als in openlucht.

Wat een flauwekul, alsof op ieder festival het bier 2,5 euro kost. :rolleyes: Ik ga jaarlijks naar Duitsland voor festival(s) en betaal 2 euro voor 'n halve liter, en 3euro voor 'n half kip aan't spit met frieten. Ok, het zijn dan wel brute metal-fests, maar dat rechtvaardigd de huidige woekerprijzen niet.
Trouwens voor hoeveel bands ga jij naar een festival? Tussen de 2 en 10 bands ofzo!!?? De meeste mensen gaan voor de "sfeer" en "omdat hun maten gaan" of "om zich eens een weekend lam te zuipen". Een alleenstaand optreden in een zaal heeft imo 1000x meer sfeer & charme + het geluid is nog 'tig keer zo goed als in openlucht.

Ok, sorry. :rolleyes: Niet allemaal. Veel festivals in NL/BE dan, weet ik veel. Lowlands en Pinkpop zijn ook duur, eendaagse festivals zoals Dance Valley en Mystery Land zijn ook redelijk duur etc.

Wat wil je trouwens met dat laatste gedeelte zeggen? Een optreden in een zaal heeft meer sfeer, ok.

Ok, sorry. :rolleyes: Niet allemaal. Veel festivals in NL/BE dan, weet ik veel. Lowlands en Pinkpop zijn ook duur, eendaagse festivals zoals Dance Valley en Mystery Land zijn ook redelijk duur etc.

Wat wil je trouwens met dat laatste gedeelte zeggen? Een optreden in een zaal heeft meer sfeer, ok.

haha maar dat zijn dan ook geen festivals maar gewoon cheape volksvermaak waarbij de enige bedoeling is om de mensen financieel uitte zuigen.

haha idd, die gekke penischef toch :D

... dubbelpost.

effe werchter afbreken en dan +1 bij pukkelpop zetten... :sukkeltje:

:no:

kom eens naar Dour festival n Wallonie en je zal zien dat feesten, festivallen, rondbuffelen, jezelf drogeren, volzuipen en rondnken een nieuwe dimensie krijgen ;)

Met heel DBB naar Dour :hedbang:
Tomorrowland is ook :heart:

Terug
Naar boven