Hehe, waar is de tijd naar toe dat Sepultura daar op het podium stond![]()
Ja, was geweldig hé. Was in 1994 geloof ik. Ik was er toen ook.

Therapy? Clawfinger, Zack de la Rocha

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe, waar is de tijd naar toe dat Sepultura daar op het podium stond![]()

ja, prijzen zijn schandalig duur... zelf voor de werkende burger
zit zelf nog te twijfelen : graspop of werchter... allebei is wat aan de dure kant... is maar een week verschil
nog een nachtje over slapen![]()

En iedereen maar zagen dat 't te duur is (dat is 't ook, daar niet van), ga dan niet! Als iedereen die 't te duur vindt ook daadwerkelijk eens NIET zou gaan, wordt die Schueremans eens op z'n plaats gezet en zullen die prijzen wel minder of niet stijgen. Een weekend zuipen, 'n groep of 4 meepikken en 500euro armer, leuk is dat.
Ik ben nog naar Graspop geweest voor 40-50euro voor 2 dagen. En dat is van net voor de eeuwwissel als ik me niet vergis (amper 10 jaar geleden dus). Nu al 130eur...? Waar gaat dat naartoe? Boycotten die handel, zeg ik, nah!
idd, maar nu Slayer komt overweeg ik wel te gaan...
ga nog ff afwachten hoe hoog ze op de affiche komen te staan + wie er die dag nog zal komen.
Nou ja, dan moeten ze (we) ALLE festivals boycotten want ze zijn ALLEMAAL duur. Wat op zich ook logisch is want die artiesten hierheen halen kost ook geld natuurlijk.
Ik ga jaarlijks naar Duitsland voor festival(s) en betaal 2 euro voor 'n halve liter, en 3euro voor 'n half kip aan't spit met frieten. Ok, het zijn dan wel brute metal-fests, maar dat rechtvaardigd de huidige woekerprijzen niet. Wat een flauwekul, alsof op ieder festival het bier 2,5 euro kost.Ik ga jaarlijks naar Duitsland voor festival(s) en betaal 2 euro voor 'n halve liter, en 3euro voor 'n half kip aan't spit met frieten. Ok, het zijn dan wel brute metal-fests, maar dat rechtvaardigd de huidige woekerprijzen niet.
Trouwens voor hoeveel bands ga jij naar een festival? Tussen de 2 en 10 bands ofzo!!?? De meeste mensen gaan voor de "sfeer" en "omdat hun maten gaan" of "om zich eens een weekend lam te zuipen". Een alleenstaand optreden in een zaal heeft imo 1000x meer sfeer & charme + het geluid is nog 'tig keer zo goed als in openlucht.
Niet allemaal. Veel festivals in NL/BE dan, weet ik veel. Lowlands en Pinkpop zijn ook duur, eendaagse festivals zoals Dance Valley en Mystery Land zijn ook redelijk duur etc.Ok, sorry.Niet allemaal. Veel festivals in NL/BE dan, weet ik veel. Lowlands en Pinkpop zijn ook duur, eendaagse festivals zoals Dance Valley en Mystery Land zijn ook redelijk duur etc.
Wat wil je trouwens met dat laatste gedeelte zeggen? Een optreden in een zaal heeft meer sfeer, ok.

haha maar dat zijn dan ook geen festivals maar gewoon cheape volksvermaak waarbij de enige bedoeling is om de mensen financieel uitte zuigen.

effe werchter afbreken en dan +1 bij pukkelpop zetten...
![]()
kom eens naar Dour festival n Wallonie en je zal zien dat feesten, festivallen, rondbuffelen, jezelf drogeren, volzuipen en rondnken een nieuwe dimensie krijgen![]()