AndroidHealthClinic

Breaking News NBBF BeachGym 2008 gaat DOOR in Vlissingen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aanstaande zaterdag zal ik tussen 9.30 uur en 10.00 uur een interview geven in het programma "Weekend" van radio omroep Zeeland betreffende MuscleBeach!!!
Thanks to the MuscleBeach crew! :thumbs:

Aanstaande zaterdag zal ik tussen 9.30 uur en 10.00 uur een interview geven in het programma "Weekend" van radio omroep Zeeland betreffende MuscleBeach!!!
Thanks to the MuscleBeach crew! :thumbs:

Rrrrrrrrrrrr, dan horen we terug die lekkere geile stem van je:bow2:

Ik heb er zin in:)
Wat voor weer word het zaterdag?

:roflol: Als het maar goed weer wordt!

tja het word heel goed weer regen onweer en een graad of 18

nope dat staat bij weer online ....maar ik ga toch : net al een beetje overleg gevoerd hier zo van eeeuhhh die strandtent is tot 1 uur open enne als het gezellig is dan word het zo laat enne wie drinkt er dan alcohol en ga zo maar door conclusie de kans bestaat dat als we Zimmer Frei zien we blijven pitten

Zoiets plan je beter net voor een hittegolf van enkele weken (of er middenin) zodat je zeker bent van mooi weer. Men verwacht geen ideaal weer voor de 19de in elk geval.

tja zover ik het allemaal gevolgd heb is dit een noodoplossing maar wel eentje die zeer goed uit kan pakken en dat het weer niet gaat mee werken is jammer ;maar ik denk dat zoiets eigenlijk niet binnen een paar weken te plannen is reeel gezien ...en je zal net zien plan je het midden in een hittegolf gaat het net die dag sneeuwen tja dat is typisch Nederlands en Belgisch...

Zoiets plan je beter net voor een hittegolf van enkele weken (of er middenin) zodat je zeker bent van mooi weer. Men verwacht geen ideaal weer voor de 19de in elk geval.

+1

Alleen kan je het moeilijk voorspellen natuurlijk. De weerberichten op TV geven de laatste tijd net altijd het omgekeerde:D

Echt jammer van het weer idd, maar het evenement klinkt echt super!
Maar even duimen dat het toch niet klopt, de weersvoorspelling (zoals zo vaak de laatste tijd), dan heb ik er wel 160+ km rijden voor over.

Moet jij me es vertellen wanneer ze in Belgie een hittegolf voorspeld hebben.:rolleyes:

DanceValley en Myseryland wordt ook maanden van tevoren georganiseerd en dat zal wel moeten vanwege alle voorbereidingen en reclame natuurlijk.

Het is niet dat je ff op het mooie weer wacht en dan snel een evenementje plant..

Een buitje waait zo over, kerel.

Wil echt niet zeggen dat het de hele dag gaat regenen.

Echt jammer van het weer idd, maar het evenement klinkt echt super!
Maar even duimen dat het toch niet klopt, de weersvoorspelling (zoals zo vaak de laatste tijd), dan heb ik er wel 160+ km rijden voor over.

oeoeoeoe, pik mij ff op plz ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven