AndroidHealthClinic

Breaking News NBBF BeachGym 2008 gaat DOOR in Vlissingen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat het morgen kwa weer wel wat tegen gaat zitten, ik hoop dat het ongeacht weersomstandigheden toch een geslaagd event zal worden.

Veel plezier voor de mensen die kunnen gaan.

inderdaad jammer van het weer.
Toch hoop ik dat het leuk gaat worden!!
Zeeland represent!!:P

nog iemand bij wie ik mee kan rijden?

jammer dat ik morgen juist op verlof vertrek, anders had ik er ook bij geweest

en met de camera voor fotorepo

Extra grote paraplu's worden overal uitgedeeld :D

:haha: geintje hoop dat het droog blijft, in het zeeuwse dorpje http://www.loodswezen.nl/webcam/Live.jpg

hier giet het al.

hahah alles wat nu valt kan niet meer vallen ;dus dat is een pluspunt .Ach het is zo simpel dat als er aan de kust een buitje valt dat dat ook heel snel gedaan is die trekken heel vlug weg .....als het lieftallige vrouwtje hier klaar is met alles wat ze moet doen gaan we rijden maar dat zal nog wel een twee uur duren :eek:

Ik ga even douchen en daarna op de fiets naar vlissingen

hmmm volgend weekend geven ze wel heel mooi weer aan ;hahaha wat geef ik erom ik zie wel of ik ga trainen.

Nu ik eindelijk op de site kan ik pak de trein om half 12 dus rond 1 uur in vlissingen

(pak de trein iets later:D 1409 pas in vlissingen k*tk*t:() Shit ver lopen vanaf de trein:(

Laatst bewerkt:
Jullie herkennen mij aan westcoast worldwide op de achterkant van mn shirt;)

Laatst bewerkt:
hmmmz, voor diegene die gaan : HAVE FUN !!! ik stap zo in de auto om weer te gaan werken :(

zo, wakker. ik fiets er nu heen!

zo net terug beetje moe maar dat mag de pret niet drukken ;het was een leuke dag en maar een beetje regen gehad dus dat viel goed mee wel een flink windje dus ik had gister toch die bruine bonen met uien moeten laten staan:D al bij al een geslaagde dag zeker voor herhaling vatbaar en zover ik weet komt er een vervolg ..:D

Was een leuke dag en moet zeker herhaald worden! Leuk bankdrukken en zorgen dat je stang niet naar 1 kant waait:roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven