Ik denk niet dat je daar veel aan zal kunnen doen. Je kan wat bruiner worden, dat zou toch iets moeten camoufleren, maar veel andere oplossingen zie ik niet. Heb je al eens gegoogled?
Dat probeer ik sowieso inderdaad, anders lijk ik bijna een ginger met zo'n wit-rode huid

(en ja, ik heb ook nog eens veel rossig-harigen in de familie). Ja ik heb al gegoogled, maar weinig succes op een paar 'wondermiddeltjes' van 100+ euro na.
Geen idee, maar ik vind een rode gloed door een bruine huid altijd wel lekker gezond staan

Ik neem aan dat het gewoon komt omdat je een goede doorbloeding hebt? Of bedoel je dat je van die vlekken krijgt? Vooral bij een beetje spanning?
Haha nouja gelukkig, maar je ziet het vaak bij mensen met een hoge bloeddruk, en dat is nou net weer ongezond. Maar misschien praat ik het mezelf ook teveel aan.
Yep, gewoon een goede doorbloeding, geen vlekken. Als ik me inspan loop ik ook snel rood aan, niet van gebrek aan conditie want ik merk verder niks en vind mezelf toch aardig sportief
Als ik bijvoorbeeld door mijn nek wrijf wordt het ook meteen rood, of als ik even ergens krab lijkt het meteen alsof ik mishandeld ben
anders vraag je het toch bij de apotheek? of bij je dokter?
kan het niet zijn dat je ergens een allergie voor hebt?
Ik kan inderdaad eens mijn huisarts vragen, maar ik denk dat die dat niet zo serieus neemt. Wellicht ff een dermatoloog bellen. Nee het is gewoon altijd, niet als reactie ergens op, en ik heb voor zover ik weet verder geen allergieën
nou... waarschijnlijk is dit een mega vrouwen-antwoord.. maar ik weet dat er cremes zijn voor op je gezicht waar een groene tint inzit. aangezien groen de contrasterende kleur is van rood, zou dit de rode teint moeten verlichten.
maar dit is slechts optisch en verandert dus niet je huidskleur.
Ik verwachtte ook wel vrouwenantwoorden hoor, het is ook een beetje een ijdele vraag

Ja zoiets zat ik aan te denken, maar werkt dat echt?
Bedankt allemaal voor de antwoorden!