Fitness Seller

Stelling Roelly Winklaar - Australian Pro 13 maart 2010

Peiling Peiling Roelly eindigt bij de top 3 en pakt dit weekend zijn Olympia ticket

• Totaal stemmers
    167
ja omdat hij er fantastisch bijstaat. Als hij het haalt dan is hij gelijk een top deelnemer op de olympia doordat hij dan echt zware concurrentie heeft uitgeschakeld. Kai, dexter en melvin zijn wel topatleten. Zal en moeilijke opgave worden. Al is het alleen al door de naam van de toppers.

ja omdat hij er fantastisch bijstaat. Als hij het haalt dan is hij gelijk een top deelnemer op de olympia doordat hij dan echt zware concurrentie heeft uitgeschakeld. Kai, dexter en melvin zijn wel topatleten. Zal en moeilijke opgave worden. Al is het alleen al door de naam van de toppers.

+1 ik denk ook dat de namen het wat moeilijker zullen maken, hopen maar dat melvin er slecht bij gaat staan!

Zie hem wel nog net achter dexter en kai eindigen...

hij pakt sowieso zijn Olympia ticket hier...
dex en kai maken de plekken 1 en 2 en dan melvin en roelly 3 en 4 (random volgorde)

dex kai en melvin hebben al ticket voor olympia en had gelezen dat de 4e een ticket naar Olympia krijgt wanneer top 3 al een ticket heeft..

Waarom is ie eigenlijk niet gewoon voor de phoenix pro gegaan, had ie daar niet makkelijker zn Olympia ticket kunnen pakken? Hij is op de Arnold classic tenslotte hoger geeindigd dan Melvin Anthony, die 1e werd bij de phoenix...
Ik zie een derde plaats wel gebeuren, alhoewel met enig voorbehoud omdat ik een aantal deelnemers niet ken.

Feit is natuurlijk wel dat de Arnold een hoop bekijks heeft. Zo heeft Roelly volgens mij ook goede contacten op gedaan met MD bijvoorbeeld.

top 3 zeker, gruwelijke zieke fysiek.
Erg mooi!!

Het komt helemaal goed met die jonge

Mits hij er goed bij staat maakt hij zeker een goede kans op een top drie plaats.

Ik hoop het in elk geval wel voor hem.

mmaqvn.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik hoop dat ie 3e wordt, maar ik vrees dat Melvin Anthony de 3e plek pakt en Roelly zo dus als 4e eindigt..

Zal moeilijk worden als Kai en Dexter ook meedoen. Top 5 zit er wel in lijkt me.

Terug
Naar boven